دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر غذایتان شور یا شیرین شد چه کنید؟

اگر غذایتان شور یا شیرین شد دیگر نگران نشوید و به روش های زیر عمل کنید.
نامه: اگر غذای شیرین پخته اید ولی غذای شما بیش از اندازه شیرین شده است، کمی نمک یا یک قاشق سرکه به آن اضافه کنید، شیرینی اضافه گرفته خواهد شد.

اگر غذایتان شور شده است کارهای زیر می تواند شوری را از بین ببرد:
۱) اگر غذای شما دارای سیب زمینی است برای از بین بردن شوری غذا سیب زمینی های پخته شده داخل غذا را بیرون آورده و دوباره سیب زمینی جدید در آن بریزید، سیب زمینی های جدید شوری را بخود خواهد گرفت و از سیب زمینی های قبلی در غذای دیگر می توانید استفاده کنید.

۲) اگر غذای شما فاقد سیب زمینی است باز هم می توانید چند سیب زمینی داخل غذای شور شده بریزید و سپس آنها را قبل از سرو غذا خارج کنید.

در روشی دیگر می توانید، سرکه، آبلیمو و قند یا شکر کمک بگیرید. استفاده از این مواد بستگی به نوع غذا دارد یک قاشق سرکه یا آبلیمو به همراه یک قاشق شکر به غذای شور بیفزایید.
 
مطالعات جدیدترین نشان می دهد هر خلق و خویی برای خودش از رژیم غذایی خاصی برخوردار است.
 
مصرف آب پرتقال آب هویج و آب آناناس از آن میوه هایی هستند که مصرف آنها در طول روز قند خون شما را به سرعت بالا می برند و باعث طراوت و شادابی زندگی شما خواهند شد.

بررسی ها نشان می دهد آب میوه های طبیعی مصرفشان در طول روز به میزان مشخصی برای تمام افراد اجباری است دانش آموزان با انجام آزمایشاتی روی افراد دریافتند آب میوه های شیرین اگرچه مصرف زیادشان برای سلامتی خطرناک است اما فواید زیادی دارند که با مصرف صحیح آنها افراد می توانند از بسیاری از مشکلات روحی و روانی جلوگیری کنند.


آب میوه طبیعی با تنظیم هورمون های بدن میزان خلق و خو افراد را کنترل کرده و قادرند شادی و نشاط را برای تمام افراد در هر گروه سنی به وجود آورند.

پزشکان همچنین توصیه می کنند یک لیوان آب میوه قبل از خواب باعث می شود تا بدن به راحتی در طی شب به استراحت بپردازد و بتواند در صبحگاه بهترین کارایی را داشته باشد
 
 
فلفل دلمه‌ای از همان خانواده‌ی فلفل‌هاست. به مرور که فلفل دلمه‌ای می‌رسد رنگ آن نیز تغییر می‌کند. اگر این سبزی خوش‌رنگ قبل از رسیدنِ کامل چیده شود رنگ آن سبز خواهد بود. اما اگر برای مدت طولانی تری روی زمین بماند رنگ آن زرد و سپس قرمز می‌شود. فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین C و ریزمغذی‌های زیادی مانند بتاکاروتن و فلاوونوئیدهاست
 

فلفل دلمه‌ای از همان خانواده‌ی فلفل‌هاست. به مرور که فلفل دلمه‌ای می‌رسد رنگ آن نیز تغییر می‌کند. اگر این سبزی خوش‌رنگ قبل از رسیدنِ کامل چیده شود رنگ آن سبز خواهد بود.

می‌گویند فلفل دلمه‌ای نر و ماده دارند. برای تشخیص جنسیت آن نیز کافی است آن‌ها را وارونه کنید. فلفل دلمه‌هایی که چهار پایه یا برجستگی دارند ماده و آن‌هایی که سه پایه یا برجستگی دارند جزو نرها هستند. حالا اینکه فلفل دلمه‌ای شما نر باشد یا ماده فرقی نمی‌کند. این ماده‌ی غذایی سرشار از ویتامین و آنتی‌اکسیدان هاست.

حتماً هم می‌دانید که سلامت بدن ما در گرو همین ویتامین‌ها و عناصر مغذی است. برای همین لازم است به هر ترتیبی این ویتامین‌ها را تامین کنید. با ما همراه باشید تا بگوییم فلفل دلمه‌ای چه ویتامین‌هایی نصیبتان می‌کند.

فلفل دلمه‌ای و ویتامین‌هایش

فلفل دلمه‌ای از همان خانواده‌ی فلفل‌هاست. به مرور که فلفل دلمه‌ای می‌رسد رنگ آن نیز تغییر می‌کند. اگر این سبزی خوش‌رنگ قبل از رسیدنِ کامل چیده شود رنگ آن سبز خواهد بود. اما اگر برای مدت طولانی تری روی زمین بماند رنگ آن زرد و سپس قرمز می‌شود. فلفل دلمه‌ای سرشار از ویتامین C و ریزمغذی‌های زیادی مانند بتاکاروتن و فلاوونوئیدهاست. هرچه این سبزی رسیده‌تر یعنی قرمزتر باشد حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بیشتری است. این آنتی‌اکسیدان‌های قوی نیز به راحتی می‌توانند از پس رادیکال‌های آزاد مخرب بربیایند.

فلفل دلمه‌ای بیش از ۹۰ درصد آب دارد و حاوی کالری کمی است. این سبزی حاوی گلوسیدها به خصوص گلوکز و فروکتوز می‌باشد. باید بدانید که پروتئین‌ها و لیپیدهای (چربی) موجود در آن بسیار اندک است و در عوض سرشار از ویتامین C و ویتامین A و پیش سازهای آن می‌باشد. میزان ویتامین A به خصوص در فلفل دلمه‌های کاملا رسیده یعنی قرمز بسیار بیشتر است.

اگر اهل مکمل نیستید و می‌خواهید به طبیعی‌ترین شیوه ویتامین B جذب کنید می‌توانید به فلفل دلمه‌ای اعتماد کنید. به خاطر اینکه منبع فوق‌العاده‌ی ویتامین B6 و B9 و همچنین ویتامین E می‌باشد. در مورد فلفل دلمه‌ای زرد باید بگوییم که تامین کننده‌ی ویتامین B9 بوده و فلفل دلمه‌ای سبز منبع ویتامین K می‌باشد.

 
فلفل دلمه‌ای و مواد معدنی و عناصر مغذی‌اش

فلفل دلمه‌ای حاوی میزان زیادی املاح و مواد معدنی است: این سبزی حاوی آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، فسفر، منیزیم و زینک می‌باشد. گوشت و پوست فلفل دلمه‌ای حاوی میزان بالای ترکیبات آنتی‌اکسیدانی است: یعنی کاروتنوئیدها و فلاوونوئیدها. فلفل دلمه‌ای قرمز نیز به نوبه‌ی خود منبع فوق‌العاده‌ی بتاکاروتن و کریپتوگزانتین می‌باشد که این دو ترکیب پیش ساز ویتامین A محسوب می‌شوند.


اگر این سبزی خوش‌رنگ قبل از رسیدنِ کامل چیده شود رنگ آن سبز خواهد بود. اما اگر برای مدت طولانی تری روی زمین بماند رنگ آن زرد و سپس قرمز می‌شود

لیکوپن یکی دیگر از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی فلفل دلمه‌ای است که برای بدن بسیار مفید است. علاوه بر این‌ها باید بدانید که فلفل دلمه‌ای سرشار از فیبرهای غذایی است. فیبرهای غذایی در معده حجیم شده و بخش زیادی از آن را اشغال می‌کنند برای همین هم سیری زودهنگام و البته طولانی مدتی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل هم میل به پرخوری کاهش پیدا می‌کند. از این گذشته فیبرها باعث عبور راحت مدفوع از روده‌ها شده و با مشکل یبوست مقابله می‌کنند.

 
فلفل دلمه برای مقابله با بیماری‌ها

در حالت کلی ویتامین‌ها، ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و فیبرهای موجود در میوه‌ها و سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای نقش مهمی در حفظ سلامتی بدن دارد. نتایج پژوهش‌های متعددی نشان داده است که مصرف زیاد میوه و سبزیجات خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان و دیگر بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.
فلفل دلمه ای

فلفل دلمه‌ای جزو سبزیجاتی است که حاوی بیش‌ترین میزان ویتامین C می‌باشد. این ویتامین خواص آنتی‌اکسیدانی دارد و برای مقابله با بیشتر بیماری‌ها لازم است. کمبود این ویتامین اضطراب و استرس را در وجود شما بالا می‌برد. خودتان هم بهتر می‌دانید که استرس منشأ بسیاری از بیماری‌هاست برای همین هم اگر آدم مضطربی هستید، سیگار می‌کشید و یا جنینی در شکم دارید نیازتان به ویتامین C به مراتب بیشتر است.

یعنی ۱۲۰ میلی‌گرم در روز. ویتامین C بسیار موثر و مفید است و تأثیر ویتامین‌های A و E را بالا می‌برد. این ویتامین برای ساخت سلول‌ها و بافت‌های بدن، بهبود جای زخم و جذب آهن لازم است. از این گذشته این ویتامین با همکاری کاروتن و ویتامین A از ابتلا به بیماری‌های مزمن پیشگیری می‌کند.

برای همین هم توصیه می‌کنیم با افزایش مصرف فلفل دلمه‌ای باک ویتامین C تان را پر کنید تا از بیماری‌های مختلف دور بمانید.

فلفل دلمه‌ای به ویژه از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، کاهش قدرت بینایی و گرفتگی بینی پیشگیری می‌کند. مصرف این سبزی راهی است برای جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه،آرتریت و جلوگیری از افزایش کلسترول بد خون.

 ارزش غذایی فلفل دلمه‌ای در هر ۱۰۰ گرم (گزیده‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی)

کالری                      ۱۸ کیلوکالری

پروتئین                    ۰٫۸ گرم

لیپید                        ۰٫۳ گرم

گلوسید                   ۳٫۹ گرم

فیبر                         ۱٫۲ گرم

آب                           ۹۱٫۲۵ گرم

ویتامین ث                ۴۶٫۵ میلی‌گرم

ویتامین ب١              ۰٫۰۲۵ میلی‌گرم

ویتامین ب٢              ۰٫۰۳ میلی‌گرم

ویتامین ای               ۰٫۷۹ میلی‌گرم

پتاسیم                    ۱۴۶ میلی‌گرم

فسفر                      ۲۰ میلی‌گرم

کلسیم                    ۴۱ میلی‌گرم

منیزیم                     ۱۱ میلی‌گرم

آهن                         ۰٫۸ میلی‌گرم

منیزیم                     ۰٫۱۶ میلی‌گرم

 

 
 
هندوانه یکی از آن میوه‌های آبدار است که به راحتی رفع عطش می‌کند و شما را سر حال می‌آورد. این میوه‌ی سرخ آبدار کم کالری بوده و حاوی ویتامین‌ها و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی زیادی است.
 

هندوانه یکی از آن میوه‌های آبدار است که به راحتی رفع عطش می‌کند و شما را سر حال می‌آورد. این میوه‌ی سرخ آبدار کم کالری بوده و حاوی ویتامین‌ها و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی زیادی است.

گوشت این میوه قرمز، صورتی، سفید یا زردرنگ است. بدون شک شما هم قرمزش را بیشتر می‌پسندید. با ما باشید تا بگوییم زیر پوست هندوانه چه خبر است!

 
هندوانه و ویتامین‌هایش

هندوانه از ۹۲ درصد آب تشکیل شده و کالری کمی به بدن تحمیل می‌کند. این میوه‌ی آبدار در بین میوه‌هایی قرار دارد که گلوسید (قند) زیادی ندارند و میزان پروتئین و لیپیدهای موجود در گوشتش کم است. طعم شیرین هندوانه مدیون گلوسیدهای آن است که از ساکاروز و فروکتوز تشکیل شده و قدرت شیرین‌کنندگی بالایی دارند.

هندوانه سرشار از ویتامین C می‌باشد. در واقع ۲۰۰ گرم هندوانه بیش از ۲۵ درصد نیاز روزانه‌ی ما به این ویتامین را تامین می‌کند. این میوه سرشار از ویتامین‌های گروه ب (۲۰۰ گرم از آن تامین کننده ۵ درصد نیاز روزانه‌ی ما به ویتامین B1 و B6) و پیش ساز ویتامین A نیز محسوب می‌شود.

میزان مواد معدنی این میوه‌ی آبدار خیلی زیاد نیست اما با این حال حاوی پتاسیم، منیزیم، میزان کمی کلسیم، فسفر و همچنین آهن، روی، مس و منگنز می‌باشد.

هندوانه برای کلیه‌ها مفید است و باعث تمیزی و سم‌زدایی آن‌ها می‌شود و میزان ادرار را بالا می‌برد. میزان بالای فیبر موجود در این میوه برای افرادی که روده‌های حساسی دارند و همچنین برای بچه‌ها بسیار مفید است.

هندوانه همچنین حاوی میزان زیادی آنتی‌اکسیدان مانند لیکوپن و بتاکاروتن می‌باشد. پس خودتان را از این همه خاصیت محروم نکنید.

باید بدانید که محققان ثابت کرده‌اند بتاکاروتن موجود در این میوه برای خوش‌آب‌ورنگ شدن پوست نیز مفید است. علاوه بر مصرف خود هندوانه می‌توانید مقداری از گوشت این میوه را روی پوست صورت خود بگذارید تا خشک شود. سپس شستشو دهید. خواهید دید که پوستتان مرطوب و خوش‌رنگ می‌شود.

هندوانه فقط برای خنک شدن و رفع عطش نیست و شما را از ابتلا به بیماری‌های خطرناک نیز حفظ می‌کند. برای همین توصیه می‌کنیم هر روز خودتان را یک قاچ هندوانه مهمان کنید

یک خاصیت شگفت‌انگیز

به عقیده‌ی محققان آمریکایی «سیترولین» موجود در هندوانه تأثیری مانند ویاگرا دارد. سیترولین با مشکلات نعوظی آقایان مقابله می‌کند.

این ترکیب که بیشتر در پوست هندوانه قرار دارد مانند ویاگرا عمل می‌کند و با مشکلات جنسی مقابله می‌کند به این ترتیب که بدون ایجاد عوارض جانبی دارو باعث می‌شود خون در رگ‌ها به راحتی جریان داشته باشد.

البته برای این کار لازم است که یک و نیم لیتر آب خالص هندوانه میل کنید و این کار هم باعث می‌شود که مدام سراغ توالت را بگیرید. به عقیده‌ی محققان هندوانه می‌تواند تأثیر مثبتی روی روابط عاشقانه‌ی شما بگذارد اما اگر مشکل جدی است نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای داروهای پزشکی باشد.

 
هندوانه و مقابله با بیماری‌های مختلف

بدون شک بارها شنیده‌اید که متخصصان حوزه‌ی تغذیه سفارش کرده‌اند روزانه ۵ واحد میوه و سبزیجات (معادل حداقل ۸۰ گرم) میل کنید و در هر فصلی از میوه‌های همان فصل نهایت استفاده را ببرید. هندوانه نیز باید بخشی از این ۸۰ گرم باشد.

لیکوپن اصلی‌ترین کاروتنوئید موجود در هندوانه است. این ترکیب آنتی‌اکسیدانی نقش موثری در بدن دارد. به این ترتیب که با التهاب و کلسترول بالا مقابله می‌کند.

نتایج پژوهش‌های متعدد نشان داده است که اگر میزان لیکوپن خونتان بالا باشد کمتر در معرض بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان پروستات می‌شوید.

باید بدانید که در حالت کلی مصرف مواد غذایی سرشار از کاروتنوئیدها خطر ابتلا به برخی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد. ویتامین‌ها و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و فیبرها موجود در هندوانه و میوه‌ها و سبزیجات دیگر نقش موثری در حفظ سلامت بدن دارند.

نتایج اکثر پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف زیاد سبزیجات و میوه‌هایی مانند هندوانه و غیره نقش موثری در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان و بیماری‌های مزمن دیگر دارد. پس می‌بینید که هندوانه فقط برای خنک شدن و رفع عطش نیست و شما را از ابتلا به بیماری‌های خطرناک نیز حفظ می‌کند. برای همین توصیه می‌کنیم هر روز خودتان را یک قاچ هندوانه مهمان کنید.

 
خطرات احتمالی مصرف هندوانه

احتمال دارد که مصرف هندوانه باعث بروز حساسیت دهانی شود. در واقع برخی از افراد به بعضی از پروتئین‌های گیاهی حساسیت دارند. این افراد حساس بعد از مصرف هندوانه دچار احساس خارش و سوزش در دهان و گلو می‌شوند که البته بعد از چند دقیقه برطرف می‌شود.

 

ارزش غذایی هندوانه

هندوانه

هر ۱۰۰ گرم هندوانه حاوی ترکیبات زیادی است که در زیر به برخی از این عناصر مغذی اشاره می‌شود:

کالری                          ۳۰ کیلوکالری انرژی

پروتئین                        ۰٫۶۱ گرم

لیپید یا چربی               ۰٫۱۵ گرم

گلوسیدها                   ۷٫۵۵ گرم

فیبر                            ۰٫۴۰ گرم

آب                              ۹۱٫۴۵ گرم

ویتامین ث                   ۸٫۱ میلی‌گرم

پتاسیم                       ۱۱۲ میلی‌گرم

کلسیم                        ۱۱ میلی‌گرم

منیزیم                        ۱۰ میلی‌گرم

آهن                            ۰٫۲۴ میلی‌گرم

استرول‌های گیاهی     ۲ میلی‌گرم

[ شنبه 6 مهر 1392برچسب:, ] [ 5:59 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 27575
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )