دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این وبلاگ یک هفته ی دیگر رسماً افتتحاح می شود.

قابل توجه شما بازدید گنندگان بخش فیلم کده و نمونه سوالات امتحانی  به وبلاگ افزوده میشود.

[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:58 ] [ سعید صانعی ]
80932 تاريخ ارسال : 1شهريور1392 - 12:56 نسخه قابل چاپ
چگونه آلزایمر نگیریم؟


سلامت نیوز: آلزایمر، بیماری شایعی است و تعداد مبتلایان به آن هر روز بیشتر می‌شود. آکادمی نورولوژی آمریکا پیش‌بینی کرده که در سال 2050، حدود 100 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا خواهند بود...

 درمان‌هایی که در حال حاضر برای این بیماری وجود دارد چندان رضایت‌بخش نیست و دانشمندان معتقدند برای مبارزه با این بیماری، باید به دنبال پیشگیری بود؛ اما چگونه؟


تازه‌ترین پژوهش‌های دانشمندان نشان می‌دهد داشتن رژیم غذایی مناسب و عادت به ورزش، می‌تواند خطر ابتلا به آلزایمر را به نصف یا حتی کمتر از آن برساند. این پژوهش‌ها همچنین حاکی از آن است که خوراکی‌هایی که برای قلب مفیدند برای مغز نیز سودمندند و می‌توانند به پیشگیری از آلزایمر کمک کنند.

با خواندن مطلب زیر با تازه‌ترین توصیه‌های پزشکان برای پیشگیری از آلزایمر آشنا می‌شوید. این پیشنهادها در آخرین کنفرانس بین‌المللی تغذیه و سلامت مغز که در ماه گذشته میلادی در واشنگتن برگزار شد ارائه شده‌اند:


1. از چربی‌های بد دوری کنید


مصرف چربی‌های اشباع و روغن‌های ترانس را به حداقل برسانید. این کار علاوه بر اینکه به پیشگیری از آلزایمر کمک می‌کند، باعث پیشگیری از چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی - عروقی نیز می‌شود. چربی‌های اشباع، عمدتا در محصولات لبنی، گوشت و برخی روغن‌ها مانند روغن نخل (خرما) و روغن نارگیل یافت می‌شوند. چربی‌های ترانس نیز در تنقلات، کیک‌ها و کلوچه‌های آماده و غذاهای سرخ‌کرده هستند. اگر در برچسب اطلاعات تغذیه‌ای یک خوراکی عبارت «روغن هیدروژنه» یا «نیمه هیدروژنه» دیدید، بهتر است از خرید آن صرف‌نظر کنید.


2. بیشتر سبزیجات بخورید


سبزیجات، حبوبات، میوه‌ها و غلات کامل باید اصلی‌ترین بخش رژیم غذایی شما باشند. این خوراکی‌ها فاقد روغن اشباع و ترانس و در عوض سرشار از ویتامین‌هایی مانند فولات و ویتامین B6 هستند که نقش مهمی در سلامت مغز دارند. همچنین اگر سبزیجات، میوه?جات، حبوبات و غلات کامل بخش اصلی رژیم غذایی شما باشند از خطر بروز اضافه وزن و دیابت نیز دور خواهید ماند.


3. ویتامین E را فراموش نکنید


ویتامین E نوعی آنتی‌اکسیدان است که در بسیاری غذاها به‌ویژه دانه‌ها یا مغزها یافت می‌شود. این ویتامین برای سلامت مغز مفید است و می‌تواند به پیشگیری از آلزایمر کمک کند. مصرف روزانه
30 گرم از دانه‌ها یا مغزها، می‌تواند نیاز شما به ویتامین E را تامین کند. اگر به اندازه یک مشت آجیل معمولی مصرف کنید، تقریبا 5 میلی‌گرم ویتامین E دریافت خواهید کرد. منابع دیگر این ویتامین، شامل میوه‌های استوایی مانند انبه، پاپایا، آووکادو و همچنین گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای قرمز، اسفناج و غلات پرک‌شده غنی‌شده با ویتامین E هستند.


4. ویتامین 12‌B کافی دریافت کنید


غذاهای غنی‌شده با ویتامین 12‌B یا قرص‌های مکمل که دست کم نیاز روزانه به ویتامین 12‌B برای یک فرد بالغ (4/2 میکروگرم در روز) را تامین کنند، منبع مناسبی از این ویتامین هستند. این ویتامین و دیگر هم‌خانواده‌هایش از گروه ویتامین B، یعنی فولات و ویتامین B6 به داشتن حافظه بهتر کمک می‌کنند و مانع از تحلیل رفتن بافت مغز می‌شوند.

برای تامین ویتامین 12‌B مورد نیاز بدن، می‌توانید از مکمل‌ها استفاده کنید یا غذاهای غنی‌شده با این ویتامین مانند شیرسویای غنی‌شده یا غلات پرک‌شده غنی‌شده را مصرف کنید. هر فرد بالغ روزانه به 4/2 میکروگرم ویتامین 12‌B نیاز دارد. با وجودی که ویتامین 12‌B در گوشت و لبنیات نیز یافت می‌شود اما در افراد سالمند، به‌ویژه آنهایی که متفورمین یا داروهای ضداسید مصرف می‌کنند، مقدار کمی از این ویتامین جذب بدن می‌شود. به همین دلیل محققان توصیه می‌کنند همه افراد بالای 50 سال از مکمل‌های حاوی ویتامین12‌B استفاده کنند.

منابع سالم فولات شامل سبزیجات برگدار مانند کلم بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج و همچنین مرکبات، طالبی، نخودفرنگی و لوبیا هستند. مقدار توصیه‌شده مصرف فولات برای بزرگسالان 400 میکروگرم در روز است. برای اینکه این مقدار فولات را به بدنتان برسانید، می‌توانید در وعده صبحانه یک کاسه غلات پرک‌شده غنی‌شده با فولات بخورید یا یک بشقاب بزرگ سالاد سبزیجات درست کنید و روی آن لوبیای پخته‌شده، پرتقال حلقه‌شده و نخود فرنگی بریزید و نوش جان کنید. ویتامین B6 نیز علاوه بر سبزیجات سبزرنگ، در لوبیا، غلات کامل، آجیل، موز و سیب‌زمینی شیرین یافت می‌شود. مقدار مورد نیاز روزانه این ویتامین برای سالمندان بیشتر است. با خوردن روزانه نصف فنجان برنج قهوه‌ای می‌توانید مقدار لازم از ویتامین B6 را برای خودتان تامین کنید.


5. مراقب آهن و مس باشید

هنگام انتخاب مولتی‌ویتامین، محصولی را انتخاب کنید که فاقد آهن یا مس باشد و فقط در صورتی که پزشکتان تجویز کرده از مکمل‌های آهن استفاده کنید. اگرچه آهن و مس هر دو برای سلامت مفید هستند اما مصرف بیش از حد آنها باعث مشکلات ذهنی می‌شود.


6. دور ظرف آلومینیومی خط بکشید


دانشمندان سال‌هاست احتمال می‌دهند آلومینیوم یکی از عوامل تاثیرگذار در بروز بیماری آلزایمر باشد. هرچند این موضوع تاکنون اثبات نشده اما پرهیز از استفاده از ظروف آلومینیومی و خودداری از مصرف خودسرانه داروهای ضداسید حاوی آلومینیوم (مانند آلومینیوم ام‌جی) معقول و محتاطانه به نظر می‌رسد. آلومینیوم در بعضی انواع بیکینگ پودر و فراورده‌های خوراکی و نیز در اکثر محصولات ضد عرق (مام یا اسپری بدن) وجود دارد.


7. ورزش کنید


ورزش‌های هوازی (ایروبیک) منظم باید بخشی از برنامه زندگی شما باشد. دست‌کم 3 بار در هفته پیاده‌روی (هر بار به مدت 40 دقیقه) لازم است تا شما از فواید ورزش در پیشگیری از آلزایمر بهره‌مند شوید. اگر با پیاده‌روی میانه‌ای ندارید، سایر ورزش‌های هوازی را امتحان کنید. ورزش‌های هوازی مانع از تحلیل رفتن بافت مغز می‌شوند، حافظه را بهبود می‌دهند و از مشکلات ذهنی جلوگیری می‌کنند. پژوهش‌های جدید نشان می‌دهند افرادی که در سنین میانسالی و حوالی 40 سالگی ورزش می‌کنند کمتر از دیگران در سنین بالای 65 سالگی به آلزایمر دچار می‌شوند.
منبع: هفته نامه سلامت
رییس انجمن قلب و عروق ایران ضمن اشاره به عوامل خطر بیماری‌های قلبی، گفت: با مصرف کافی میوه و سبزیجات، پرهیز از روغن‌های با ترانس چرب بالا و استفاده از روغن‌هایی مانند روغن زیتون و در مجموع با استفاده از غذاهای مدیترانه‌ای می‌توان از بروز بسیاری بیماری‌های قلبی جلوگیری کرد.
ایسنا:  دکتر فریدون نوحی درباره کاهش سن ابتلا به بیماری‌های قلبی، گفت: بیماری‌های قلبی طیف وسیعی را شامل می‌شوند، در مورد کاهش سن بیماری‌های قلبی منجر به سکته قلبی باید گفت که ایران در این زمینه مانند دیگر کشورهای دنیاست. البته متاسفانه در این زمینه از تعدادی کشورهای غربی جلو افتاده‌ایم.


وی ادامه داد: در مجموع هنوز هم سنین 50 تا 60 سال شایع‌ترین سنین بروز سکته‌های قلبی به شمار می‌روند. بروز سکته‌های قلبی در سنین 30 تا 40 و 40 تا 50 سال اغلب به سابقه فامیلی این بیماری بازمی‌گردد.


رییس انجمن قلب و عروق ایران درباره بروز سکته‌های قلبی در سنین زیر 20 سال نیز گفت: در این باره باید گفت سکته‌های قلبی در این گروه سنی اغلب برای افرادی اتفاق می‌افتد که معمولا به یک بیماری دیگر مبتلا هستند و سکته قلبی به دلیل آن بیماری، در فرد اتفاق می‌افتد.


نوحی تاکید کرد: به طور طبیعی هر چه سن افزایش یابد، شانس ابتلا به بیماری‌های عروق قلبی بیشتر می‌شود؛ این موضوع یک اصل است. بیماری‌های قلبی در زنان 50 تا 60 سال کمتر از مردان اتفاق می‌افتد، اما پس از 60 سال نیز میزان بیماری‌های قلبی در زنان مانند مردان می‌شود.


وی با تاکید بر لزوم اصلاح شیوه زندگی، ادامه داد: لازم است زندگی ماشینی تغییر یابد و مصرف فست‌فودها تا حد امکان کاهش پیدا کند. باید از غذاهای چرب، شور و شیرین پرهیز شود و از غذاهای سرخ کرده کمتر استفاده شود.

نوحی درباره آمار بیماری‌های قلبی و عروقی در کشور، گفت: در این زمینه مانند بسیاری از کشورهای دنیا آمار دقیقی در دست نیست. اما در مجموع بین سه تا چهار و بر اساس برخی گفته‌ها بین شش تا هفت درصد جمعیت بالغ کشور به نوعی به بیماری‌های قلبی و عروقی گرفتارند. البته برخی ممکن است متوجه بیماری خود نباشند.


بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:چگونه آلزایمر نگیریم؟::.

[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:44 ] [ سعید صانعی ]
منبع: تبیان
 
افزودن سبزی‌های رنگی مختلفی مانند هویج، ذرت، بروکلی، نخودفرنگی، لوبیا سبز و قارچ به بشقاب غذا می‌تواند اشتهای شما را دوچندان کند.
 
 افزودن سبزی‌های رنگی مختلفی مانند هویج، ذرت، بروکلی، نخودفرنگی، لوبیا سبز و قارچ به بشقاب غذا می‌تواند اشتهای شما را دوچندان کند.
 
سالاد
 
 برخی از افراد بدغذا - به خصوص بچه‌ها- تمایلی به مصرف سبزی‌های بخارپز ندارند به همین دلیل می‌توان گروهی از سبزی‌ها مانند هویج، گوجه‌فرنگی، فلفل ‌دلمه‌ای، قارچ یا بروکلی را به جای بخارپز کردن با رنده درشت به صورت خام رنده و با کمی آب‌لیمو، سس مایونز یا خردل و نمک آن‌ها را طعم‌دار کرد و در کنار بشقاب غذا قرار داد.
 
سبزی‌های دیگر مانند ذرت، لوبیا و نخودفرنگی را هم می‌توان برای بهبود طعمشان با روغن زیتون و نمک پخت و با سس خردل طعم‌دارشان کرد تا اشتها بیش از پیش تحریک شود. این راه، یکی از راه‌های پیشنهادی برای افزایش اشتهاست. البته 10 راه دیگر هم برای افزایش اشتها وجود دارد که با آن‌ها آشنا می‌شویم.
 
 
1. از آب مرکبات غافل نشوید
 
یکی از راه‌های افزایش اشتها، گنجاندن آب انواع مرکبات به عنوان نوشیدنی همراه وعده‌های اصلی غذاست. مرکبات حاوی انواع مختلفی از ویتامین‌ها از جمله ویتامین C و اسیدفولیک هستند. اسیدفولیک یکی از ترکیب‌های افزایش‌دهنده اشتهاست با این توصیف شما می‌توانید برای افزایش اشتهای خود یا فرزند بدغذایتان، یک لیوان آب پرتقال، نارنگی، گریپ‌فروت، لیمو شیرین یا حتی شربت آب‌لیموی خنک را کنار بشقاب غذا بگذارید و کمی از آن را قبل و کمی از آن را هم بین غذا میل کنید.
 
ضمن اینکه کالری دریافتی از طریق مصرف آب‌میوه‌های طبیعی و تازه می‌تواند به روند افزایش وزن افراد لاغر هم کمک کند. سبزی‌های برگ سبز تیره مانند اسفناج و بروکلی، لوبیا، نخود، عدس، کرفس تازه، هویج، بامیه و مارچوبه هم جزو بزرگ‌ترین منابع طبیعی دریافت اسیدفولیک هستند که گنجاندن آن‌ها در کنار غذای اصلی می‌تواند باعث افزایش اشتها شود.
 
 
2. سالاد کرفس را دریابید
 
کرفس حاوی آب فراوانی است و مصرف آن علاوه بر پیشگیری از یبوست، می‌تواند اشتهای افراد را هم بالا ببرد. عطر و طعم کرفس خام و تازه می‌تواند بهترین محرک سیستم بویایی باشد و اشتهای افراد را هم برای خوردن یک غذای مفصل افزایش بدهد. در نتیجه شما می‌توانید برای افزایش اشتها، سالاد کرفس را در کنار برخی از وعده‌های غذایی‌تان داشته باشید. سالاد کرفس را می‌توان با ترکیبی از کرفس تازه و خردشده، هویج بخارپز نگینی، نخودفرنگی، ذرت بخارپز، جعفری ساطوری، زیتون سیاه بدون هسته و قارچ بخارپز تهیه و آن را با آب‌لیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون طعم‌دار کرد.
 
 
3. شکلات تلخ بخورید
 
یکی از راه‌های افزایش اشتها، گنجاندن مواد غذایی حاوی عنصر روی در برنامه غذایی روزانه است و شکلات تلخ و پودر کاکائو جزو خوراکی‌های حاوی روی هستند که مصرف آن‌ها علاوه بر بالا بردن اشتها، باعث وزن‌گیری در افراد لاغر هم می‌شود.

 شما می‌توانید یک لیوان شکلات تلخ گرم یا شیرکاکائو را به عنوان میان‌وعده صبح یا عصرتان انتخاب کنید تا اشتهایتان برای خوردن ناهار و شام بیشتر شود.

 تخمه کدو و هندوانه، بادام، بادام‌زمینی، نخودفرنگی، شیر و سینه مرغ هم از دیگر منابع دریافت عنصر روی یا همان زینک هستند. به همین دلیل اضافه کردن کمی تخمه کدو یا هندوانه به سالاد فصل می‌تواند اشتهای شما را برای خوردن غذا دوچندان کند.
 
 
4. پروتئین‌های حیوانی مصرف کنید
 
پروتئین‌های حیوانی مانند گوشت مرغ، جگر، شیر، پنیر، ماهی و ماست حاوی ویتامین 12 B  هستند. این ویتامین یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های افزایش‌دهنده اشتهاست.

 به همین دلیل به افراد بدغذا توصیه می‌شود حداقل روزی یک مرتبه پروتئین حیوانی را در برنامه غذایی‌شان داشته باشند.

پروتئین‌های حیوانی اگر بخارپز، گریل، تنوری یا سرخ‌شده باشند، بیشتر باعث افزایش اشتها و ایجاد تمایل برای مصرف غذای بیشتر می‌شوند.
 
5. برنج سرخ‌شده بخورید
 
یک راه افزایش اشتها و لذت بردن از غذا خوردن، تغییر شیوه پخت‌وپز و ایجاد طعم‌های جدید در برنامه غذایی خانواده است.

اگر عادت به خوردن برنج دم‌کرده یا آبکش دارید، بهتر است از امروز عادتتان را تغییر دهید و برنج سرخ‌شده (ته‌چین) را هم امتحان کنید.

 برای تهیه برنج سرخ شده، باید ابتدا برنج را تا حد نرم شدن در آب بجوشانید. سپس آن را با زرده تخم‌مرغ و کمی نمک و زعفران طعم‌دار کنید.

حالا کف ماهیتابه را با روغن چرب کنید و برنج را در آن سرخ کنید. به جای زرده تخم‌مرغ می‌توان از جعفری، گشنیز یا حتی اسفناج هم برای طعم‌دار کردن برنجی که قرار است سرخ شود، استفاده کنید.

یکی از راه‌های افزایش اشتها، گنجاندن مواد غذایی حاوی عنصر روی در برنامه غذایی روزانه است و شکلات تلخ و پودر کاکائو جزو خوراکی‌های حاوی روی هستند

6. به گوشت آب‌لیمو و گلپر بزنید
 
انواع غذاهای گوشتی مانند مرغ، ماهی یا حتی گوشت قرمز را با آب‌لیموی تازه، سرکه بالزامیک یا گلپر همراه نمک، فلفل سیاه و کمی روغن زیتون طعم‌دار سپس آن‌ها را کمی بخارپز یا سرخ کنید. طعم منحصر به فرد غذاهای گوشتی که با این روش طعم‌دار و پخته می‌شوند، هر آدم بدغذایی را به سمت میز غذا می‌کشاند و اشتهایش را هم دوچندان می‌کند.
 
7. غذایتان را آرایش کنید
 
سفره‌آرایی و آرایش بشقاب غذا یکی از بهترین راه‌های افزایش اشتهاست. بد نیست چند مدل آرایش غذا و میز غذا را یاد بگیرید و آن‌ها را هنگام سرو وعده‌های اصلی غذایی به کار ببندید. بهترین راه آرایش غذا، قرار دادن آن در بشقابی بزرگ، سفید و تزیین کردن آن با انواع سبزی‌های بخارپز رنگی و سس‌های مختلف است. وقتی بشقاب غذا بزرگ باشد، حجم غذای داخل آن کم به نظر می‌رسد و افراد کوچک و بزرگ، تمایل بیشتری به خوردن تمام غذایشان پیدا می‌کنند.
 
 
8. پنیر پیتزا را فراموش نکنید
 
استفاده از پنیر پیتزا در انواع غذاهای نانی و ساندویچی، علاوه بر خوش‌طعم کردن آن‌ها می‌تواند باعث افزایش اشتهای شما هم بشود. مصرف پنیر پیتزا می‌تواند افزایش دریافت کالری را هم برای افراد لاغر و بچه‌ها در پی داشته باشد. اگر پنیر پیتزا را با کنجد مخلوط کنید، طعم آن را مطلوب‌تر و ظاهر غذایتان را هم زیباتر خواهید کرد.
 
 
9. ظرف‌های غذایتان را رنگی کنید
 
اگر شناختی از روان‌شناسی رنگ‌ها داشته باشید، حتماً می‌دانید که رنگ‌های گرم و زنده مانند نارنجی، ارغوانی، قرمز و زرد تیره می‌توانند باعث افزایش اشتها شوند.

 با این حساب شما می‌توانید برای افراد بدغذا یا کم‌اشتها ظرف‌هایی رنگی روی میز غذا بگذارید؛ از بشقاب و لیوان خودشان گرفته تا دیس غذا و پارچ آب!
 
 
10. از چاشنی‌ها کمک بگیرید
 
انواع سس‌ها، ادویه‌ها، ترشی‌ها و شورها جزو چاشنی‌های غذایی محسوب می‌شوند که مصرف آن‌ها همراه غذا می‌تواند افزایش اشتها را به دنبال داشته باشد.

 ادویه‌هایی مانند پودر لیمو، فلفل سیاه، پودر آویشن و ریحان بنفش هم می‌توانند عطر و طعم سالادها و غذاهای سرد را فوق‌العاده متفاوت و مطلوب کنند و باعث افزایش اشتها شوند.منبع: تبیان
 
روغن هسته انار علاوه بر اثرات پیشگیری و درمان سرطان پوست، برای پوست های خشک، حساس و آسیب دیده بسیار مؤثر است.
 
روغن هسته انار علاوه بر اثرات پیشگیری و درمان سرطان پوست، برای پوست های خشک، حساس و آسیب دیده بسیار مؤثر است.

پویا عزیزی، متخصص تغذیه گفت: اسید پونیسیک موجود در روغن هستند انار دارای خواص ضد التهابی، مسکن دردهای عضلانی و اثر آنتی اکسیدان است.
 
وی افزود: خاصیت آنتی اکسیدانی این روغن با جلوگیری از اکسیداسیون اسیدهای چرب و در نهایت تقویت سیستم ایمنی در جلوگیری از بیماری هایی نظیر سرطان پوست، چاقی بیش از حد، دیابت و اختلالات قلبی مؤثر است.
 
این متخصص خاطر نشان کرد: روغن هسته انار به دلیل داشتن ترکیبات فیتواستروژنیک در پیشگیری و درمان پوکی استخوان و بیماری های عروقی ناشی از کاهش استروژن بسیار مؤثر است.


[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:21 ] [ سعید صانعی ]

گردش در بزرگترین باغ وحش های دنیا به کمک گوگل


باغ وحش های ایران معمولا شامل چند شیر خسته می شود، با تعدادی میمون بی حال و مقادیری مار! اما واقعیت این است که باغ وحش های دیگر نقاط جهان، از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و حیواناتی که در آن ها نگه داری می شوند، تنوع بسیار بالایی دارند.

 

جذابیت برخی از باغ وحش های معروف در سراسر جهان، آن ها را تبدیل به یکی از مراکز توریستی کرده است. مراکزی که بازدید از آن ها احتیاج به صرف هزینه های بسیاری دارد. اما اگر خیلی دوست دارید تا محیط این باغ وحش ها را از نزدیک ببینید، می توانید بدون هیچ هزینه ای از گوگل کمک بگیرید.

 

این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که برخی از برترین باغ وحش های جهان و حیوانات آن ها را به بخش Street View گوگل مپ می آورد. از این طریق شما می توانید از وجب به وجب این باغ وحش ها بازدید کنید و از محیط آن ها لذت ببرید.

 

توجه داشته باشید که سرویس Street View شامل تصاویر ثابت به هم پیوسته است و شما قرار نیست تا از طریق آن به تماشای ویدیویی باغ وحش ها بپردازید. اگر به حیوانات علاقه دارید و دوست دارید گردشی مفرح در بهترین باغ وحش های دنیا داشته باشید، می توانید با مراجعه به این لینک در سرویس نقشه گوگل سفر خود را آغاز کنید.

[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:21 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 27636
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )