دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سامسونگ گالکسی نوت 3 را رونمایی کرد

شرکت سامسونگ سرانجام نسل سوم فبلت های خود موسوم به گالکسی نوت 3 را در نمایشگاه های فناوری در نیویورک و برلین رونمایی کرد.

آفتاب: این شرکت کره ای در این فبلت جدید سعی کرده محصول باریک تر، سبک تر، سریع تر، بزرگ تر و در مجموع بهتری را نسبت به مدل قبلی ارائه دهد.
 
گالکسی نوت سه علاوه بر بهر ه مندی از نمایشگاه بزرگ تر با طراحی دلربا و جذاب از یک سیستم امنیتی جدید موسوم به Knox بهره می برد که به وسیله ی آن نرم افزار ها و اطلاعات حساس در یک فضای حفاظت شده اجرا می شوند.
 
گالکسی نوت سه از یک طراحی به شدت باریک تر و لبه های تیز تر نسبت به نوت دو بهره می برد.
 
این فبلت جدید به رغم داشتن یک نمایشگر 5.7 اینچی تنها 168 گرم وزن دارد. طول عمر شارژ باطری نوت سه نیز نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته است.
 
گالکسی نوت سه دارای یک دوربین با توانایی فیلمبرداری با رزولوشن چهار هزار پیکسل و یک فلاش ال.ای.دی CRI است که در اماکن تاریک تصاویر خوبی را ضبط می کند.
 
سامسونگ اعلام کرده باطری این تبلت نسبت به مدل قبلی چهار ساعت بیشتر توانایی پخش ویدئو دارد و در مجموع هنگام استفاده معمولی 40 درصد توانایی بیشتری را نسبت به نوت دو از خود نشان می دهد.
 
به گزارش ایسنا، این شرکت کره ای هم چنین روی کیفیت ساخت این فبلت تاکید کرده است.
 
قاب پشتی گالکسی نوت سه از جنس چرم است که به رنگ های مشکی، سفید و صورتی موجود است.
 
هم چنین یک نوار فلزی دور آن تعبیه شده است. هم چنین یک کیف باکیفیت که در 10 رنگ مختلف موجود است به عنوان لوازم جانبی برای این محصول در نظر گرفته شده است.
 

آشنایی با شرکت بن‌کیو

همشهری آنلاین - آیدارزاقی: شرکت چندملیتی تایوانی بن کیو (BenQ) به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت ایسر در زمینه تولید کامپیوتر در ۵ دسامبر ۲۰۰۱ تأسیس شد.
 

شرکت ایسر با این هدف که تولید محصولات جدیدشان تحت یک مارک جدا می‌تواند بهترین راه موفقیت آن‌ها باشد؛ در سال 2006 از حمایت مالی و در نتیجه همکاری با بن‌کیو دست کشید.

در دسامبر 2005، شرکت بن‌کیو واحد تولید تلفن‌های همراه شرکت آلمانی زیمنس را خرید و موبایل‌های BenQ-Siemens در رده ششم بازار جهانی قرار گرفت ولی در سپتامبر 2006 این همکاری با ورشکستگی مواجه شد .

شرکت خصوصی بن‌کیو تولیدکننده لپ‌تاپ، وسایل نمایش بصری، دستگاه‌های پردازشی و ارتباطات موبایل، پروژکتورها، نمایشگرهای ال-سی-دی، دوربین‌های دیجیتال و وسایل روشنایی ال-ای-دی می‌باشد.

شرکت بن‌کیو بر پایه همکاری با تکنولوژی‌های شرکت‌های دیگر به‌وجود آمده‌است. تا سال 2009 بن‌کیو توانست در بیش از 100 کشور محصولاتش را به فروش برساند. همچنین از تکنولوژی‌های شرکت تگزاس اینسترومنتز برای تولیدات مصرفی خود استفاده می‌کند.

بخش تولیدات مواد بن‌کیو (BenQ Materials) در سال 1998، با نام شرکت تکنولوژی داکسون (Daxon Technology Inc) در تایوان تأسیس شد و بعدها در ژوئن 2010 تغییر نام داد. در ابتدا در بخش تولید دستگاه‌های ذخیره‌سازی نوری فعالیت می‌کرد و بعدها زمینه کاری خود را برعلم مواد متمرکز کرد.

 

، تلویزیونی که از تماشای آن چشم بر نخواهید داشت

احتمالا بسیاری از شما با تلویزیون های HD و Full HD آشنایی کافی دارید و اخیرا نیز نام های Ultra HD یا همان UHD و همچنین نام جدید 4K TV بسیار به گوش شما خورده. اول از همه باید گفت که در حال حاضر Ultra HD و 4K TV تقریبا به یک فناوری در صنعت تلویزیون اطلاق می شوند. هر چند در این زمینه اختلاف نظر ..

احتمالا بسیاری از شما با تلویزیون های HD و Full HD آشنایی کافی دارید و اخیرا نیز نام های Ultra HD یا همان UHD و همچنین نام جدید 4K TV بسیار به گوش شما خورده. اول از همه باید گفت که در حال حاضر Ultra HD و 4K TV تقریبا به یک فناوری در صنعت تلویزیون اطلاق می شوند. هر چند در این زمینه اختلاف نظر هایی وجود دارد و شرکت های رقیب در محصولات جدید خود یکی از این دو عبارت یا ترکیب هر دو را به کار می برند.
 
هر تلویزیونی که تحت عنوان اولترا اچ دی و 4K معرفی می شود، رزولوشنی معادل ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل دارد، به عبارتی دو برابر رزولوشن عمودی و افقی یک تلویزیون فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰، و به زبان ساده تر تعداد پیکسل هایی چهار برابر یک تلویزیون فول اچ دی. این بدان معنا ست که در تلویزیون خود تعداد بیشتری از ستاره های آسمان شب را خواهید دید، برگ های بیشتری را بر روی درختان شناسایی می کنید و حتی تار و پود لباس ها را هم می توانید ببینید، یعنی چیزی فراتر از آنچه در دنیای واقعی با آن روبرو هستید.
 
اصطلاح 4K در اصل، ریشه در صنعت سینما دارد، جایی که پروژکتور ها به اندازه 4.096 پیکسل عرض دارند. همان طور که گفته شد، در صنعت تلویزیون، 4K به رزولوشن ۱۰۸۰×۴ اطلاق می گردد.
 
با وجود اینکه فناوری های HD نو به شمار می آیند، اما هنوز کاستی های خود را دارند. اگر در اتاق های کوچک و از فاصله های کم به تماشای انواع اولیه تلویزیون های HD نشسته باشید، حتما متوجه پیکسل های کوچک تلویزیون شده اید، اتفاقی که در تلویزیون های 4k پیش نخواهد آمد و به جای آن پیکسل های ریز، از جزئیات بیشتر تصاویر لذت خواهید برد.
 
از آن جایی که بسیاری از برند های معروف نظیر سونی، سامسونگ ، فیلیپس و پاناسونیک در سال جاری در این راستا گام برداشته اند، انتظار می رود Ultra HD 4K به زودی به فرمتی معمول برای فرستنده های تلویزیونی و همچنین Bluray تبدیل شود.
 
پاناسونیک از جمله برند هایی است که در این راستا گام بزرگی برداشته، و با تلویزیون ۶۵ اینچی هوشمند VIERA TX-L65WT600، به عنوان اولین تلویزیون  Ultra HD با ورودی 4K 50/60p و HDMI 2.0، و منطبق با DisplayPort 1.2a پا به عرصه IFA 2013 گذاشت. تلویزیونی که با دستگاه های پخش 4K، و نسل بعدی کنسول های بازی به آسانی کار خواهد کرد. دستگاهی که با ارائه ۶۰ فریم در ثانیه تصاویر 4K را نمایش داده و طرفداران کیفیت های فوق العاده بالا را راضی نگه می دارد.
 
باید در نظر داشت که این فناوری نو در صنعت تلویزیون ها یک مد زود گذر نیست و نمی توان به آسانی از آن گذشت، بلکه اتفاقی است که بر روی بسیاری از فناوری های سال های آینده تاثیر خواهد گذاشت. به طوری که به تدریج با کاهش نسبی قیمت روبرو شده و جای انواع دیگر تلویزیون های HD را خواهد گرفت.
 
روند تغییرات نشان می دهد که دوربین و سیستم های ویرایشی 4K نیز به تدریج در حال کاهش قیمت هستند و بنابراین انتظار دوری نیست که فیلمسازان و برنامه سازان تلویزیونی به زودی سراغ این گونه فرمت ها بروند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, ] [ 6:9 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 450
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 27913
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )