دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اپل روی خط سقوط

نوشته شده در 6 ساعت پیش

 

انتظارها از آی‌فون‌های جدید برآورده نشد

ندا لهردی- بالاخره بعد از شایعات مختلف، اپل در مراسم ویژه‌ای جدیدترین محصولات خود را رونمایی و معرفی کرد. هر چند نسخه جدید سیستم عامل این شرکت یعنیiOS 7 به خاطر طراحی گرافیکی ساده، اما مدرنش با استقبال اغلب کارشناسان و کاربران مواجه شد، اما مدل‌‌های جدید آی‌فون نتوانست آن‌طور که باید نظر موافق و مساعد طرفداران اپل در سرتاسر دنیا را به خودش جلب کند.

اپل حتی در این مراسم به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر آی‌فون 5 را تولید نمی‌کند تا با این کار به فروش بیشتر آی‌فون‌های جدید کمک کند. این شرکت هر سال با وجود معرفی آی‌فون جدید مدل قبلی خودش را با کاهش قیمت همچنان عرضه می‌کرد. از آنجا که سال گذشته آی‌فون 5 به خاطر نداشتن نوآوری‌های خاصی که مردم از محصولات اپل انتظار دارند با استقبال خوبی مواجه نشد و کاربران بیشتر به سمت مدل‌های 4 و 4S روی آوردند، حالا اپل امسال ترجیح داد تولید آی‌فون 5 را به طور کلی متوقف کند تا فروش آی‌فون 5S را افزایش بدهد.  اپل در نهایت مدل 5C را به عنوان جایگزین مدل 5 معرفی کرد که دقیقا دارای همان مشخصات سخت‌افزاری است و فقط به جای یک بدنه باریک و سبک از جنس آلومینیوم، بدنه‌ای پلاستیکی، زمخت و سنگین دارد. با این اوصاف اپل نه تنها اکوسیستم آی‌فون 5 را از بین برد، بلکه کارشناسان چندان امیدی به موفقیت این مدل ارزان قیمت در بازار ندارند. هر چه باشد آی‌فون 5C با قیمت پایه 550 دلاری نمی‌تواند در مقابل گزینه‌های خرید ارزان‌تر تولید کنندگان دیگر در بازار اقبال چندانی داشته باشد.

سقوط سهام!
معرفی آی‌فون 5C حتی فعالان وال‌استریت و کارشناسان اقتصادی را هم متعجب کرد. این کارشناسان امیدوار بودند اپل یک مدل واقعا ارزان قیمت را روانه بازار کند تا بتواند فروش خوب آن را در بازار تضمین کند. این در حالی است که آی‌فون 5C بدون قرارداد با قیمت پایه 550 دلار عرضه خواهد شد؛ قیمتی که از نظر کارشناسان بازار نسبتا گران بوده و اصلا در دسته ارزان قیمت‌ها قرار نمی‌گیرد.
 
کارشناسان اقتصادی با توجه به خبرهایی که قبل از کنفرانس اپل درباره این شرکت و محصولاتش شنیده می‌شد، پیش‌بینی می‌کردند که بعد از مراسم سهام اپل با رشد چشمگیری مواجه شود و سرمایه گذاران اپل سود قابل توجهی را به دست بیاورند، اما حالا و با به پایان رسیدن مراسم همه چیز تغییر کرده است. حالا سهامداران و سرمایه‌گذاران اپل معتقدند که آی‌فون 5C که به عنوان مدل ارزان قیمت اپل معرفی شده است، در مقابل مدل‌های ارزان قیمت و کاربردی بازار شانس چندانی برای فروش نداشته و نمی‌توان به موفقیت آن در بازار امیدوار بود. 
بسیاری تا قبل از مراسم اپل فکر می‌کردند که آی‌فون 5C قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد داشت و به این ترتیب امیدوار بودند تا اپل بتواند با این دستگاه به رقابت با محصولات ارزان آندرویدی بپردازد.
 با این اوصاف است که در اولین واکنش به معرفی این محصول، قیمت سهام اپل با کاهش 5 درصدی مواجه شده است. 
از طرفی کارشناسان انتظار داشتند این مدل ارزانقیمت در بازار کشور چین با استقبال روبه‌رو شود، اما حالا قیمت این دستگاه در چین به حدود ۷۰۰ دلار خواهد رسید و احتمال کمی وجود دارد که اغلب کاربران چینی توانایی خرید آن را داشته باشند. 
 
جایگاهی متزلزل
از طرفی موسسه تحقیقاتی BI Intelligence به تازگی به بررسی و جمع آوری آمارها و اطلاعاتی پرداخته است که این آمارها نشان می‌دهد اپل برای حفظ سهم خود در بازار موبایل‌های هوشمند در آینده با مشکلات فراوانی مواجه خواهد بود، چون شرکت‌های تولیدکننده دیگر، مخصوصا آنهایی که روی تولید موبایل‌های آندرویدی ارزان قیمت تمرکز کرده‌اند، روند رشد سریعی را در پیش گرفته‌‌اند. نگاه کوتاهی به روند فروش و رشد سالانه اپل از بخش آی‌فون نشان می‌دهد، تهدیدهای بزرگی برای اپل در این بازار وجود دارند. 
از طرفی سهم بازار iOS به شدت تحت تاثیر سهم بازار آندروید قرار گرفته و به تدریج در این سال‌ها کاهش یافته است. در کنار همه این عوامل استراتژی اپل برای قیمت‌گذاری انواع آی‌فون باعث شده است که این گوشی نتواند گزینه خرید اغلب خریداران و کاربران باشد و تنها گروهی خاص به خرید آن تمایل دارند.

کیس آیفون که به نوعی از آیفون 5C گران تر هستند

نوشته شده در 6 ساعت پیش

اپل با معرفی آیفون 5C خوراک رسانه ای خوبی برای سایت ها فراهم کرد. در چندین سال اخیر، مشخصا در مورد آیفون و آیپد، فلسفله طراحی اپل این بوده که محصولات ساده و خالصی را بسازد تا مشتری بعد از خرید فرصت پیدا کند با تهیه وسایل جانبی مثل کیس و کیف، با سلیقه خودش ظاهری متفاوت برای گجت رقم بزند. ولی آیفون 5C این وسط ناقض این فلسفه نانوشته شد.

 
یا حتی فراتر اینکه اپل کمتر وارد ساخت وسایل جانبی برای آیفون و آیپد شده بود و به عنوان مثال ما تا امروز هرگز ندیده ایم کیبورد فیزیکی برای آیپد طراحی کند و فقط یک کاور ساده بیرون داده. ولی انگار سود خوب سازندگان وسایل جانبی برای آیپد و آیفون باعث شده اپل هم طمع کند. کیس های اختصاصی برای آیفون ۵ سی و آیفون ۵ اس، یا داک جدید برای این دو و کسی چه می داند یکی دو ماه دیگر برای آیپد چه!

شما فکر می کنید اپل بهتر از پس ساخت این لوازم جانبی بر می آید یا شرکت هایی که کارشان این است؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا ۱۰ کیس و کیف زیبا برای آیفون را ببینیم که قیمت شان از آیفون ۵ سی ۱۶ گیگابایتی با قرارداد اوپراتور یا به طور آزاد، فراتر است.
 
شرکت کیس-میت یک عالمه کاور برای آیفون می سازد. از جمله مدل Madison که با چرم پف دار و دانه های کریستال تزئین شده، و قیمتش ۱۰۰ دلار است. یک کاناپه دستی!

سکتور ۵ با روش سی.ان.سی از دل یک ورق آلومینیوم ۶۰۶۱ در آمده، سپس با پلیمر مورد استفاده در ماموریت های فضایی تکمیل و تقویت شده و در پشت آن نیز یک لایه چرم جیر مخملی قرار گرفته. همه اینها ۱۳۹ دلار هزینه بر می دارد. مشتری هستید؟

مالبری قول داده که این کیف چرمی بسیار خوشدست خواهد بود و هر چه سالخورده تر شود، نرمی بیشتری هم پیدا خواهد کرد. می توان امیدوار بود که این درست باشد و با پرداخت ۱۴۰ چند سال از آن استفاده کرد. البته اگر آیفون های سال ۲۰۱۴ بزرگتر شوند، پول تان را دور ریخته اید، شاید هم با روزنامه خیس و فنر کار حل شود (به سبک کفش ها!)

در صورتی که دوستان تان لوگوهای متعدد G را روی این کیف چرمی ندیدند، یک پرچم سبز و قرمز در گوشه آن به اهتزاز در آمده تا کمی فخر فروشی کنید. البته بعد از پرداخت ۱۶۰ دلار پول بی زبان.
 
با ۱۷۰ دلار می توانید این کیف زیبا را بخرید ولی در نظر داشته باشید که با این قیمت، هر کدام از راه راه های روی آن ۱.۸۰ دلار برای تان آب می خورد! ارزشش را دارد؟
 
تعداد زیادی کریستال درخشان پشت آیفون خود می خواهید؟ آن هم از گنجینه جواهرات Swarovski؟ لطفا ۱۷۵ دلار بدهید.
 
قیمت زیاد این کیس را تنها می توان به چوب خوش رنگ و طرح دارش که مربوط به تنه درخت های کهن سال و قطور است، و البته فرآیند ساخت کاملا دستی آن نسبت داد. ۱۸۰ دلار، با روکشی مخملی در پشت.
 
این هم کیفی ساخت Dolce & Gabbana؛ توضیح اضافه هم مگر می خواهد؟ ۱۹۵ دلار و دیگر هیچ.
 
حتما می پرسید این کیس بی ریخت دیگر ساخت کیست که اینقدر گران به فروش می رسد. بحث بر سر سازنده آن نیست، بر سر جنسش است. جنس کیس از پوست Stingray (نوعی ماهی پهن برقی) است. اصلا تا به حال سعی کرده اید یکی شان را شکار کنید که به قیمت ۲۸۰ دلاری این کیس ایراد می گیرید؟ نه واقعا!؟
 
و در آخر، این کیس بلوبری تقریبا به گرانی یک عدد آیفون ۵ سی بدون قرارداد است. ۴۹۵ دلار ناقابل برای کیسی از جنس پوست گوساله همراه با دری با آهنرباهای مخفی.


منبع: نارنجی

مخابرات روی سیم مسی سرعت گیگابیتی می‌دهد

نوشته شده در 6 ساعت پیش

 

روی روشی در برابر توسعه فیبر نوری خط
معاونت حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران از برنامه‌های این شرکت برای توسعه سرویس‌های باندپهن روی سیم مسی خبر داد و گفت:
با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تکنولوژی جدید G.fast را که استانداردی جدید برای انتقال یک گیگابیت اطلاعات روی سیم مسی است، همزمان با سایر کشورها، عملیاتی خواهیم کرد. علی سپهری راد در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه اتحادیه جهانی مخابرات در حال توسعه استانداردی برای انتقال یک گیگابیت داده روی سیم مسی است که از آن با عنوان G.fast یاد می‌شود، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های بالای توسعه فیبرنوری تا منازل که با عنوان پروژه FTTX شناخته می‌شود، این ایده که بخشی از مسیر انتقال با فیبر و بخشی با سیم مسی توسعه داده شود، همواره توسط اپراتورها و سایر بازیگران صحنه توسعه ارتباطات پیگیری شده است؛ اما نیاز سرویس‌های جدید به پهنای باند بالا مانعی در به کارگیری سیم مسی در مسیر دسترسی است؛ براین اساس اتحادیه جهانی مخابرات استاندارد G.fast را مطرح کرده که مراحل آخر تصویب را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه با این استاندارد به زودی امکان توسعه سرویس‌های پهن باند بر بستر مسی تا 250 متر فاصله فراهم خواهد شد، افزود: در این راستا مخابرات ایران نیز مقدمات اجرای این تکنولوژی را که در هزینه اجرای فیبرنوری به منازل صرفه‌جویی می‌کند در دست انجام دارد.
معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با تاکیدبر اینکه G.fast با استفاده از سیم‌کشی‌های مسی موجود قابل‌استفاده است و امکان ارائه سرویس‌های اینترنتی مانند تلویزیون اینترنتی و ویدئو درخواستی را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: با استفاده از این تکنولوژی و از آنجایی که این استاندارد برای انجام دانلود سریع تا فاصله 250 متر طراحی شده هزینه نصب فیبرنوری بین نقطه توزیع و خانه‌های مردم حذف خواهد شد.
سپهری راد با بیان اینکه انتظار می‌رود G.fast اوایل سال 2014 مورد تایید اتحادیه جهانی مخابرات ITU قرار گیرد، اضافه کرد: G.fast باید توسط ارائه‌دهندگان سرویس فیبرنوری تا درب منازل توسعه پیدا کند که در این صورت سرویس‌هایی که انعطاف‌پذیری سرعت را برای پشتیبانی از پهنای باند فشرده فعال می‌سازند مانند پخش فیلم Ultra-HDTV، بارگذاری ویدئو و عکس با رزولوشن بالا و برقراری ارتباط از طریق ویدیو HD از جمله سرویس‌هایی خواهد بود که از طریق این فناوری 
قابل‌ارائه است.
وی گفت: یکی از ویژگی‌های مهم G.fast قابلیت راه‌اندازی آن توسط مصرف‌کنندگان و بدون نیاز به تکنسین است که این ویژگی برای ارائه‌دهندگان خدمات با قابلیت نصب خودکار، هزینه اعزام تکنسین به خانه مشترک را حذف و در نتیجه سرعت ارائه خدمات جدید را بهبود می‌دهد.
 

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

نوشته شده در 4 ساعت پیش

 

<a href='http://emalls.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa_%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86~Category~155'>تلویزیون</a> S9C,ویژگیهای <a href='http://emalls.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa_%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86~Category~155'>تلویزیون</a> S9C <a href='http://emalls.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa~Category~39~Search~Samsung'>سامسونگ</a>

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند
شرکت سامسونگ یک تلویزیون منحنی عرضه کرده است که امکان دیدن دو برنامه  مختلف را به طور همزمان فراهم می کند.این تلویزیون OLED پنجاه و پنج اینچی در واقع نوعی سینمای خانگی محسوب می شود و می تواند دعوا بر سر کنترل از راه دور تلویزیون را در منازل پایان دهد.


این تلویزیون که حدود هفت هزار پوند قیمت دارد از ویژگی منحصر به فرد "چند دید" برخوردار است.تلویزیون مدل  S9C سامسونگ یک صفحه نمایش منحنی دارد که کاربر باید برای استفاده از آن یک عینک خاص به چشم می زنند که بخشی از محتوا را بر می دارد و همچنین صدای آن تصویر نیز از طریق یک گوشی به کاربر می رساند.


مایکل زولر مدیر فروش و بازاریابی ارشد سامسونگ در اروپا می گوید:

دو نفر می توانند به طور همزمان دو برنامه مختلف را با اندازه تصویر کامل با کیفیت HD و حتی به شکل سه بعدی با عینک های چند دید سامسونگ تماشا کنند.

 

تلویزیون S9C در یک کنفرانس خبری نمایشگاه فناوری برلین رونمایی شده است.

ویژگی چنددید موجب شده است سازندگان این تلویزیون ها امیدوار شوند جدیدترین محصولات سامسونگ به دعوای همیشگی بر سر کنترل از راه دور در منازل پایان دهد.سامسونگ در این نمایشگاه همچنین از تلویزیون مدل S9000 نیز که یک UHD با شفافیت هشت میلیون پیکسل- چهار برابر شفافیت تلویزیون های HD کنونی- است، عرضه کرده.


این شرکت همچنین یک تلویزیون 98 اینچی عرضه کرده که آن قدر بزرگ است که بازیکنان فوتبال از داخل آن به اندازه واقعی دیده می شوند.

منبع:

 

 

باز هم طرحی دیگر برای آیفون 6

قدس آنلاین – رها واعظی: رقابت شدید طراحان دنیا برای مدل 6 آیفون همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، این بار هئولئو، طراحی جدید و سورئالی برای آیفون 6 در دنیا ارائه داده است.

در این طرح، بیش از آنکه به فورم تکنولوژیک گوشی توجه شود، ظاهر آن مورد توجه قرار گرفته است.

صفحه‌ی 4.9 اینچی، گوشه‌های منحنی و استفاده از مواد آلومینیومی از ویژ‌گی‌های این طرح است.

konjkav.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:45 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 456
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 27919
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )