دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

کد خبر: 252910
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۸/۲۲ - ۱۴:۳۰
در این ساعات از روز حتما قهوه بخورید
پزشکان دریافته اند که خوردن قهوه و تاثیرگذاری "کافئین" در رابطه مستقیم با سطح "هورمون کورتیزول" بدن قرار دارد و این هورمون می تواند قهوه را برای کنترل مفید یا بی اثر بکند.
0 1 0 نظر
[-] اندازه متن [+]


به گزارش سرویس علمی جام به نقل از باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران با اندازه گیری اثرات "کافئین" بر بدن دریافته اند که بهترین ساعت برای خوردن قهوه در روز بین ساعت 9:30 الی 11:30 صبح است. گفتنی است در این بازه زمانی قهوه بیشترین تاثیر را بر بدن می گذارد.

 

بررسی ها نشان می دهند سطح هورمون کورتیزول در ساعات صبح معمولا تا حدی بالا است و نوشیدن قهوه در این ساعت می تواند به دلیل اثرگذاری بالای کافئین بر بدن سطح "کورتیزول خون" را پایین بیاورد و "استرس" فرد را کم کند.

 

همچنین پزشکان دریافته اند که خوردن قهوه در هنگام "ناهار" مفید نیست زیرا سطح کورتیزول خون در این هنگام بسیار بالا است و به نوعی مقاوت به کافئین پیدا می کند و در نتیجه اثربخش بودن کافئین را از بین می برد.

 

همچنین در عصر در فاصله ساعت 17:30 الی 18:30 نیز به دلیل بالا بودن سطح هورمون کورتیزول مصرف قهوه توصیه نمی شود.

 

پزشکان مصرف قهوه و سطح کورتیزول خون را در 24 ساعت شبانه روز اندازه گیری نموده و بهترین ساعت را همان 9:30 الی 11:30 صبح برای نوشیدن قهوه معرفی کرده اند.

 

ریشه این گیاه حافظه را تقویت می‌کند
 
امروزه با شیوع آلزایمر و کم حواسی اکثر افراد به دنبال راه حل‌هایی کم عارضه برای تقویت حافظه‌شان هستند.
  

به گزارش زیست آنلاین دکتر پیام فرهبخش، متخصص تغذیه در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: ویتامین‌ها و املاح، موادی هستند که کارکرد "مغز" را افزایش می‌دهند و باعث تقویت حافظه می‌شوند.
 
وی افزود: "جنتینگ" ریشهٔ گیاهی است که حاوی املاح می‌باشد و باعث افزایش حافظه می‌شود.

 

 
وی ادامه داد: ریشهٔ این گیاه را می‌توان بصورت رنده شده در شیر و ماست و یا بصورت قرص خوراکی آن مصرف کرد.
 
دکتر فرهبخش افزود: مصرف قرص آن در بزرگسالان روزی دو عدد و در کودکان یک عدد توصیه می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: مصرف موادی که فلزات سنگین دارند مثل فست فود‌ها و یا مواد آرایشی که حاوی سرب و آلومینیوم هستند تاثیر منفی بر حافظه دارند که توصیه می‌شود حدالمقدور کمتر استفاده شود.
   
 
کد خبر: ۳۵۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰ - 12 November 2013
دانشمندان در تحقیقات جدید خود اين ميوه را به عنوان یک فرمول جدید برای بهبود "سرطان" معرفی کردند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران لیمو ترش به عنوان یک آنتی اکسیدان در طب سنتی و تغذیه مطرح است اما نمی توان جایگزین کامل برای آن فرض کنیم.بررسی ها نشان می دهند لیمو ترش می تواند در سال های نزدیک جایگزینی برای شیمی درمانی باشد و پزشکان معتقدند لیمو ترش می‌تواند برای افراد سرطانی بسیار موثر باشد.
 
برای بهبود سرطان‌ها با لیمو ترش باید حتما رژیم غذایی را به کلی تغییر داد و "رادیکال های آزاد" را به شدت در بدن کاهش داد و از "مواد گیاهی" استفاده کرد تا خطر ابتلا به سرطان در افراد به حداقل برسد.محققان با انجام آزمایش‌هاي زیادي دریافتند که طب سنتی امروزه می‌تواند جایگزین شیمی درمانی باشد و دانشمندان در تلاش‌اند تا درمانی قطعی برای این بیماری پیدا کنند.
 
خبر: 82859 زمان مخابره: 1392/8/22 ساعت: 07:05 سرویس: نامه > دیگر رسانه ها
 

گریم تکنیک‌های خاص خودش را دارد و همین تکنیک‌ها هم هستند که آرایش یک فرد عادی را با گریم یک حرفه‌ای متفاوت می‌کند، وقتی مواد آرایشی روی صورت کاملا طبیعی به نظر برسد انگار که هیچ مواد آرایشی روی آن وجود ندارد یعنی گریم به اندازه کافی حرفه‌‌ای بوده.

به گزارش نامه نیوز به نقل از مجله سیب سبز: گریم تکنیک‌های خاص خودش را دارد و همین تکنیک‌ها هم هستند که آرایش یک فرد عادی را با گریم یک حرفه‌ای متفاوت می‌کند، وقتی مواد آرایشی روی صورت مشخص باشند نشان از ناشی بودن آرایشگر است و وقتی صورت کاملا طبیعی به نظر برسد انگار که هیچ مواد آرایشی روی آن وجود ندارد یعنی گریم به اندازه کافی حرفه‌‌ای بوده ‌است. اگر قرار باشد مواد آرایشی و گریم روی صورت مشخص باشند ایرادها به جای آنکه پوشانده شوند، بیشتر جلوه خواهند کرد. این نکته در مورد کانسیلرها بیشتر از همه حائز اهمیت است، چراکه به عنوان زیرساز آرایش استفاده می‌شوند. این بار هم به سراغ توصیه‌های سونیا کاشوک رفتیم تا ببینیم او به عنوان یک گریمور حرفه‌ای چطور ایرادهایی مانند جای زخم یا سیاهی زیر چشم را می‌‌پوشاند.

چشم‌ها را جوان کنید

پوست زیر چشم نازک‌تر از پوست دیگر قسمت‌های صورت است بنابراین اگر پوست کمی رنگ پریده یا سفید باشد رگ‌های زیر آن به خوبی هویدا می‌شوند و در نتیجه صورت خسته به نظر می‌رسد، علاوه بر اینها دلایل زیادی وجود دارند که موجب تیره شدن پوست زیر چشم می‌شوند بنابراین باید بدانید چگونه این پوست ظریف و نازک را با دیگر قسمت‌های صورت یک رنگ کنید.

قدم اول



اگر پوست خشکی دارید، اول از همه باید به سراغ کرم مرطوب‌کننده بروید به خصوص برای زیر چشم‌ها که احتمالا بیشتر هم خشک شده‌اند.کانسیلری کرمی یا مایع که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست باشد برای پوشاندن سیاهی‌های زیر چشم مناسب است. کانسیلر را از گوشه داخلی چشم در حوالی استخوان گرد زیر چشم بزنید، یادتان باشد که بهتر است که تنها به زیر خود چشم اکتفا نکنید بلکه باید کانسیلر از زیر پلک تا حدود نیم سانت زیر استخوان حدقه چشم را بپوشاند و به سمت شقیقه‌ها محو شود. برای اینکه نتیجه بهتری به‌دست بیاید از برس‌های مخصوص کانسیلر استفاده کنید.

قدم دوم



اصلاح‌کننده‌های چشم سر بسیار ظریفی دارند و می‌توان با آن خیلی دقیق منطقه‌ای که می‌خواهیم را رنگ بزنیم. با این اصلاح کننده باید روی تیغه داخلی بینی به سمت چشم را کانسیلر بزنید. اگر خطوط قابل مشاهده‌ای زیر چشم دارید یا پوست این قسمت چروک خورده است باید با اصلاح کننده چشم روی این چروک‌ها را بپوشانید تا دیگر فرورفته نباشد و پوست بالا بیاید و صاف شود. زدن روشن‌کننده به گوشه خارجی چشم را فراموش نکنید تا چشم‌ها کمی‌برجسته‌تر جلوه کنند.

قدم سوم



با استفاده از انگشت میانی آرام به زیر چشم ضربه بزنید تا کانسیلرها جذب پوست شوند، یادتان باشد که نباید دست یا انگشت را روی پوست بکشید بلکه باید به طور ضربه‌ای به سمت بیرون، کانسیلرها را پخش کنید و بعد همین حرکت را به طور برگشتی به سمت بینی تکرار کنید و تا جایی این کار را ادامه دهید که کاملا کانسیلر جذب پوست شود.

قدم چهارم



حالا با پودری که تن زرد دارد به طور کامل زیر چشم را بپوشانید تا نه تنها کانسیلر بهتر خود را نشان دهد بلکه دوام آن نیز بیشتر شود. البته پودر نمی‌گذارد کانسیلر رگه رگه شود و چروک‌های زیر چشم مشخص شوند. برای این کار بهتر است از برسی با نوک گرد استفاده کنید(همانند برس‌هایی که برای سایه به کار می‌برید) چراکه با استفاده از این برس‌ها می‌توان خیلی دقیق‌تر مواد آرایشی را روی پوست پخش کرد.

قدم پنجم



هرگونه قرمزی اطراف بینی را هم می‌توانید با کانسیلر بپوشانید، کافی است برسی را که سر بسیار ظریف دارد انتخاب کنید تا بتوانید به خوبی به گوشه‌های بینی دسترسی داشته‌باشید و تمام قرمزی‌‌ها و تیرگی‌ها را با رنگ پوست هماهنگ کنید.

قدم ششم



حالا به سراغ خطوط دور لب بروید، استفاده از کانسیلر در این منطقه کاری می کند که لب‌ها برجسته‌تر و زیباتر جلوه کنند، همچنین وجود کانسیلر در این منطقه باعث می‌شود که رژ لب پخش نشود.با مداد روشن کننده چشم ، دوسوم قسمت پایینی لب را روشن کنید تا لب‌ها برجسته و زیباتر جلوه کنند.

چگونه خطوط لبخند را بپوشانید

1.‌روی صورت‌تان مرطوب‌کننده بزنید. مرطوب‌کننده علاوه بر اینکه پایه‌ای برای آرایش شما فراهم می‌آورد سبب می‌شود که پوست‌تان بر اثر استفاده از محصولات آرایشی خشک نشود.




2. اطراف خط لبخند خود را به کمک یک پد آرایشی نرم کانسیلر بزنید. در صورت امکان از پوشاننده‌ای استفاده کنید که برای کاهش چین و چروک فرموله شده‌اند. پوشاننده‌تان باید حدود یک سایه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.

3.‌پوشاننده را به کمک انگشت یا پد آرایشی به طور کامل محو کنید.

برای پوشاندن جای زخم چه کنید

زخم، آکنه‌های قدیمی یا جای آبله را اگر قرمز است با کانسیلر سبز و اگر تیره رنگ است با کانسیلر زردرنگ بپوشانید. باید لایه به لایه این کار را بکنید و اجازه دهید لایه اول که جذب شد لایه بعدی استفاده شود. برای عروق کانسیلرهای مایع مناسب هستند. با یک قلم موی ظریف و یک گلوله پنبه روی آنها بزنید تا لبه‌های آن را صاف کنید و بعد مراحل زیر را اجرا کنید.

1. با کرم‌پودر یا کرم گریم همیشگی خود که غلظت کمی هم دارد تمام صورت‌تان را بپوشانید.

2. حالا کرم پودر را با برس مخصوصش درست روی نقطه جراحت صورت‌تان بزنید و سپس آن را به گونه ای روی صورت‌تان پخش کنید که رنگ تمام نقاط صورت‌تان یکدست شود.

3. در آخر نیز از یک پنکیک برای ثابت کردن کرم پودر روی صورت‌تان استفاده کنید.

انواع کانسیلرها چه فرقی باهم دارند

کانسیلرها و پوشاننده‌های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به مواد تشکیل‌‌‌دهنده خود کارایی خاصی دارند، مثلا کانسیلری که برای پوشاندن سیاهی‌های زیر چشم است اصلا مناسب پوشاندن جای زخم یا تتو نیست یا اصلا نمی‌تواند قرمزی‌ها را بپوشاند چرا که کانسیلرهای زیر چشم حالت کرمی‌شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن‌تر هستند و در نتیجه قرمزی‌های پوست را فقط روشن‌تر می‌کنند و کاری می‌کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش‌ها، جای زخم‌ها و تتو باید به سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا همرنگ پوست صورت هستند.

فقط حرفه‌ای‌ها می‌دانند

کانسیلرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تنها برای روشن کردن پوست اطراف چشم به کار روند و اگر به ضرورت برای قسمت‌های دیگر به کار روند برای پوشاندن جوش‌ها و لک‌ها و ایراد‌هایی است که یکنواختی پوست را از بین برده‌اند باید حواس‌تان باشد که به خوبی جذب پوست شوند و با رنگ کرم‌پودر و پنکک مورد استفاده مخلوط شوند؛ یادتان باشد که اگر از همان کانسیلر زیر چشم برای جوش‌ها و کرم‌ها استفاده کنید، ممکن است روشنی این نقاط بیشتر به چشم بیاید، پس حواس‌تان باشد که این روشنی‌ها را به خوبی بپوشانید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, ] [ 18:21 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 27573
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )