دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خلق چهره متمایزی از آب با یک تکنیک جالب عکاسی


اگر اهل گشت و گذار باشید حتماً برای تان پیش آماده که در صحرا چادر بزنید و شب هنگام آتشی روشن کنید و با دوستان و خانواده به آن خیره شوید و از یمین و یسار تعریف کنید.

 
آتشِ کنارِ دریا، اما لذتی دو چندان دارد. از یک سو صدای دریا و موج ها و از دیگر سو، صدای سوختن چوب در آتش و شعله سرخ آن. تا حالا توجه کرده اید که وقتی به آتش خیره می شوید چه اشکال عجیبی در آن می بینید؟ اگر نه، حتماً یک بار امتحان کنید. ولی شاید کسی به این فکر نکرده باشد که با خیره شدن به آب، چیز خاصی در آن ببیند؛ آب که شکلی ندارد.
 
اما یک عکاس خوش ذوق پا را از این مفاهیمِ به ظاهر بدیهی، فراتر نهاده و با خلق روشی، آن رویِ دیگرِ آب را به نمایش گذاشته. او در تکنیک ابداعی خود، شارِشِ آب را به طور مستقیم ضبط می کند تا بتواند تصاویری بدیع خلق نماید. در ادامه مطلب می توانید چند نمونه از شاهکارهای این عکاس، که همگی تصاویری از «آب» هستند، را ببینید.
 
[ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:19 ] [ سعید صانعی ]
 
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت: بروز سردرد در ناحیه «پس سر» هنگام صبح از علائم زودرس فشارخون بالاست.
 

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت: بروز سردرد در ناحیه «پس سر» هنگام صبح از علائم زودرس فشارخون بالاست.

 
لطفعلی پورکاظمی با اشاره به عوارض عصبی و مغزی اظهارداشت: بروز سردرد در ناحیه «پس سری» به ویژه در هنگام صبح یکی از علائم زودرس فشار خون بالاست زیرا تعدادی از رگ‌های قلبی از ناحیه پشت سر و گیجگاه عبور می‌کند.
 
 وی افزود: سرگیجه، حواس پرتی، گیجی، عدم تعادل روحی و شغلی، همراه با وزوز گوش یا سنکوپ و خونریزی مغزی می‌توانند در مبتلایان به بیماری فشار خون بروز کند.
 
 پورکاظمی خاطرنشان کرد: ایجاد خونریزی مغزی و به عبارتی سکته مغزی ناشی از گشادی عروق مغزی و تصلب شراین نیز از عوارض جدی فشار خون بالاست به ویژه در دوران حاملگی، ضرورت دارد خانم‌ها‌یی که اضافه وزن دارند، مراقب فشار خون خود باشند.
 
 
 
یك کارشناس ارشد ترویج و آموزش کشاورزی استان خراسان‌جنوبی گفت: شیرین بیان به واسطه وجود برخی از فلاونوئیدها در درمان زخم معده موثر است.
 
یك کارشناس ارشد ترویج و آموزش کشاورزی استان خراسان‌جنوبی گفت: شیرین بیان به واسطه وجود برخی از فلاونوئیدها در درمان زخم معده موثر است.
 
الهام تاجریزی گفت: شیرین بیان گیاهی علفی و چند ساله با ساقه ایستاده و منشعب به ارتفاع 120 سانتی‌متر است، این گیاه ریشه‌ای عمیق داشته و گل‌های آن به رنگ آبی و بنفش است، گیاه شیرین بیان از جمله گیاهانی است که در طول رویش به هوای گرم و آفتاب کافی و رطوبت مناسب نیاز داشته و گیاهی نورپسند است.
 
 کارشناس ارشد ترویج و آموزش کشاورزی استان اظهار کرد: این گیاه در بیشتر نقاط ایران بویژه در نواحی شرقی و شمال شرقی دیده می‌شود، زمان کاشت گیاه به صورت مستقیم(بذر) اوایل بهار بوده و کشت غیرمستقیم یا تکثیر رویشی آن اواسط پائیز انجام می‌شود. وی با بیان این كه در طب سنتی از ریشه، برگ و گل‌های این گیاه در درمان امراض و بیماری‌ها استفاده می‌شود، در خصوص خواص درمانی این گیاه شفابخش گفت: پودر ریشه شیرین بیان اثر ضد سم دارد.
 
 تاجریزی ادامه داد: شیرین بیان برای برطرف كردن زخم‌ها و التهاب دهان موثر است و برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، درمان آنژین و برونشیت موثر بوده وخوردن آن از پیری جلوگیری می‌كند. وی اظهارکرد: علاوه بر اینها این گیاه از اثرات درمانی دیگری چون درمان سرفه، ضد التهاب، مقوی اعصاب، ضد‌موخوره، درمان زخم‌ها و تاول‌های پوست و سوختگی‌های شدید (با استفاده از برگ آن)، جوش، زخم معده و اثنی‌عشر، رفع نفخ معده و سوء هاضمه مفید است. 
 
کارشناس ارشد ترویج و آموزش کشاورزی استان گفت: در صورت بالا بودن فشار خون یا ناراحتی کلیه، قلب یا کبد باید از مصرف شیرین بیان پرهیز کرد. تاجریزی یادآور شد: شیرین‌بیان علاوه بر مصارف دارویی در صنایع بهداشتی و داروسازی به صورت چاشنی در تغییر دادن مزه‌های نامطبوع برخی داروها و صنایع غذایی نیز استفاده می‌شود.
 
طب سوزنی که به زبان چینی به آن «ژن جیو» گفته می‌شود، مهم‌ترین شاخه طب سنتی چین است که با فروکردن سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن که گذرگاه‌های انرژی دانسته می‌شوند، باعث تسکین درد و یا درمان مشکل خاصی از بیمار می‌شود.
 
طب سوزنی که به زبان چینی به آن «ژن جیو» گفته می‌شود، مهم‌ترین شاخه طب سنتی چین است که با فروکردن سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن که گذرگاه‌های انرژی دانسته می‌شوند، باعث تسکین درد و یا درمان مشکل خاصی از بیمار می‌شود. براساس تئوری طب سوزنی، این نقاط خاص روی مسیرهای خاصی از بدن با نام گذرگاه قرار دارند که در زبان چینی به آن «چی» (انرژی حیات) گفته می‌شود، در آن‌ها جریان دارد.
 
پس از آنکه طب سوزنی نیز به مانند سایر روش‌های طب سنتی در دنیا، از سیستم‌های پزشکی و بهداشتی چین حذف و طب کلاسیک جدید جایگزین آن شد، در زمان مائو به دلیل کمبود پزشک در چین، مجدداً بر سر زبان‌ها افتاد. طب سوزنی از اواخر قرن بیستم توسط پژوهشگران مورد پژوهش جدی علمی قرارگرفته‌است، هم از جهت نحوه اثر آن و پایه‌هایش و هم از جهت اثرهای بالینی‌اش. در گذشته‌های نه چندان دور توافقی میان پزشکان و درمانگران بر علمی بودن و موثر بودن اثرهای ناشی از درمان طب سوزنی حاصل نمی‌شد، اما اکنون با آزمایش‌های بالینی گوناگون بر اثبات‌پذیری درمان و تسکین بیماری‌های مختلف دیگر اثر طب سوزنی چیزی فرا‌تر از دارونما گشته‌است.
 
طب سوزنی در چه مواردی مؤثر است؟
 
تاثیرگذاری طب سوزنی برای این درد‌ها و بیماری‌ها بیشتر است:
 
-تهوع ناشی از شیمی درمانی
-سردرد
-فیبرومیالژی (درد مزمن در نقاط اتصال عضلات)
-درد زایمان
-درد کمر
-قاعدگی دردناک
-میگرن
-آرتروز
-درد دندان
-بیماری آرنج تنیس بازان
 
هنوز به طور دقیق مشخص نشده که طب سوزنی چرا و چگونه میزان درد را کاهش می‌دهد. مطالعات متعدد نشان داده است که طب سوزنی روی برخی از افراد، اثری کم دارد و یا بی‌اثر است. هر چند که نوع درمان استفاده شده برای برخی از افراد موثر نیز بوده است.
 
طب سوزنی چطور باعث کاهش وزن می‌شود؟
 
در مکتب طب سنتی چین گفته می‌شود، چاقی معمولا به خاطر عملکرد ضعیف دستگاه گوارش و نامتعادل بودن میزان مواد‌غذایی هضم شده که وارد دستگاه گردش خون می‌شوند، ایجاد شده و با بیماری‌هایی چون بالا رفتن قند خون، چربی خون، فشار خون، افزایش اسیداوریک و درد مفاصل خود را نشان می‌دهد.
 
در این روش، نقاط حساس با سوزن‌های مخصوص هدف گرفته می‌شوند تا کانال‌های انرژی تمیز شود و تعادل خون و «چی» تنظیم شده و با تخریب مستقیم سلول‌های چربی، تعداد سلول‌های چربی در بدن کمتر شود و اشتهای فرد کاهش و در ‌‌نهایت وزن کاهش یابد. سوزن‌ها حدود ۴۰ دقیقه در نقاط خاص بدن باقی می‌مانند تا باعث تحریک‌‌ همان نقاط شده و کانال‌های انرژی فعال شوند و همچنین گردش خون شتاب می‌گیرد و گرمای بدن‌‌ رها می‌شود تا کاهش وزن اتفاق بیفتد.
 
خطرات طب سوزنی
 
چنانچه شما برای شروع درمان با طب سوزنی، نزد یک پزشک متخصص بروید، خطرات استفاده از این روش درمانی بسیار کم است، اما لازم است از برخی خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن نیز آگاه باشید:
 
- درد، خونریزی یا کبودی در بخش‌های سوزن خورده
- صدمه به اعضای داخلی همچون ریه (در صورتی که سوزن با فشار و به صورت عمیق وارد شود).
-بیماری‌های عفونی مانند هپاتیت و ایدز (در صورت استفاده از سوزن‌های آلوده و استفاده شده).
بدن هر فرد، برای درمان، به نوع خاصی از طب سوزنی پاسخ مثبت می‌دهد، اما شرایطی وجود دارد که ممکن است عوارض را در بعضی افراد افزایش دهد:
 
- چنانچه از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، ممکن است کبودی بیشتری داشته باشید و حتی دچار خونریزی شوید.
 
- در برخی از انواع طب سوزنی، پالس‌های خفیف الکتریکی از طریق سوزن به بدن منتقل می‌شود که ممکن است در عملکرد قلب برخی افراد که از ضربان ساز استفاده می‌کنند، تداخل و اشکال ایجاد کند.
 
- زایمان زودرس، عارضه‌ای است که در اثر تحریکات برخی از انواع طب سوزنی بر خانم‌های باردار ظاهر شده است.
 
طول سوزن‌ها چقدر است و تا چه عمقی در بدن فرو می‌روند؟
 
این سوزن‌های استیل که ضد‌زنگ هم هستند، معمولا به نازکی موی انسان بوده، استرلیزه و یک‌بار مصرف هستند و طولشان بین یک تا ۱۰ سانتی‌متر، متفاوت است. برعکس سوزن‌های توخالی که برای آمپول زدن استفاده می‌شوند، سوزن‌های طب سوزنی تو پر هستند و متخصص طب سوزنی هر کدام از این سوزن‌ها را، با توجه به میزان چربی زیر‌پوستی که سوزن‌ها نیاز دارند در آن فرو می‌برد، در عمق ۷ میلی‌متری نقاط مختلف بدن قرار می‌گیرند و بعضی اوقات لازم است که تمام طول سوزن وارد بدن شود.
 
در مناطقی از بدن که عضله کمی روی استخوان قرار دارد (مثل پیشانی و دست) فقط نوک این سوزن‌ها وارد بدن می‌شود، اما در مناطقی که عضله زیاد دارد (مثل کفل‌ها و بالای پا) سوزن تا عمق بیشتری وارد می‌شود. طول مدت زمانی که سوزن در بدن بیمار باقی می‌ماند، بستگی به پزشک و نحوه درمانی دارد که برای بیمار انجام می‌شود؛ گاهی اوقات فقط یک یا ۲ ثانیه لازم است که سوزن در بدن بیمار باقی بماند و ممکن است هدف، ایجاد یک سوراخ ریز و خروج یک قطره خون باشد تا از این طریق بدن بتواند خود را از «چی» مهاجم خلاص کند.
 
نتیجه
 
آثار طب سوزنی در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشند، اما بسیاری از مردم از آن به عنوان یک عامل موثر و مثبت یاد می‌کنند. به هر حال، مطالعات مختلف نشان داده‌اند که طب سوزنی تاثیرات مطلوبی دارد؛ همچنین این درمان برای افرادی که صبر بیشتری برای دریافت جواب دارند، جواب بهتری می‌دهد. از آنجا که عوارض جانبی طب سوزنی بسیار کم است، امتحان کردن آن به شما توصیه می‌شود. چنانچه دچار درد یا بیماری‌هایی که توضیح داده شد هستید، شاید بد نباشد این روش را هم برای تسکین درد‌ها و آرامش بیشتر امتحان کنید.
 
 
 
در گذشته مطالعات نشان مي داد که آب اين ميوه خاصيت آنتي اکسيداني دارد و باعث افزايش عملکرد ورزشکاران مي شود. اما براي اولين بار است که محققان تأثيرگذاري آب هندوانه غني سازي شده با ال سيترولين را بررسي کرده اند.
 
نتايج تحقيقات جديد نشان مي دهد، مصرف آب هندوانه درد عضله را تسکين مي دهد. به نقل از سايت «MSN»، اسيد «آمينو ال سيترولين» موجود در اين ميوه تابستاني، زمان بهبود عضله را کاهش مي دهد و عملکرد آن را بالا مي برد.
 
در گذشته مطالعات نشان مي داد که آب اين ميوه خاصيت آنتي اکسيداني دارد و باعث افزايش عملکرد ورزشکاران مي شود. اما براي اولين بار است که محققان تأثيرگذاري آب هندوانه غني سازي شده با ال سيترولين را بررسي کرده اند.
 
گفته مي شود، ماده شيميايي طبيعي موجود در آن، سرعت دفع اسيدلاکتيک را افزايش مي دهد. نتايج تحقيقات در گذشته نيز نشان مي داد که هندوانه با پيشگيري از تراکم کلسترول مضر، مانع از بروز بيماري مي شود. همچنين مصرف منظم اين ميوه مانع از افزايش وزن مي شود. به گفته محققان، راز تأثيرگذاري اين ميوه در حفظ سلامت، «سيترولين» موجود در آب آن است.
 
 
سابقه مصرف زرشک به دوره مصر باستان می‌رسد، زمانی که فراعنه و ملکه‌ها، این گیاه را با تخم رازیانه به منظور درمان طاعون مصرف می‌کردند.
 
یکی از گیاهان دارویی پرمصرف، زرشک است. میوه‌های قرمز کوچک این گیاه در سفره‌های بیشتر مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.زرشک‌پلو، مربای زرشک، سس زرشک، کیک زرشک، ترشی زرشک و حتی آب زرشک، اسم‌های آشناست که طعم، مزه و خواص جالبی دارد. علاوه بر خواص تغذیه ای، از رنگدانه‌های موجود در چوب و پوست گیاه زرشک برای رنگ کردن چرم و پشم نیز استفاده می‌شود.
 
خواص درمانی
 
سابقه مصرف زرشک به دوره مصر باستان می‌رسد، زمانی که فراعنه و ملکه‌ها، این گیاه را با تخم رازیانه به منظور درمان طاعون مصرف می‌کردند.درباره خواص درمانی زرشک مطالب زیادی بیان شده است، به عنوان مثال سرخ‌پوستان آمریکا زرشک را برای بیماری‌های خونی، سل، بی‌اشتهایی، بیماری‌های کلیوی، رماتیسم، زخم‌ها و جراحت‌ها به کار می‌بردند.
 
 بعضی از پزشکان سنتی در ایران نیز زرشک را به عنوان رفع بوی بد خلط سینه می‌شناختند و در درمان بیماری‌های لثه، درد دندان و بعضی بیماری‌های چشمی (ضعف دید) از آن استفاده می‌کردند.از زرشک برای درمان بیماری‌های آرتریت، مشکلات صفراوی، اسهال، کاهش تب، التهاب طحال، آماس زبان، زرد زخم، کمردرد، از بین بردن کرم‌های حلقوی، مشکلات قلبی، قائدگی دردناک، مشکلات کبدی، بواسیر و تب‌خال نیز استفاده می‌شود.روس‌ها زرشک را برای التهاب خونریزی دهنده دیواره رحم، مشکلات کیسه صفرا، فشار خون بالا، افزایش ترشح صفرا و همچنین برای تنظیم ارگان‌های زنانه مصرف می‌کنند.
 
سرشار از ویتامین C
 
برگ‌های گیاه زرشک سرشار از ویتامین C است و خاصیت داروی ملین را دارد، میوه‌های آن ادرارآور و خلط‌آور است و برای خوشبو شدن دهان نیز استفاده می‌شود. پوسته، ریشه و ساقه آن تقویت‌کننده، ضدعفونی‌کننده، صفراآور، مدر و ملین است.در مطالعات جدید ثابت شده است زرشک به علت داشتن آلکالوئیدی به نام بربرین اثرات آنتی‌بیوتیکی برای باکتری‌ها دارد. همچنین سولفات موجود در این گیاه علیه سیستم‌های توموری قابل استفاده است. شاید به همین دلیل است که بعضی زرشک را عامل ضد تومور یا سرطان می‌شناسند.
 
عوارض جانبی
 
طبیعت میوه زرشک سرد و خشک است و در کتاب‌های قدیمی گفته شده است که زرشک برای کسی که سرفه می‌کند، مفید نیست. علائم سمی بودن زرشک شامل گیجی، خون‌دماغ، اسهال، تحریک کلیوی و نفریت است. طبیعت پوست ریشه گیاه گرم و خشک است.
 
درمان دیابت و چاقی
 
نوعی داروی سنتی گیاهی چین برای دیابت نوع 2 و لاغری مفید است. در ادبیات چنین گفته شده، بربرین، که در ریشه و ساقه بعضی از گیاهان وجود دارد می‌تواند قند خون بیماران دیابتی را کاهش دهد.به گزارش بی. بی. سی، حالا دانشمندان با آزمایش روی موش و جوندگان دیگر به درستی این نظر پی برده‌اند.
 
دانشمندان در نشریه دیابت نوشته‌اند؛ بربرین وزن بدن حیوانات تحت آزمایش را نیز کم کرد یعنی برای درمان چاقی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. بربرین از جمله در زرشک وجود دارد که مصرف آن در فرهنگ‌های مختلف از جمله برای درمان اسهال تجویز شده است.گروهی بین‌المللی تأثیر بربرین را در کاهش قند خون روی موش‌ها آزمایش کردند و متوجه شدند خوردن آن باعث کاهش میزان قند خون، کم شدن چربی‌های موجود در جریان خون و کارکرد بهتر انسولین در بدن می‌شود و وزن بدن حیوان را کم می‌کند.پرفسور دیوید جیمز، رئیس برنامه تحقیقات دیابت و چاقی در موسسه گاروان، در سیدنی، استرالیا گفت: ما درباره درمان دیابت نوع دوم تحقیق می‌کنیم که علت بروز آن اختلال در کار انسولین است.
 
ما حالا مدرک علمی داریم که نشان می‌دهد بربرین کمک می‌کند انسولین خیلی بهتر کار کند.بربرین کمک می‌کند انسولین، قند خون را کنترل کند اما به پاک کردن جریان خون از وجود چربی هم کمک می‌کند و ما تصور می‌کنیم که همین امر باعث می‌شود تا در کاهش وزن بدن هم موثر باشد.
 
درمان سنگ کلیه
 
یک متخصص قلب و عروق گفت: زرشک در درمان بیماری‌های قلبی، کلیوی و فشارخون موثر است. دکتر مهدی عارفی با بیان این مطلب افزود: زرشک با دارا بودن بربرین (Berberin) دارای اثرات مفید برای قلب است و خاصیت ضد آریتمی، فشارخون و کاهش دهنده مقاومت عروق دارد.وی با بیان اینکه زرشک به علت داشتن اسیدهای آلی ملایم بوده و برای درمان سنگ کلیه مناسب است، افزود: میوه زرشک بر اثر تصفیه‌کنندگی و ضدعفونی کننده خون، منقبض کننده عروق، پایین آوردن تب، کاهش تورم و فشارخون، تنظیم و ضربان عضلات قلب است.
 
دکتر عارفی اظهار کرد: برگ زرشک با مخلوط داروهای مناسب به تنهایی می‌تواند برای زخم روده و رفع اسهال‌های مزمن موثر باشد. وی در پایان خاطرنشان کرد: بربرین، الکالوئیدی است که به صورت بلورهای سوزنی شکل و زردرنگ متبلور می‌شود و طعم خیلی تلخی دارد.
 
پیشگیری از سرماخوردگی
 
یک کارشناس تغذیه گفت: به دلیل وجود ویتامین B فراوان در زرشک، این ماده غذایی می‌تواند در پیشگیری از سرماخوردگی نقش بسزایی داشته باشد.
 
 یوسف نقیایی گفت: زرشک یک نوع میوه است و در گروه میوه‌جات قرار می‌گیرد. وی گفت: یکی از بهترین ترکیبات موجود در زرشک، ویتامین B فراوان است که در پیشگیری از سرماخوردگی نقش مهمی دارد. همچنین وجود اسیدهای آلی فراوان در این میوه که سبب مزه ترش آن می‌شوند می‌تواند در جذب آهن نقش بسزایی داشته باشد.وی ادامه داد: همچنین آهن موجود در زرشک قابل توجه است.
 
 از سایر ویتامین‌های موجود در این میوه می‌توان به ویتامین‌های گروه B به خصوص ویتامین B1 ,B2 اشاره کرد که ویتامین B1 یا تیامین می‌تواند عوارض عصبی و حتی پرخاشگری را بهبود بخشد.وی از دیگر خواص زرشک را اثر مناسب آن بر کاهش فشار خون برای افراد دچار این بیماری عنوان کرد.
 
 
با این چند نکته زیبا و جوان می مانید

برای داشتن پوستی سالم و جوان مراقبت درست از آن بسیار ضروری است.

 

هر کس از ترس فقر ازدواج نکند نسبت‏ به لطف خداوند بدگمان شده است. چرا که خداوند می ‏فرماید: اگر آنان فقیر باشند خداوند از فضل و کرم خود بی نیازشان می ‏کند.                 

جام خانواده؛
 

1. عادت همیشگی مراقبت خوب از پوست

برای داشتن پوستی سالم و جوان مراقبت درست از آن بسیار ضروری است. این کار را با یافتن یک پاک کننده پوست ملایم شروع کنید.  این کار باعث می شود پوست تمیز و عاری از آلودگی باشد. دوم آنکه از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید تا پوستتان خشک نشود. سوم، به صورت روزانه برای جلوگیری از مضرات اشعه های ماورا بنفش از ضد آفتاب استفاده کنید و در آخر حداقل یک بار در هفته پوست خود را به آرامی لایه برداری کنید تا سلول های پوست را دوباره احیا کنید.

 

2. ورزش

ورزش منظم بر روی کل سلامت بدن می تواند شگفت انگیز عمل کند. نه تنها هیکل را خوب نگاه می دارد بلکه شما را فرد مثبت اندیشی می کند. همچنین اگر فعال باشید جریان خون افزایش یافته و مواد مغذی به سلول های پوست می رسد. شما باید هر دو نوع ورزش اروبیک (قلبی عروقی) اناروبیک (ورزش های بی هوازی برای قدرت و بدنسازی) را در برنامه ورزشی خود داشته باشید. شما می توانید چند ورزش صورت موثر، برای موزنی صورت نیز انجام دهید.

 

 3. حذف استرس از زندگی

 برای جوان تر به نظر رسیدن باید سعی کنید استرس را از زندگی خود حذف کنید. به گزارش پرشین وی یک زندگی پراسترس روی صورت چین و چروک ایجاد می کند. شما باید در برابر مسائلی که روزانه در زندگی پیش می آید سازگار و انعطاف پذیر باشید. بیشتر اوقات بخندید ، کتاب هایی که دوست دارید بخوانید، با افراد مثبت اندیش هم صحبت شوید، وقتتان را با بچه ها بگذراید و... . فقط زمانی را برای آرامش و به دست آوردن احساس تازگی به خود اختصاص دهید.

 

 4. تمرکز بر روی غذاهای حاوی آنتی اکسیدان

 چیزی که می خورید تاثیر مستقیمی بر روی ظاهر شما دارد. اگر شما رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان داشته باشید سال ها به زیبایی پوست خود اضافه کرده اید. آنتی اکسیدان رادیکال های آزاد را از بین برده و پوست را در برابر چین و چروک و خطوط مشخص محافظت می کند. باید انگور، میوه های توتی، آناناس، آلو و پرتغال را در رژیم غذایی خود داشته باشید. همچنین اگر مصرف قند و چربی را به حداقل رسانده و در عوض بر روی کلم قرمز، اسفناج، لیمو، فلفل تازه بیشتر تمرکز کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

5. پوشیدن لباس مناسب

 اگر می خواهید جوان به نظر برسید باید با مد روز نیز همراه باشید. شما باید سعی کنید جوان لباس بپوشید، البته نه آنچنان جوان! لباس هایی را انتخاب کنید که برازنده هیکل بدن شما باشند و در آن لاغرتر و خوش تیپ تر به نظر می رسید. نباید تنها به یک یا دو رنگ بسنده کرده و یا همیشه یک سبک لباس بپوشید. مدل های مختلف را تجربه و گاه گاهی کمد لباس خود را به روز کنید.

 

 6. پرهیز از سیگار و الکل

 اگر نمی خواهید مسن به نظر برسید، پس باید اعتیاد به سیگار یا الکل را فورا قطع کنید. سیگار پوست را خشک و چروک دار، لب ها را نازک، موها را کدر و ناخن ها را بی رنگ می کند. الکل نیز منجر به پیری زودرس و بیماری های جدی خواهد شد.

 

 7. داشتن استراحت کافی

 اگر نمی خواهید مسن تر از آنچه واقعا هستید به نظر برسید پس باید استراحت کافی داشته باشید. اگر خواب مناسب داشته باشید، متابولیسم بدن تنظیم شده و ظاهر شما را شاداب نگاه خواهد داشت. لازم است که روزانه حداقل 6 الی 8 ساعت خواب داشته باشید تا پوستتان جوان و سالم به نظر برسد.


 
 
 
 
ميگرن سردرد شرياني قابل برگشت است و اغلب با اختلال در بينايي، تندمزاجي، تهوع و استفراغ همراه است.
 
ميگرن سردرد شرياني قابل برگشت است و اغلب با اختلال در بينايي، تندمزاجي، تهوع و استفراغ همراه است.
 
مبتلايان به ميگرن از شروع حمله هاي آن آگاه هستند. آن ها با احساس رخوت و خواب آلودگي مواجه مي شوند و برخي از آن ها لکه  هايي را در اشکال و رنگ هاي مختلف جلوي چشم خود مي بينند. سرانجام بيمار ميگرني دچار گيجي مي شود و به سختي سخن مي گويد.
 
 در سردردهاي شديد بيمار دچار فراموشي مي شود.محققان دريافتند، سردرد يکي از علايم ناشي از توليد بيش از حد انسولين است. از اين رو در مقالات پزشکي متعدد، سردرد به عنوان يکي از علايم تزريق زياد انسولين و ترشح بيش از حد آن معرفي شد. سال ها بعد محققان ديگر دريافتند، گرسنگي زياد باعث سردرد ميگرني مي شود.
 
 اين امر نشان داد که هرگاه سطح قندخون پايين بيايد احتمال بروز سردرد ميگرني افزايش مي يابد. به بيان ديگر، کمبود قندخون (هيپوگليسميا) ناشي از اختلال متابوليکي است که به ميگرن مي انجامد. اگرچه هنوز عده اي مي گويند که اين بيماري ريشه عصبي دارد اما تجارب متعدد نشان مي دهد سردردهاي ميگرني ناشي از پايين آمدن سطح قندخون است
[ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:8 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 27557
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )