دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدارگرد مریخ هند به فضا پرتاب شد
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۹
هند بعنوان نخستین کشور آسیایی، مدارگرد اکتشافی مریخ را با هدف بررسی جو و یافتن نشانه‌های احتمالی حیات در سیاره سرخ به فضا پرتاب کرد.
مرجع : isna.ir
مدارگرد مریخ هند به فضا پرتاب شد
عرش نیوز:مدارگرد اکتشافی مریخ سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) ساعت 09:08 به وقت گرینویچ (12:38 به وقت تهران) روز سه شنبه پنجم نوامبر (14 آبان) توسط موشک قدرتمند PSLV-XL از مرکز فضایی سری هاریکوتا در جنوب این کشور به فضا پرتاب شد.

 

نیمی از پروژه‌های اکتشافی مریخ در آسیا شامل مأموریت ژاپن در سال 2003 و مأموریت چین در سال 2011 با شکست مواجه شده‌اند و در صورت موفقیت هند در اجرای مأموریت مدارگرد مریخ (MOM)، این کشور بعنوان نخستین کشور آسیایی در کنار ناسا، آژانس فضایی اروپا (ESA) و روسیه قرار خواهد گرفت که موفق به ارسال کاوشگر مریخ شده اند.

 

کل بودجه پروژه مأموریت مدارگرد مریخ (MOM) بالغ بر 73 میلیون دلار است که در مقایسه با طرح های مشابه بسیار کمتر است.

 

اصلی ترین مشکل در اجرای این مأموریت، مشکل ناوبری از مدار زمین تا مدار مریخ است، چراکه انتقال سیگنال ارتباطی بین دو سیاره 12 دقیقه بطول می‌انجامد.

 

مدارگرد مریخ هند پس از یک سفر 299 روزه، سپتامبر 2014 میلادی (شهریور 93) به سیاره سرخ خواهد رسید.

 

مأموریت نخستین مدارگرد مریخ آسیا، جست‌وجو برای یافتن نشانه‌های احتمالی حیات و بررسی امکان زندگی بر سطح سیاره سرخ عنوان شده است.

 

برنامه فضایی هند طی چند دهه اخیر با رشد قابل توجهی مواجه بوده است و فضاپیمای چاندرایان-1 که موفق به کشف نخستین نشانه‌های وجود آب بر سطح ماه شد، یکی از دستاوردهای محققان حوزه فضایی این کشور محسوب می‌شود.

 

 

انتهای پیام

 

 

کد مطلب: 153244
 
کهکشان راه شیری با 8.8 میلیارد سیاره بیگانه در ابعاد زمین
تعداد باورنکردنی سیارات بیگانه‌ای که مثل زمین هستند
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
مطالعات صورت گرفته با کمک داده‌های تلسکوپ کپلر نشان می‌دهد، حداقل 8.8 میلیارد سیاره بیگانه در ابعاد زمین در کهکشان راه شیری وجود دارد که در منطقه قابل سکونت ستارگان شبه خورشیدی در حال چرخش هستند.
تعداد باورنکردنی سیارات بیگانه‌ای که مثل زمین هستند
عرش نیوز:
در کهکشان راه شیری میلیاردها سیاره در ابعاد زمین وجود دارند که در مدار ستارگان شبه خورشید در حال چرخش هستند؛ این سیارات در منطقه Goldilocks که نه چندان داغ و نه چندان سرد برای میزبانی حیات هستند، قرار دارند.

 

محققان دانشگاه کالیفرنیا، برکلی برای نخستین بار با استفاده از داده‌های تلسکوپ فضایی کپلر ناسا اقدام به محاسبه تعداد ستارگان شبه خورشید و سیارات بیگانه در کهکشان راه شیری کردند.

 

از هر پنج ستاره در کهکشان راه شیری، یک ستاره از لحاظ اندازه، رنگ و سن مشابه خورشید منظومه شمسی است و این ستارگان میزبان سیارات بیگانه شبه زمین هستند که در منطقه قابل سکونت ستاره میزبان واقع شده اند.

 

بر این اساس از مجموع 200 میلیارد ستاره در کهکشان راه شیری، 40 میلیارد ستاره شبه خورشید وجود دارند و تعداد سیارات بیگانه در مدار آنها بالغ بر 8.8 میلیارد سیاره خواهد بود؛ در این صورت فاصله نزدیک ترین سیاره بیگانه با زمین تنها 12 سال نوری است.

 

محققان با توسعه برنامه نرم افزاری خاص، داده های تلسکوپ فضایی کپلر را غربالگری کردند.

 

از مجموع داده های بدست آمده از 150 هزار ستاره در کهکشان راه شیری، 42 هزار ستاره مورد بررسی قرار گرفت و محققان 603 سیاره در اطراف ستارگان میزبان را شناسایی کردند که 10 سیاره در منطقه قابل سکونت – با احتمال داشتن آب به شکل مایع – شناسایی کردند.

 

جزئیات این مطالعه در دومین کنفرانس علمی تلسکوپ کپلر در مرکز تحقیقات Ames ناسا اعلام و نتایج آن در مجلهProceedings of the National Academy of Sciences منتشر شده است.

ایسنا

 

صاویری که دانشمندان را گیج کرده + گزارش تصویری

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۸
پژوهشگری آمریکایی با ترکیب تصاویر ماهواره ای از زمین و تصاویر میکروسکوپ الکترونی از اجسام ریزمقیاس نشان داده که تشخیص تصاویر میکرو و ماکرو از یکدیگر واقعا کار سختی است.
عرش نیوز:

تاکنون دیده‌اید که ابرها از راه دور شبیه چهره‌های شناخته شده هستند یا تصاویر نمای نزدیک میکروسکوپی حشرات شبیه به اجسام شناخته شده به نظر می‌رسند؟ این پدیده به دلیل تحریف ادراک انسان در اثر مقیاس است.

به گزارش ایسنا٬ استفن یانگ، استاد جغرافیای دانشگاه سالم در زمان بررسی پوشش گیاهی زمین با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای متوجه شد که الگوهای طبیعت می‌توانند بدون اشاره به دوری و نزدیکی اشیا، شکلهای جالب و بسیار مشابهی را به نمایش بگذارند.

در سال 2004/۱۳۸۳، یانگ نمایشگاهی در گالری کلین در فیلادلفیا برپا کرد که در آن بسیاری از بازدیدکنندگان یک تصویر ماهواره ای (البته با رنگ آمیزی کاذب) از دلتای می‌سی‌سی‌پی را با یک اسکن پزشکی اشتباه می‌گرفتند.

این محقق سپس در سال 2012/۱۳۹۱ متوجه تصاویر بدست آمده از یک میکروسکوپ الکترونی در اداره همکارش «پل کلی» شد که الگوهایی شبیه تصاویر ماهواره‌ای داشتند. وی دریافت که الگوهای دوره‌ای در طبیعت در مقیاسهای مختلف وجود داشته و با همکاری «کلی» به بررسی مشاهدات این تصاویر پرداختند.

این کار از تفاوت مقیاس یک میلیون برابر یا بیشتر برخوردار بود. تصاویر میکروسکوپی «کلی» به نمایش اجسامی در مقیاس میلی متر و نمونه‌های «یانگ» به نمایش مقیاس های چند کیلومتر یا بیشتر می‌پرداختند.

این دو دانشمند از آن زمان تاکنون بیش از 50 تصویر را برای نمایش در نمایشگاه «میکرو یا ماکرو» تولید کرده‌اند که در گالری وینفیسکی دانشگاه سالم و همچنین مرکز هنرهای تجسمی و نمایشی ترینای دانشگاه کلارک برپا شد.

به گفته یانگ، حتی زیست‌شناسان نیز که تصویربرداری میکروسکوپی انجام داده یا جغرافیدانان که از تصاویر ماهواره‌ای استفاده می‌کنند در تشخیص ابعاد برخی تصاویر مشکل داشتند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه جلب رضایت افراد از زیبایی تصاویر و هم به چالش کشیدن دیدگاه آنها از جهان در مقیاسهای مختلف بوده است. محققان علاوه بر بررسی درک انسانها، می‌خواستند که یک درک عمومی از علم و چگونگی بررسی زمین توسط دانشمندان در مقیاسهای مختلف را ترویج کنند.

میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
میکرو یا ماکرو؟
کد مطلب: 152487
 
 

یا ابر گازی «اسمیت» با کهکشان راه شیری برخورد خواهد کرد

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶
ستاره‌شناسان دریافته‌اند که ابر عظیم گاز هیدروژنی «اسمیت» که در مسیر برخورد با کهکشان راه شیری قرار داشته، از این پایان بد دور خواهد بود چرا که یک میدان مغناطیسی موجود در داخل این ابر احتمالا از آن در زمان سقوط محافظت خواهد کرد.
مرجع : isna.ir
آیا ابر گازی «اسمیت» با کهکشان راه شیری برخورد خواهد کرد
عرش نیوز:این کشف می‌تواند به توضیح چگونگی سالم ماندن این ابرهای پر سرعت در زمان ادغام با دیسکهای کهکشانی که سوخت جدیدی برای نسل جدید ستارگان ارائه می‌کنند، کمک کند.

 

در حال حاضر ابر اسمیت با سرعت بیش از 150 مایل بر ثانیه به سمت کهکشان راه شیری در حال حرکت بوده و پیش‌بینی می‌شود حدود 30 میلیون سال بعد به آن برخورد کند.

 

ستاره‌شناسان بر این باورند در پی این برخورد، انفجار چشمگیری از شکل‌گیری ستارگان صورت بگیرد اما در ابتدا باید بتواند در عبور از هاله یا جو گاز داغ یونیزه اطراف کهکشان راه‌شیری دوام بیاورد.

 

به گفته محققان، جو بالایی میلیون درجه‌ای کهکشان باید این ابرهای هیدروژنی را پیش از رسیدن به صفحه که محل شکل‌گیری ستارگان است، نابود کند.

 

پژوهشهای اولیه نشان داده بود که ابر اسمیت یکبار تاکنون برای ورود به صفحه کهکشان ما دوام آورده و در فاصله 8000 سال نوری از صفحه، تازه ورود مجدد خود به آن را آغاز کرده است.

 

زمانی که این ابر در نهایت با راه‌شیری ادغام شود، می‌تواند حلقه درخشانی از ستارگان مشابه نمونه نسبتا نزدیک خورشید موسوم به کمربند گولد را تولید کند.

 

این پژوهش در مجله Astrophysical منتشر شده است.

کد مطلب: 151771
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, ] [ 14:49 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 27560
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )