دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شفی جدید در کاهش خطر ابتلا به دیابت

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴
محققان بیمارستان عمومی ماساچوست و دانشگاه هاروارد موفق به شناسایی جهشهای ژنی شده‌اند که می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع دو را حتی در افراد دارای فاکتورهای خطر مانند سن بالا و چاقی، کاهش دهد.
مرجع : isna.ir
عرش نیوز: در بیانیه مطبوعاتی این دانشمندان آمده است: اولین گام برای تولید یک درمان جدید، کشف و اعتباربخشی به یک هدف دارویی است – یک پروتئین انسانی که در صورت فعالسازی یا مهار، منجر به جلوگیری و درمان بیماری می‌شود.

 

دیابت نوع دو، یکی از بزرگترین چالشهای سلامت عمومی است که بر بیش از 300 میلیون انسان در سراسر جهان تاثیر گذاشته و شیوع آن بسرعت در حال افزایش است. تنها در هند بیش از 60 میلیون مبتلا به دیابت وجود دارد.

 

محققان در پژوهش جدید به توصیف بررسی ژنتیکی 150 هزار بیمار پرداخته و نشان داده‌اند که جهشهای نادر در ژنی موسوم به SLC30A8 باعث کاهش 65 درصدی خطر ناشی از دیابت نوع دو می‌شود.

 

این نتایج در بیمارانی از گروههای قومی مختلف دیده شد که نشان می‌دهد اگر دارویی بتواند تاثیر این جهشها را تقلید کند، شاید در سراسر جهان قابل کاربرد باشد.

 

به گفته محققان، پروتئنی که با ژن SLC30A8 کدگذاری شده، پیش از این نشان داده بود که نقش مهمی در سلولهای بتای ترشح‌کننده انسولین بازی می‌کند. همچنین آنها دریافته بودند که نوع رایجی از این ژن به میزان کم بر خطر دیابت نوع دو تاثیر می‌گذارد.

کد مطلب: 224914
 
 
 عرش نیوز: به گفته «لیزا رودنبرگ» یکی از نویسندگان این مطالعه و از محققان شیمی محیط زیست، ماده شیمیایی PCB11 در جوهر زرد چاپگر، کاغذ و لباس‌های زرد رنگ وجود دارد.

 

درحالیکه محققان از لزوم انجام مطالعات بیشتر در خصوص سمی بودن ماده شیمیایی PCB11 خبر می‌دهند، مطالعات قبلی از ارتباط این ماده با بروز سرطان، نقص‌های مادرزادی، مشکلات رشدی کودکان و آکنه شدید حکایت دارد.

 

محققان کالاهای مصرفی معمول را مورد بررسی قرار داده و این ماده شیمیایی را در تمامی 16 نمونه لباس های چاپی زرد رنگ، تمامی 28 نمونه کاغذ حاوی جوهر زرد رنگ شامل نقشه، مجلات، کارت پستال و روزنامه‌های رنگی و همچنین 15 قلم از 18 محصول کاغذی تولید شده در آمریکا شناسایی کردند.

 

بر اساس نتایج مطالعه دیگری که در مجله Environmental Health Perspectives منتشر شده بود، ماده شیمیایی PCB در طیف وسیعی از محصولات اعم از ظروف بسته‌بندی غذا تا کیسه‌های پلاستیکی وجود دارد.

 

با این حال محققان تأکید می‌کنند که ماده شیمیایی PCB الزاما در همه محصولات زرد رنگ وجود ندارد.

 

«رودنبرگ» خاطر نشان می‌کند: این ماده شیمیایی مشکلات جدی برای سلامتی افراد ایجاد می‌کند و به شواهد کافی برای مضر بودن این ماده دست پیدا کرده‌ایم که نیازمند بررسی بیشتر است؛ اما حتی در صورت اجتناب از مصرف وسایل زرد رنگ، مواد سمی از محصولات مختلف جدا شده و از طریق آب و هوا وارد بدن انسان می‌شوند؛ حل این مشکل نیازمند آگاهی دادن به مردم، وضع قوانین از سوی دولت و سازمان‌های بهداشتی است.

کد مطلب: 225074
 
هسته این میوه عامل مرگ سلول‌های سرطان پروستات است
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
نتایج پژوهشی جدید حاکی از آن است که ترکیب موجود در عصاره‌ هسته‌ انگور در از بین بردن یاخته‌های سرطان پروستات مؤثر است.
مرجع : isna.ir
عرش نیوز:محققان مرکز سرطان دانشگاه کلرادو عصاره‌ هسته‌ی انگور (GSE) را از نظر خواص ضدسرطانی و مصرف آن در 10 سال اخیر مورد بررسی قرار داده و نتایج آن را آنالیز کرده‌اند.

 

با‌ وجودی‌ که نتایج پژوهش قبلی این گروه ثابت کرده بود که این عصاره علیه یاخته‌های سرطانی مؤثر است و نحوه‌ کارش مشخص شده بود، ولی معلوم نبود کدام عنصر عصاره‌ هسته‌ انگور سبب ایجاد این آثار می‌شود.

 

ترکیب طبیعی عصاره‌ هسته‌ انگور آمیزه‌یی مرکب از پلی‌فنل‌ها است، اما تاکنون نسبت به آن جزء فعال زیستی عصاره‌ هسته‌ انگور(GSE) که بر یاخته‌های سرطانی تأثیر دارد، آگاهی وجود نداشته است.

 

در ‌این بررسی جدید، پژوهشگران کشف کرده‌اند که یک جزء عصاره‌ هسته‌ انگور موسوم به B2G2 علیه یاخته‌های سرطانی بسیار فعال است. اما اظهار داشته‌اند که جداکردن این ترکیب از عصاره‌ هسته‌ انگور بسیار پر هزینه است و وقت زیادی لازم دارد که خود سبب توقف تجارب دیگر با استفاده از این جریان می‌شود.

 

به ‌این ‌جهت، این گروه تصمیم گرفتند به جای تهیه‌ B2G2 از عصاره‌ هسته‌ انگور آن را سنتز کنند. در بررسی انتشار یافته جزئیات نحوه‌ سنتزکردن یک گرم از ترکیب ذکر شده است که بسیار سریع‌تر از به ‌دست آوردن این ترکیب از عصاره‌ هسته‌ انگور بوده ‌و این روش نیز بسیار پرهزینه بوده ‌است.

 

در‌ گذشته، همین گروه فعالیت ضدسرطانی مشابه عصاره‌ هسته‌ انگور را ثابت‌ کرده بود، ولی اکنون مشخص است که فعال‌ترین جزء زیستی این ترکیب B2G2 است که می‌توان آن را به مقادیری سنتز کرد تا بتوان مشروح مکانیسم مرگ در یاخته‌های سرطانی را بررسی کرد.

 

به ‌عنوان بخشی ‌از بررسی، این گروه پژوهشی ترکیب سنتز شده‌ B2G2 را بر یاخته‌های سرطان پروستات انسان تأثیر داده و آزمودند. مشخص شد این ترکیب سبب القای مرگ سلول سرطانی یا آپوپتوز می‌شود، ولی به ‌معنای آن است که انسان به درک آثار احتمالی و مکانیسم اجزای فعال GSE که علیه یاخته‌های سرطانی مؤثرند، نزدیکتر شده ‌است.

 

جداکردن و سنتز B2G2 گامی مهم است، زیرا اکنون به توان انجام تجارب بیشتر با ترکیب خالص نائل آمده‌ است.

 

این بررسی که هنوز هم در آزمایشگاه ادامه دارد، بر درک انسان در مورد مکانیسم اثر B2G2 افزوده و به انجام بررسی‌های پیش بالینی و بالینی در آینده کمک می‌کند.

 

آثار مثبت ترکیبات انگور علیه سرطان در نتایج سایر پژوهش‌ها نیز گزارش شده‌ است.

 

یه گفته محققان در اوایل سال جاری طی یک بررسی گزارش شده بود که رسوراترول، ترکیب موجود در پوست انگور در درمان بعضی سرطان‌ها مؤثر است و نتیجه‌ یک بررسی دیگر حاکی از آن بود که عصاره‌ هسته‌ انگور در درمان سرطان کولورکتال نافع است.

 

بررسی‌ انجام شده دراین مورد در نشریه‌ Nutrition and Cancer انتشار یافته است.

کد مطلب: 225013
 
 
 
ویروس 30 هزار ساله به زندگی بازگشت
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۱
یک ویروس باستانی پس از خواب 30 هزار ساله، دوباره به زندگی بازگشته است.
مرجع : mehrnews.com
عرش نیوز:این ویروس در لایه های منجمد اعماق سیبری کشف شده است اما پس از خارج شدن از این محیط، یک بار دیگر عفونی شد.

دانشمندان فرانسوی می گویند این ویروس هیچ خطری برای انسان یا حیوان ندارد اما ممکن است وجود آن ، موجب بیدار شدن دیگر ویروس ها نیز بشود. نتایج این تحقیقات درنشریه Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شده است.

پروفسور ژان میشل کلوری از مرکز ملی تحقیقات ملی در دانشگاه ایکس مارسی در فرانسه می گوید: این نخستین باری است ویروسی مشاهده می شود که هنوز پس از این مدت طولانی ، خاصیت عفونی سازی خود را حفظ کرده است.

این عامل بیماری زای باستانی در عمق 30 متری یکی از لایه های یخی سیبری کشف شده است.

این ویروس که Pithovirus sibericum نام دارد به گروهی از ویروس های بزرگ تعلق دارد که 10 سال پیش کشف شدند.

این ویروسها ، برخلاف سایر ویروس ها آن قدر بزرگ هستند که در زیر میکروسکوپ به خوبی دیده می شوند.  در بین این ویروس های بزرگ، ویروس 30 هزار ساله تازه کشف شده  1.5 میکرومتر طول دارد که بزرگترین ویروس از این خانواده قلمداد می شود که تاکنون کشف شده است.

از آخرین باری که این ویروس کسی را عفونی کرده است بیش از 30 هزار سال می گذرد اما در آزمایشگاه یک بار دیگر به حیات بازگشت.

آزمایش ها نشان می دهد که این ویروس به آمیب ها یورش برده اما آسیبی به انسان یا حیوان نزده است.

این ویروس وارد سلول شده، تکثیر شده و در نهایت سلول را از بین برد. این ویروس توانایی از بین بردن آمیب ها را دارد اما نتوانسته است سلول انسانی را عفونی کند. دانشمندان معتقدند عوامل بیماری زای کشنده بیشتری در زمین های منجمد عمیق سیبری به دام افتاده اند.

کد مطلب: 225270
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:48 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 27618
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )