دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با طب سوزنی ۱۰ سال جوان شوید!
 
در جهان یک قاعده کلی وجود دارد که برای تشخیص سن واقعی افراد به تعداد و عمق چروک‌های اطراف چشم و دهان نگاه می‌کنند. چروک‌های این ناحیه بهترین معیار برای تشخیص سن واقعی افراد است. چرا که پوست ناحیه دهان و اطراف چشم ظریف‌ترین و شکننده‌ترین پوست‌ها در برابر احساساتی مانند درد، استرس، اضطراب،خشم و حتی شادی است. به این ترتیب که با بروز هر یک از این حس‌ها بدن ما دگرگون می‌شود و این دگرگونی روی عضلات و پوست صورت نیز اثر می‌گذارد.
  

در جهان یک قاعده کلی وجود دارد که برای تشخیص سن واقعی افراد به تعداد و عمق چروک‌های اطراف چشم و دهان نگاه می‌کنند. چروک‌های این ناحیه بهترین معیار برای تشخیص سن واقعی افراد است. چرا که پوست ناحیه دهان و اطراف چشم ظریف‌ترین و شکننده‌ترین پوست‌ها در برابر احساساتی مانند درد، استرس، اضطراب،خشم و حتی شادی است. به این ترتیب که با بروز هر یک از این حس‌ها بدن ما دگرگون می‌شود و این دگرگونی روی عضلات و پوست صورت نیز اثر می‌گذارد. در این حالت ممکن است ما به دلیل درد یا فشار عصبی که داریم اخم کنیم، چشم‌های‌مان را جمع کنیم، لب‌ها را به هم فشار دهیم و در صورتی که این رویه به صورت عادت ثانویه برای‌مان بماند به نوعی به بروز زودهنگام چروک‌ها در اطراف لب و دهان کمک کنیم. در این شماره قصد داریم با معرفی یکی از طبیعی‌ترین شیوه‌های درمان جوانسازی پوست به شما بگوییم که چگونه می‌توانید به​راحتی ۵ سال جوان‌تر به نظر برسید.

 چروک نشانه اختلال در اندام درونی است
در طب سنتی چین « چین و چروک» را به عنوان بیماری معرفی نمی‌کنند بلکه آن را علامت و نشانه‌ای از بیماری می‌دانند. در حقیقت درمانگران طب سنتی چین و طب سوزنی بر این باورند که چروک‌های موجود در صورت می‌تواند نشان‌دهنده تغییرات و اختلالاتی در عملکرد اندام‌های درونی بدن باشد. از این رو درمانگران برای بهبود آن با استفاده از تکنیک‌های طب سوزنی و تکنیک‌های رایج در طب سنتی چین به درمان اختلال‌ها می‌پردازند و تعادل انرژی را در اندام‌های بدن بیمار بالا می‌برند، بنابراین فرد علاوه بر آنکه با بهبود چروک‌ها در سطح پوستش روبه‌رو می‌شود به مرور با افزایش سلامت و نیروی زندگی در بدنش نیز مواجهه می‌شود. بیمار در کنار بهبود عملکرد اندام‌های درونی و از بین رفتن چروک‌ها، احساس بهتری از فعالیت‌هایش دارد، خوابش عمیق‌تر می‌شود و حتی دستگاه گوارشش بهتر به فعالیت می‌پردازد.

 پاکسازی کبد همراه طب سوزنی

 

علاوه بر تکنیک‌های طب سوزنی شیوه‌های دیگری در طب سنتی چین وجود دارد که از آن برای درمان اختلال‌ها و بیماری‌های پوست استفاده می‌کنند. یکی از این شیوه‌ها پاکسازی کبد با شیوه طب سنتی چین و با کمک داروهای گیاهی چینی و متدهای این مکتب است.  به این ترتیب که درمانگر علاوه بر کاهش استرس و بهبود خواب وی با پاکسازی کبد او از اخلاط مزاحم و مواد غیرمفید در کبد، آنزیم‌های نامناسب را از بدن خارج کرده و به این ترتیب مانع از بروز بیماری‌ها و اختلال‌ها در سطح پوست می‌شود.

در طب سنتی چین «چین و چروک» را به عنوان بیماری معرفی نمی‌کنیم بلکه آن را علامت و نشانه‌ای از بیماری می‌دانیم. در حقیقت درمانگران طب سنتی چین و طب سوزنی بر این باورند که چروک‌های موجود در صورت می‌تواند نشان‌دهنده تغییرات و اختلالاتی در عملکرد اندام‌های درونی بدن باشد

 پیشگیری از بروز چین و چروک با سوزن
درمانگران طب سوزنی با کمک متدهای پیشگیری که در این طب سراغ دارند، می‌توانند با ایجاد تعادل و توازن در بدن افراد میزان تحریک‌پذیری و هیجان‌پذیری آنها را کنترل کرده، اضطراب و استرس را در آنها به حداقل برسانند، کیفیت و کمیت خواب را تنظیم کنند و در کنار آن عملکرد اندام‌های درونی که پوست آینه رفتاری و عملکردی آنهاست را بهبود بخشند. به این ترتیب افراد با کمک این تکنیک‌ها از آغاز دهه سوم زندگی خود می‌توانند به پیشگیری از بروز چین و چروک بپردازند تا بعدها به درمان آن نیازی نداشته باشند.

 نتیجه طب سوزنی برای همه یکسان نیست
روند درمان  اختلال‌های پوستی  برای افراد مختلف متفاوت است. درمانگران در طب سوزنی با کمک تکنیک‌هایی که می‌شناسند متناسب با نوع علائمی که در پوست بیمار مشاهده می‌کنند برای درمان اختلال عملکردی یک اندام درونی دست به کار می‌شوند که این اندام ممکن است در فردی ریه، در فردی دیگر طحال و در شخصی دیگر کبد یا روده‌ها باشد؛ بنابراین درمانگران هرگز یک نسخه را برای یک نفر تجویز نمی‌کنند و پس از معاینه و بررسی حالات بیمار و گرفتن شرح حال از او به ریشه‌یابی بیماری پرداخته و متناسب با سن و شرایط بیمار درمان را آغاز می‌کنند. ممکن است یک خانم جوان با داشتن خواب خوب، ورزش روزانه و فشار و استرس کمتر در عرض ۵ جلسه به نتیجه دلخواه برسد اما خانم دیگری که در سنین میانسالی قرار دارد یا در شرایط مناسبی به لحاظ تغذیه، خواب نداشته و فشار کاری شدیدی داشته باشد و در مدت زمان بیشتری به نتیجه دلخواه دسترسی پیدا کند.

برای میانسال‌ها پاکسازی ضروری است

در سنین میانسالی و بالای ۴۵ سال اندام‌های درونی دچار کهولت می‌شوند. به این ترتیب اگر می‌خواهیم در این سنین برای درمان چین و چروک‌ها اقدام کنیم باید برای پاکسازی کبد، ریه و حتی دستگاه گوارش اقدام کنیم، چرا که این اندام هر کدام ۴۵ ساله‌اند و نیاز به پاکسازی و سبکی دارند. با انجام پاکسازی اندام‌های درونی ۵ تا ۱۰ سال جوان‌تر می‌شوند و این مسئله به بهبود عملکرد آنها بسیار کمک می‌کند. در این حالت فرد پس از پاکسازی احساس می‌کند که جوان‌تر شده و سبکی خاصی را در درونش احساس می‌کند. به این ترتیب با کمک پاکسازی درمانگر عوامل بروز چین و چروک و پیدایش آنها را در بدن به حداقل می‌رساند و پس از آن برای درمان  چین و چروک صورت و بهبود آن اقدام می‌کند. به این شکل روند درمان بیمار سرعت زیادی می‌گیرد.

سوزن بزنیم یا بوتاکس کنیم

درمانگرانی که از شیوه بوتاکس برای درمان چین و چروک استفاده می‌کنند در حقیقت با فلج کردن اعصاب صورت به از بین رفتن چین و چروک و اخم می‌پردازند. در صورتی که ما در شیوه درمانی طب سوزنی از این راه استفاده نمی‌کنیم، یعنی عصبی را فلج نمی‌کنیم. به این ترتیب با کمک طب سوزنی تمام ماهیچه‌های صورت عملکرد خود را حفظ می‌کنند و در عین حال درمان نیز می‌شوند اما در شیوه بوتاکس، تزریق این ماده موجب از کارافتادگی بعضی اعصاب صورت و متعاقب آن بهبود چین و چروک و اخم‌ها می‌شود. این دو شیوه تفاوت‌هایی دارند اما هر دو می‌توانند در درمان چین و چروک به شیوه خود موثر باشند. انتخاب یکی از این دو شیوه یا هردوی آن برای درمان بهتر است با مشاوره توسط متخصصان صورت گیرد تا بهترین گزینه برای درمان به بیمار ارائه شود.

تجربه بیتا برای جوانسازی پوست

بیتا خرسندی، خانمی ۵۳ ساله و نروژی است. او در سال ۱۳۷۳ با مردی ایرانی ازدواج کرد و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند. او که در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده امسال هفدهمین سال حضورش در ایران را پشت سر می‌گذارد و از اینکه در کنار خانواده‌اش در ایران به سر می‌برد بسیار خوشحال است. خانم خرسندی در سال‌های گذشته به واسطه رشته تحصیلی و آشنایی‌اش با درمانگران طب مکمل مطالعات زیادی درباره طب مدرن و شیوه‌های درمانی طبیعی در سرزمین‌های شرقی داشته است. او بر اساس تجربیات شخصی‌اش در دهه گذشته برای درمان بیماری‌هایی که سراغ خود و خانواده‌اش می‌آید از شیوه‌های درمانی طبیعی بهره می‌برد و به دیگران نیز استفاده از این شیوه‌های درمانی را توصیه می‌کند.

بعد از یک جلسه ترسم برطرف شد
پیش از آنکه طب سوزنی چین را امتحان کنم نسبت به این شیوه درمانی ترس داشتم. در حقیقت از اینکه سوزن وارد بدنم شود می‌ترسیدم اما وقتی در این زمینه مطالعه کردم و منابع خارجی متعددی را در این زمینه در اینترنت دیدم به این نتیجه رسیدم که خدماتی که این شیوه درمانی به مردم ارائه می‌دهد، بسیار کم‌نظیر است. متوجه شدم که این شیوه در بسیاری از موارد بدون هیچ عارضه جانبی می‌تواند در درمان بعضی بیماری‌ها موثر باشد و دردهای بسیاری را تخفیف دهد. بنابراین دل به دریا زدم و تصمیم گرفتم این شیوه را تجربه کنم و امروز که آن را تجربه کرده‌ام با قاطعیت می‌توانم بگویم که از آن بسیار راضی‌ام و اگر بنا باشد باز هم شیوه درمانی را انتخاب کنم سراغ طب سوزنی و دیگر شیوه‌های طبیعی درمان در جهان می‌روم.

 برخورد درمانگران طب طبیعی متفاوت است

وقتی برای مشاوره نزد خانم دکتر رفتم اطمینانم نسبت به این شیوه درمانی بیشتر شد. برعکس پزشکان طب مدرن که تنها با معاینه‌ای کوتاه نسخه‌ای برای بیمار می‌نویسند، درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان برای مراجعه‌کننده خود وقت می‌گذارند و از سابقه و روش زندگی او نیز اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنند. در مجموع می‌توانم بگویم شیوه برخورد درمانگر به نحوی قابل تامل است که تصمیم گرفتم از جلسه بعدی برای جوانسازی پوستم به این روش اقدام کنم.

 بعد از ۶ جلسه نتیجه گرفتم

پس از ۶ جلسه طب سوزنی اطرافیانم متوجه تغییر من شدند. خانواده همسرم می‌گفتند که پوستت خیلی بهتر شده و تغییر کرده‌ای اما من به آنها نمی‌گفتم که از چه شیوه‌ای استفاده می‌کردم. حتی به خانواده خودم هم نگفتم و تنها مادرم از این موضوع خبر داشت. من از این شیوه نتیجه خیلی خوبی گرفتم و این موضوع موجب شد که شیوه درمان را ادامه دهم و جلسات آن را تکمیل کنم.

 هرگز سراغ دارو نمی‌روم
در ایران مردم خیلی زود سراغ دارو می‌روند. آنها تا سردرد می‌گیرند مسکن مصرف می‌کنند. به محض اینکه کوچک‌ترین دردی سراغ‌شان بیاید به سمت جعبه داروهای‌شان می‌روند و قرص‌های شیمیایی مصرف می‌کنند. در هیچ جای جهان اینگونه نیست و من از این موضوع متعجبم اما من وقتی دردی سراغم می‌آید پیش از هر چیز به درمانگر طب سنتی و مکمل مراجعه می‌کنم و سعی می‌کنم از داروهای گیاهی یا شیوه‌های طبیعی درمانی در طب چینی،طب سوزنی و طب آیورودا استفاده کنم و این مسئله را در خانه‌ام میان اعضای خانواده نیز باب کرده​ام.

  

اگر از بی خوابی رنج می برید این مطلب را بخوانید...

ارتباط مهم تغذیه با بی خوابی

قدس آنلاین- مریم سادات کاظمی: بی خوابی یکی از رایج ترین مشکلات سلامتی است که متاسفانه امروزه بسیاری از افراد گرفتار آن هستند. معمولا پس از چندین شب بد خوابیدن یا دیر به خواب رفتن، اولین راه حل داروهای خواب آور و آرام بخش است. در حالی که گاه این مسئله ریشه در تغذیه و بهداشت زندگی دارد.

بهترین غذاها برای شام
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت قدس آنلاین، سروتونین؛ یکی از ناقل های عصبی مغز، به خواب رفتن و ورود به مراحل مختلف خواب را تنظیم می کند. این در حالی است که ساخت سروتونین به غلظت اسید آمینه تریپتوفان و دیگر اسیدهای آمینه خنثی در خون بستگی دارد.
شام سرشار از مواد قندی و کم پروتئین موجب غلظت بالای تریپتوفان و عبور آن از هماتوآنسفالیک مغز می شود. دراینجا تریپتوفان به سروتونین و سپس ملاتونین تغییر شکل می دهد که این دو هورمون در خواب آرام و مطلوب نقش دارند.
بر خلاف این، وعده غذایی حاوی مقدار زیاد پروتئین می تواند بر کیفیت خواب درافراد بی خواب آسیب بزند. در واقع، این حالت به خاطر بالارفتن زیاد مقدارتیروزین؛‌ اسید آمینه ای که به ساخت دوپامین کمک می کند است. دوپامین ناقل عصبی است که با حالت تهاجم و خشونت همراه است. گرچه این مسئله را نمی توان تنها عامل بی خوابی دانست اما بهتر است کسانی که از بی خوابی رنج می برند در وعده شام غذاهایی با شاخص قند بالا که سبب ترشح زیاد انسولین می شود میل کنند و مصرف پروتئین ها و چربی ها را کمتر کنند. البته این برنامه غذایی باید 4 ساعت قبل از خواب میل شود.
این توصیه با برنامه غذایی مبنی بر مصرف خوراکی هایی با شاخص قند پایین مغایرت دارد. اما آنچه در این باره گفته می شود صرفا برای وعده شام و کسانی است که دچار مشکلات خواب هستند. همچنین باید از افراط در خوردن این غذاها پرهیز کرد تا به سلامت سیستم قلبی عروقی، قند خون و وزن آسیب نرساند. البته بسیار مهم است تا مقدار کمی پروتئین ترجیحا حبوبات و مقدار کمی لبنیات در شام میل شود.
بعضی از مواد غذایی با مقدار بالا برای وعده شام عبارتند از: نان آرد سفید،‌ پاستا، ماکارونی، برنج سفید، غلات تصفیه شده، آب سبزیجات، سیب زمینی، شکر، عسل، شیرینی با آرد سفید و بدون چربی، بیسکوییت، خرما،‌ هندوانه، موز،‌ کمپوت میوه، مربا، آبمیوه.
اجتناب از خوراکی های برهم زننده کیفیت خواب
برای ورود به مرحله عمیق خواب درجه حرارت بدن باید پایین باشد. این در حالی است که غذاهای سنگین، چرب و پرکالری دیرتر هضم می شوند و دمای بدن را افزایش می دهند. بعضی ادویه ها نیز در این افزایش دخیل هستند. همچنین شام خوردن خیلی دیر زمان کافی را برای هضم مناسب قبل از خواب به بدن نمی دهد. کسانی که مشکل خواب دارند باید گوشت، ماهی،‌ماکیان، فراورده های دریایی و تخم مرغ را بیشتر درصبحانه و ناهار میل کنند چون این خوراکی ها پروتئین بالایی دارند و در خواب مطلوب تاثیر می گذارند.
مواد غذایی کمک کننده به خواب بهتر
تخمه کدو یکی از بهترین خوراکی ها برای کسانی است که نمی توانند به راحتی بخوابند. این تخمه حاوی مقدارزیادی تریپتوفان است که برای خواب بسیار مناسب است و موجب افزایش غلظت این ماده در خون می شود. البته برای تاثیر بهتر توصیه می شود تخمه کدو همراه با منبع قندی مانند میوه ها یا غلات مصرف شود.
بسیاری دیگر از مواد غذایی نیز حاوی تریپتوفان هستند که از جمله می توان به مرغ،‌ گوشت و ماهی اشاره کرد. اما از آنجا که اسیدهای آمینه دیگری دارند که با تریپتوفان مقابله می کنند، در نتیجه عبور آن به مغز را کم می کنند.
همچنین ارتباط مثبتی بین مقدار سروتونین و مقدار اسیدهای چرب امگا3 وجود دارد. اسیدهای چرب امگا 3 تولید بعضی از ترکیبات را در بدن کاهش می دهند. بعضی از این ترکیبات در روند پیرشدن نورون ها نقش دارند و به انتقال پیام های شیمیایی به مغز صدمه می زنند که این مسئله می تواند کیفیت خواب را بر هم زند. همچنین باید یادآور شد که برای افزایش تاثیر اسیدهای چرب امگا3 باید از افراط در مصرف اسیدهای امگا6، اسیدهای چرب اشباع و ترانس اجتناب کرد.
بهترین منابع غذایی امگا3: ماهی های چرب مانند ساردین و آزاد، روغن و دانه های کتان،‌ روغن و دانه های شاهدانه، روغن کلزا،‌گردو.
منابع غذایی امگا 6 که باید در حد متوسط مصرف شود: روغن های ذرت،‌ تورنوسل، سویا،‌ شیرینی جات و مایونز صنعتی، انواع نان های تهیه شده از این روغن ها.
منابع غذایی اسیدهای چرب اشباع که باید در حد متوسط مصرف شود: گوشت های چرب،‌پوست ماکیان، پنیر،‌خامه، کره.
منایع غذایی اسیدهای چرب اترانس که باید پرهیز کرد:‌ بیسکوییت،‌ کیک،‌ مارگارین سفت و بسیاری از شیرینی ها.
تاثیر نوشیدنی ها در خواب
بسیاری از مردم تصور می کنند که نوشیدن شیر گرم به خواب بهتر کمک می کند که این چنین نیست. گرچه شیر حاوی تریپتوفان ست اما اسیدهای آمینه خنثی نیز دارد. نوشیدن یک لیوان شیر در شب به عنوان میان وعده ای شبانه بسیار عالی و مفید برای بدن است اما برای خواب بهتر تاثیری ندارد.
در مورد کافئین نیز صحبت های زیادی وجود دارد چرا که این ماده سیستم عصبی را تحریک می کند. به عبارت واضح تر،‌ تا 6 ساعت پس از مصرف مانع از ترشح ملاتونین می شود. این در حالی است که این هورمون برای خواب ضروری است. نوشیدن قهوه در صبح به خصوص برای افرادی که به کافئین حساس هستند بهتراست. علاوه بر قهوه، چای، نوشابه های گازدار قهوه ای رنگ، نوشیدنی های انرژی زا،‌ کاکائو و شکلات خوراکی های حاوی کافئین هستند که از مصرف آنها در شب باید اجتناب شود. نعناع نیز به خاطر تاثیرتحریک کنندگی توصیه نمی شود.
کمبود های تغذیه ای؛ عاملی مهم در بی خوابی
بسیاری از ریز مغذی ها از جمله آهن، روی، کلسیم،‌ منیزیوم و ویتامین های گروهB نقش قابل توجهی درتعادل شیمیایی مغز دارند. کمبود یک یا چند از این مواد می تواند کیفیت خواب را کاهش دهد. اگر دچار بی خوابی هستید قبل از هر اقدامی یک آزمایش خون کامل انجام دهید تا کمبودهای تغذیه ای بدن مشخص شود. مشورت با متخصص تغذیه نیز بسیار مهم و مفید خواهد بود.
اضافه وزن
اضافه وزن موجب خر خر و سپس خفگی در خواب می شود. احتمال خفگی در خواب به خاطر انسداد مجاری تنفسی در افراد چاق 12 تا 30 بار بیشتر است. کاهش تنها 7 کیلوگرم در بعضی موارد می تواند موجب کاهش خرخر و در نتیجه خفگی شود.
مکمل های دارویی تریپتوفان به خوابیدن کمک می کند اما نمی توان آنها را بدون نسخه پزشک تهیه کرد چراکه ممکن است دربعضی افراد مشکلاتی به وجود آورد.
منبع:‌www.Passportsante.fr

 

 

 

 
مورژلونز، یک بیماری ناشناخته است که در آن فرد فکر می‌کند، ‌چیزی زیر پوستش در حال حرکت است. مایکل 48 سال دارد و صاحب دو فرزند است. در یک روز آفتابی پاهای مایکل شروع به خاریدن کرد و کم‌کم این علائم به تمام بدن او منتشر شد.
 
برترین مجله اینترنتی ایران
مجله سیب سبز: مورژلونز، یک بیماری ناشناخته است که در آن فرد فکر می‌کند، ‌چیزی زیر پوستش در حال حرکت است. مایکل 48 سال دارد و صاحب دو فرزند است. در یک روز آفتابی پاهای مایکل شروع به خاریدن کرد و کم‌کم این علائم به تمام بدن او منتشر شد. انگار چیزی در حال نیش زدن او بود یا زیر پوستش در حال حرکت بود. در طول روزهای بعد او همچنان این احساس را داشت و فکر می‌کرد که زیر پوستش حشراتی در حال حرکت هستند. بالاخره یک روز بعدازظهر او در اوج ناامیدی پیراهنش را از تن در آورد و ایستاد تا حشره زیر پوستش به حرکت درآید، به محض این‌که این احساس را پیدا کرد با یک سوزن شروع به کندن آن قسمت از پوستش کرد اما حشره حالا در سرش بود و بعد از آنجا به گردنش رفت. او بالاخره با کندن سه جای بدنش توانست حشرات را خارج کند و در یک ظرف بگذارد. وقتی همسرش آمد آنها را نشان داد اما همسر مایکل در کمال تعجب هیچ چیز در ظرف پیدا نکرد. در حقیقت مایکل مبتلا به یک بیماری به نام مورژلونز (Morgellons) است؛ بیماری‌اي که فرد فکر می‌کند واقعا چیزی زیر پوستش در حال حرکت است.

این بیماری از کجا آمده است؟

در سال 2001 ماری لی‌تائو، مادر پسری 2 ساله اعلام کرد که پسرش از وجود حشراتی زیر پوستش شکایت می‌کند. ماری که خود فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی بود و پیش از آن در بیمارستان بوستون کار می‌کرد، توضیح داد که خودش با میکروسکوپ پسرش را آزمایش کرده و فیبرهای قرمز، آبی، سیاه و سفیدي زیر پوست او یافته است. حدود 8 پزشک پسر ماری را معاینه کردند ولی هیچ‌کدام توانایی کشف بیماری او را نداشتند و آن را به حساسیت و دیگر موارد نامعلوم مرتبط می‌دانستند. برد هلدریخ که در بیمارستان جان هاپکینز مشغول کار بود پسر ماری را معاینه کرد و هیچ چیز نامعمولی را در پوست این پسر پیدا نکرد. پزشکی دیگر این طور گزارش کرد که مادر این پسر احتمالا خود دچار سندرم مونشهاوزن است که در آن فرد با بیمار جلوه دادن خود یا کودکش سعی در جلب توجه سیستم پزشکی دارد. این کودک الان 7 سال دارد و هنوز با این مشکل مواجه است. مادر او با جست‌وجو در اینترنت نام مورژلونز را برای این بیماری در نظر گرفت و در سال 2002 «بنیاد تحقیقات مورژلونز» را تاسیس کرد. او با هدف جلب حمایت و اطلاعات سایر پزشکان و متخصصان از نقاط مختلف دنیا این کار را انجام داد اما در عوض هزاران نفر با این بنیاد تماس گرفتند و مشکلاتی مانند زخم و وجود الیاف و علائم عصبی و دردهایش را به اشتراک گذاشتند. این بنیاد در 15 کشور دیگر از جمله انگلیس، استرالیا و هلند اعضایی دارد.


این بیماران چه علائمی دارند؟

احساس ناخوشایند زیر پوست اصلی‌ترین شکایت مبتلایان است. این بیماران ممکن است از احساس سوزش زیر پوست یا حس حرکت یک خزنده زیر پوست‌شان هم شکایت کنند. خارش شدید و زخم‌های پوستی که به طور ناگهانی ظاهر می‌شوند و به آرامی التیام می‌یابند از دیگر علائم هستند. برخی بیماران وجود الیافی شبیه فیبر را زیر پوست‌شان گزارش می‌کنند. ازجمله دیگر علائمی که در بیماران مبتلا به مورژلونز می‌توان مشاهده کرد شامل مشکل در توجه و تمرکز، خستگی شدید، ریزش مو، درد مفاصل و عضلات، مشکلات سیستم عصبی، از دست دادن دندان، مشکلات خواب و از دست دادن حافظه کوتاه مدت است.

درمان به چه صورت انجام می‌شود؟

هیچ درمان شناخته شده‌ای برای این بیماری وجود ندارد. درمان هر نوع مشکل روانی و پزشکی که همزمان با این بیماری ایجاد می‌شود در تخفیف علائم بیمار بسیار موثر است.
از آنجا که بسیاری از پزشکان این بیماری را در رده توهمات روانی قرار می‌دهند، توصیه می‌کنند بیماران با این علائم تحت ارزیابی روانپزشکی قرار بگیرند و داروهای ضدتوهم مصرف کنند. اما برخی که اعتقاد به وجود عفونت یا انگل در بدن بیماران دارند برای آن‌ها آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کنند؛ ‌هرچند که مصرف طولانی‌مدت این داروها عوارض جانبی زیادی دربر دارد.

چه افرادی مبتلا می‌شوند؟

در گذشته تنها چند پزشک درباره این بیماری شنیده بودند اما در پاسخ به گزارش‌های پراکنده چند مرکز مراقبت بهداشتی به بررسی این وضعیت پرداختند. مطالعه CDC مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها نشان داد بیماری مورژلونز به احتمال زیاد در میان زنان سفیدپوست میانسال بیشتر است. درصد ابتلا در کودکان و بزرگسالان به طور مساوی است و ممکن است افرادی در خانواده نشانه‌ای از بیماری را نشان دهند در حالی که دیگر اعضای خانواده سالم باشند.  بسیاری از بیماران در مطالعه این مرکز نشانه‌های وسواسی را نشان دادند. حدود نیمی از افراد این مطالعه مشکلات دیگری ازجمله افسردگی و سوءمصرف مواد را هم داشتند.

فیلمی درباره مورژلونز

این بیماری بهانه برخی فیلم‌های امروز هم شده است. فیلم زیر پوست ما (under our skin) فیلمی در این باره است. فیلمی که از میکروب‌ها و داستان بیماری لایم و ارتباط آن با بیماری مورژلونز را نشان می‌دهد.

این فیلم داستان بیماران و پزشکانی است که برای زندگی‌شان تلاش می‌کنند و توجه سیستم مراقبت‌های پزشکی در زمینه رفع مشکلات بیماران را نشان می‌دهد. هر چند که در این فیلم هم نشان داده می‌شود که این بیماری بیشتر یک بیماری ذهنی است تا جسمی.

بالاخره منشا بیماری چیست؟

این سوال که مورژلونز یک بیماری است یا یک توهم در سال‌های اخیر پژوهش‌های زیادی را به دنبال داشته است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها اعلام می‌کند که این وضعیت بر اثر عفونت یا وجود چیزی در محیط زیست اتفاق نمی‌افتد. بررسی الیاف پوست بیماران نیز نشان داد که این فیبرها معمولا کتان هستند، چیزی که معمولا در لباس‌ها وجود دارد. این پژوهش همچنین نشان می‌دهد زخم‌های پوست نتیجه خارش طولانی‌مدت پوست است.

در عین حال CDC اعلام می‌کند که قادر به نتیجه‌گیری براساس این پژوهش نیست و نمی‌تواند به صورت دقیق بگوید که این وضعیت توهم است یا مشکلی پزشکی. مطالعات موردی و تحقیقات پیشین نشان داده‌اند که ممکن است مورژلونز به بیماری لایم مرتبط باشد اما محققان دانشگاه اوکلاهاما هیچ مدرکی برای اثبات این نظریه پیدا نکرد‌ه‌اند.

 مطالعه‌ای که در سال2010 انجام شده ارتباطی بین این بیماری و کم‌کاری تیروئید یافته است اما تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است. پژوهشگران مرکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده نتایج مطالعه چند ساله خود در رابطه با این بیماری را در ژانویه۲۰۱۲ انتشار دادند. آنان عنوان کردند که بررسی‌های چند ساله نشان می‌دهد هیچ ارگانیسم بیماری‌زایی در بیماران مورژلونز وجود ندارد.
 
 
حتماً در غذا‌هایتان در این فصل از “پیاز” استفاده کنید!
 
از پیاز تنها به عنوان طعم دهنده در بسیاری از غذا‌ها استفاده نمیشود بلکه خواص فراوانی دارد که می‌تواند از بروز بیماری‌ها پیشگیری کند.
  
 

 

 

اگر عاشق "شکلات" هستید با خواندن این خبر حسابی شگفت زده خواهید شد.
  "شکلات" تاثیر زیادی در زیباتر شدن موها دارد و به گفته متخصصان شکلات حاوی رنگدانه هایی حاوی "ملانین" است که به موها رنگ می دهد و باعث خوش رنگ شدن موها می شود.

بررسی ها نشان می دهد، افرادی که روزانه یک تکه شکلات می خورند 4 تا 5 سال دیرتر از همسن و سالان سفیدی موها را تجربه می کنند.

گفتنی است، "ترکیبات فلانوئید" به ویژه در شکلات های تلخ و کم شیرین "چربی اضافی موها" را از بین برده و از ریزش موها جلوگیری می کند و به آن ها طراوات و "براقی" خاصی می بخشد.

طب سنتی هم همیشه مصرف شامپوهایی مثل سیر، فلفل و مالیدن روغن های تند مثل روغن فلفل به مو را توصیه می کند.

مطالعات نشان می دهند مصرف این میان وعده همراه با چای اشتباه بزرگی است که باعث می شود افراد تنها اضافه وزن پیدا کنند و با این کار موهایشان مشکی و به حالت اولیه تبدیل نمی شود.
 

چند ویژگی ای که ژنتیکی هستند و خودمان هم خبر نداریم

جامعه > سلامت - همشهری تندرستی نوشت:

طبیعی است که دلیل رنگ چشم و اندازه قد و بیماری‌های را ژنتیکی بدانیم اما اینکه نتیجه ازدواج افراد هم به ژن های آنها مرتبط است غیرمعمول به نظر می‌رسد اما براساس آخرین پژوهش‌ها این مسئله ژنتیکی است. پژوهشگران طیف وسیعی از رفتارها و ویژگی‌ها را بررسی کرده و به نقش ژنتیک در بروز آنها پی برده‌اند. بعضی از این رفتارها برآیندی از ویژگی‌های ژنتیکی و تأثیر محیط هستند که در مجموع نمی‌توان تنها آنها را ژنتیکی درنظر گرفت.


پیچاندن زبان
بعضی‌ها می توانند دو طرف زبان‌شان را به هم نزدیک کنند بعضی ها هم نمی‌توانند آلفرد استارت توانت، زیست شناسی بود که این فرضیه را مطرح کرد و تا سال‌ها معلمان برای اموزش اصول اولیه ژنتیک به شاگردان شان از این مثال استفاده می‌کردند. وقتی برای اولین‌بار از یک نفر می‌خواهید دو طرف زبانش را به هم برساند یا به عبارتی آن را بپچاند بعضی می‌توانند و بعضی هم به هیچ‌وجه قادر به انجام این کار نیستند. تعداد افرادی که می‌توانند زبان‌شان را بپچانند 65 تا 81 درصد است و ا لبته تعداد زنانی هم که این ویژگی را دارند بیشتر از مردان است. کودکان معمولاً نمی‌توانند این کار را در اولین باری که از آنها می‌خواهید انجام دهند. پژوهش‌ها نشان داد که این توانایی از 54 درصد در سنین 6 تا 7 سالگی به 76 درصد در سن 12 سالگی افزایش می یابد. بنابراین این ویژگی‌ قابل یادگیری است البته امروز ژنتیکی بودن این ویژگی ها قابل یادگیری است البته امروز ژنتیکی بودن این ویژگی زیر سؤال رفته است.

ازدواج موفق
درگیری‌های این روزها جوانان برای ازدواج کم بود، ژنتیکی بودن نتیجه آن هم به ماجرا اضافه شد. از این به بعد حتماً یک عنوان به فهرست آزمایش‌های ژنتیکی اضافه می‌شود که اصلاً این ازدواج با موفقیت همراه است یا خیر. در هر صورت دانشمندان گام‌های اولیه را در این زمینه برداشته و ژنی را معرفی کرده‌اند که در تنظیم هورمون سروتونین نقش دارد و تأثیر عواطف را روی روابط افراد ارزیابی می کند. براساس پژوهش‌هایی در دست اقدام است تا ارتباط بیشتر این ژن‌ها با احساسات و میزان خرسندی زوج‌ها را بررسی کند.
سحرخیزی
«سحرخیز باش تا کامروا باشی» ورود زبان پدر و مادربزگ‌ها بود.  غافل از اینکه روزی می‌رسد که علم، خودشان را یکی از متهمان این داستان خواهد کرد. دلیل تفاوت عادت‌های خواب را علم ژنتیک روشن کرده است. ساعت زیستی بدن زمان خواب و بیداری فرد را تعیین می‌کند. البته رفتار و محیط هم در چرخه خواب و بیداری تأثیر دارد. برای مثال اگر فردی آخر شب ورزش کند. می‌تواند زمان خوابیدن خود را تغییر دهد. اما بدون تغییر و دستکاری... در نهایت بدن که زمان خواب را مشخص می‌کند چرخه فعالیت‌های زیستی جانداران طی 24 ساعت ریتم شبانه‌روزی نام دارد که مرکز کنترل آن در بدن شامل دو گروه سلول عصبی به نام هسته‌های فوق‌کیاسمایی است که در مغز میانی پش چشم‌ها قرار دارند. این مرکز ارتباط های متعددی در مغز دارد که روی غدد درون‌ریز، هورمون‌ها و کل بدن، تأثیر می‌گذارد. پژوهشگران ژنی را کشف کردند که روی این رتیم تأثیر می‌گذارد. نتایج به دست آمده نشان داده است افراد سحرخیز نسبت به افراد شب‌زنده‌دار، نسخه طولانی‌ترین از این ژن را دارند.

تپلی
اغلب از افرادی که اضافه وزن بسیاری دارند این جمله را شنیده‌اید که هرچه می‌خورم سیر نمی‌شوم!
اگر نمی‌توانید اساس سیری داشته باشید و مدارم مجبور به خوردن غذا و انواع خوراکی هستید تقصیر ژن‌های شماست. ژن FTO که در نیمی از جمعیت جهان وجود دارد. چندین سال پیش کشف شد. دانشمندان می‌گویند این ژن باعث چاقی انسان می‌شود. برای افرادی که این ژن‌ها را دارند رژیم‌ها اثر مناسبی ندارند حتی در افرادی که تنها یک ژن ناقص FTO را به ارث می‌برند باز هم احتمال چاقی بیشتر از دیگران وجود دارد. سطح هورمون گرلین معمولاً پیش از خوردن غذا بالاست و پس از آن کاهش می‌یابد. در حالی که سطح این هورمون در افراد دارای ژن FTO حتی پس از خوردن نیز نسبتاً بالا باقی می ماند. در نتیجه این افراد همیشه احساس گرسنگی می‌کنند.

چپ‌دستی
درباره چپ دست‌ها داستان‌های زیادی وجود دارد. قبل‌ترها لای انگشت بچه‌هایی که تمایل به چپ دست شدن داشتند. قلم می‌گذاشتند و تنبیه می‌شدند که مبادا با دست چپ غذا بخورند یا بنوسند اما اخیراً یک روز جهانی برایشان اختصاص داده‌اند و بعضی‌ها هم می‌گویند از راست دست‌ها باهوش‌ترند. اخیراً هم احتمال می‌دهند که چپ دستی مادرزادی است؛ یعنی یک ژن مسئول آن است تا اینجا مشکلی نیست اما محققان می‌گویند داشتن این ژن ممکن است اندکی احتمال ابتلا به بیماری‌های روانی مانند اسکیزوفرنی را افزایش دهد. این ژن در کنترل اعمال مختلف مانند تکلم و هیجان نقش مهمی دارد. همان‌طور که می‌دانید در افراد راست دست معمولاً طرف چپ مغز تکلم و زبان و سمت راست آن هیجانات را کنترل می‌کند اما در افراد چپ دست این حالت برعکس است و این ژن مسئول این تفاوت است.

تنبلی یا ورزشکاری
اگر ورزشکار هستید بر برعکس جزو آدم‌های تنبلی هستید که حوصله تکان خوردن ندارند و حاضرند تمام وقت‌شان را روی مبل جلوی تلویزیون لم بدهند. باز هم تقصیر ژن‌های شماست. این دو ویژگی ها از جمله خصوصیاتی است که نه تنها ارث و والدین بلکه محیط زندگی و آموزش هم در بروز آنها تأثیر دارند.

شاد بودن
حتماً خانواده یا افرادی را دیده‌اید که در مجموع و در شرایط یکسان و گاهی حتی بدتر، شادتر زندگی می‌کنند. آنها در محیط کار، محل تحصیل و کوچه و خیابان با روی گشاده حاضر می شوند و کسی از شرایط زندگی آنها خبر ندارد. این افراد می‌گویند و می‌خندند و شاید هم ندانند که راز شادی‌شان را باید مدیون ژن‌هایی باشند که از اجدادشان به ارث برده‌اند. راز شادی از قرار معلوم در ژنی نهفته است که به چرخه سروتونین در سلول‌های عصبی کمک می‌کند؛ یعنی باعث می شود مواد شیمیایی در مغز آزاد می شود که نتیجه ان شادی است. محققان دریافته‌اند افرادی که دو نسخه طولانی این ژن را به ارث برده‌اندبه مراتب شادترند.

اعتماد‌به نفس
چرا بعضی افراد نسبت به دیگران با کمترین سختی‌ تن به مسائل و مشکلات می‌دهند و به راحتی با آنها کنار می‌آیند یا حل‌شان می‌کنند؟ پژوهش‌ها نشان می‌دهند اعتماد به نفس بالا که ویژگی بارز چنین افرادی است در ساختار ژنتیکی قرار داشته و در اجتماعی بروز پیدا می‌کند. این محققان ژنتیک را تنها عامل مؤثر در اعتماد به نفس نمی‌دانند، اما بر این باورند که بخش عمده این خصوصیت به ژن فرد بستگی دارد که می‌تواند در زندگی فرد ثابت بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, ] [ 23:17 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 27652
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )