دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عرضه ۲۰ برنامه با پیش ‌فرض ویندوز 8/1

 

شرکت مایکروسافت تایید کرد برنامه تلفن اینترنتی اسکایپ همراه با سیستم‌عامل ویندوز 1/8 به طور پیش‌فرض عرضه می‌شود.

به گزارش «فارس» به نقل از سافت پدیا، در جدیدترین نسخه از سیستم عامل ویندوز که اوایل پاییز عرضه می‌شود امکانات زیادی برای جلب نظر کاربران گنجانده می‌شود. شرکت مایکروسافت در سال 2011 شرکت اسکایپ طراح و سازنده نرم‌افزار تلفن اینترنتی اسکایپ را خریداری کرد، اما گنجاندن امکانات و خدمات اسکایپ در برنامه‌های ساخت مایکروسافت مدت زمان قابل توجهی به طول انجامید. اولین بار برنامه اسکایپ 1/6 در اوایل سال 2013 به نرم‌افزار تبادل ایمیل اوت لوک اضافه شد. قرار است به غیر از برنامه اسکایپ، 20 برنامه جدید دیگر نیز به سیستم‌عامل ویندوز 1/8 افزوده شود. امروزه بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان از نرم‌افزار تلفن اینترنتی اسکایپ برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی استفاده می‌کنند. قرار است پس از گنجانده شدن اسکایپ در ویندوز 1/8 به تدریج برخی قابلیت‌ها هم به آن اضافه شود.
 

چگونه پروفایل فیس بوک خود را پاکسازی کنیم؟


مرتب کردن پروفایل فیس بوک, فیس بوک فارسی

همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.

 

فیس بوک گزینه های مختلفی برای تنظیم دقیق آنچه که برنامه های کاربردی و کاربران می بینید و یا اینکه در پروفایل فیس بوک خود استفاده می کنند ارائه میکند، اما اگر از تمام تغییرات مطلع نباشید (و فیس بوک اغلب تغییرات مداوم در وب سایتش را دوست دارد) ، شما ممکن است در میان تمام گزینه های موجود احساس سردرگمی کنید. ما دراین مقاله به شما کارآمد ترین راهها را برای استفاده بهتر و داشتن تجربه لذت بخش تر از حساب فیس بوک خود ارائه می کنیم.


اضافی ها را از دسترس فید خبری پنهان کنید.
ساده ترین راه برای کنترل مطالبی که خبرخوان به شما نشان می دهد زدن دکمه ی “مخفی کردن”(“Hide”) برای چیزهایی است که شما نمی خواهید ببینید. فیس بوک از شما خواهد پرسید که آیا می خواهید آن شخص و یا صفحه را مخفی کنید؟ یک بار که شما آن را تایید کنید، دیگر چیزی از آن را دوباره نخواهیددید و به صورت مخفی در خواهند امد.

 

مرتب کردن پروفایل فیس بوک, فیس بوک فارسی

 

اگر می خواهید برخی از اینگونه مطالب پنهان شده را دوباره به نمایش درآورید، نگران نباشید. هنگامی که چیزی را مخفی می کنید ، فیس بوک به شما با پیام “XXX(فلان مطلب) از خبر خوان شما پنهان شده است. برای مدیریت این مطالب به گزینه های ویرایش بروید ” هشدار میدهد.


حال، با کلیک بر روی گزینه ویرایش شما لیستی از تمام صفحات و افراد پنهان شده را ببینید. در آنجا ، شما می توانید عنوانهای پنهان را به حالا قبلی خود برگردانده،و به تنظیم برخی از گزینه های اضافی مانند مشخص نمودن حداکثر تعداد دوستان نمایش داده شده در فید زنده (Live Feed)خبری بپردازید.

 

مرتب کردن پروفایل فیس بوک, فیس بوک فارسی

 

دوستان و لیست ها
درست مانند شبکه اجتماعی MySpace ، فیس بوک جایی برای گردهم آیی دوستان می باشد. اما بگذارید این را هم بگوییم که : در اغلب موارد ، تنها تعداد کمی از دوستان خوب و واقعی خود را در فیس بوک می توانید بیابید،. در واقع شما در این شبکه با گروهی از آشنایان ، شرکای تجاری ، همکاران سر وکار دارید، و اگر واقعا باعث خوشحالی شما ست که انها را دوست بدانید، باید عده ای از کاربرانی که شما اصلا نمی شناسید و به واسطه دوستی با دوستان شما با انها دوست شده اید را هم باید دوست بدانید.


خوشبختانه ، شما می توانید آنها را در لیست دوستان خود، سازماندهی کرده که اجازه میدهد فید خبری و جعبه گپ خود رابرای هر لیست دوستان به شیوه دلخواه خود فیلتر کنید. این فرایند کمی خسته کننده است ، اما به ما اعتماد کنید، چون این روش می تواند تحول بزرگی را در پروفایل شما ایجاد کند.

 

مرتب کردن پروفایل فیس بوک, فیس بوک فارسی

 

در حال حاضر لیست ها ذیل عنوان “دوستان” در صفحه اصلی فیس بوک نمایش داده می شود ، برای دیدن تمام لیستهایی که شما ایجاد کرده اید روی آن کلیک کنید. علاوه بر این ، برای ویرایش لیست ها ، با کلیک بر روی حساب کاربری(Account) – وضعیت دوستان خود را ویرایش کنید. از آنجا می توانید دوستانتان را از لیست دوستان خود اضافه یا حذف کرده، لیست ها را حذف و یا لیست جدیدی ایجاد کنید.

 
برای استفاده از لیست ها ، به سادگی به صفحه اصلی خود رفته و بر روی یک لیست کلیک کنید، شما تنها مطالب ایجاد شده توسط افرادی را که شما به فهرست اضافه کرده اید خواهید دید. نکته مهم تر، تعمیم ویژگی لیست به چت باکس است. هنگامی که شما یک یا چند لیست ایجاد کردید، خواهید دید که جعبه چت هم اکنون آنها را به طور جداگانه نمایش می دهد.

 

با کلیک بر روی لیست دوستان، شما می توانید انتخاب کنید که چه لیست هایی از دوستان را می خواهید در چت باکس را ببینید. این خیلی عالی است که شما دوستان زیادی داشته باشید اما اگر بخواهید بتوانیدفقط با تعداد انگشت شماری که شما تعیین می کنید چت کنید.

 

برنامه های کاربردی
تقسیم دوستانتان به لیست ها به شما کمک میکند تا پروفایل خود رابه سبک فوق العاده ای سازماندهی و مرتب کنید ، اما هنوز شما را از شر تمام برنامه های کاربردی که دوستانتان استفاده می کنند راحت نمی کند! به عنوان مثال ، اگر شما به برنامه Farmville علاقه ای ندارید ، شما احتمالا نمی خواهید مطالبی ببینید مبنی بر اینکه که گیاهان دوستان شما در این برنامه چگونه رشد می کنند!


باز هم این امکان وجود دارد که برنامه ها را طوری تنظیم کنید که آنچه را می خواهید در پروفایل فیس بوک ببینید، و توصیه می کنیم این کار نه تنها به خاطر زیباتر شده پروفایل خود ، بلکه به خاطر حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام دهید. با کلیک بر روی حساب کاربری، تنظیمات برنامه (Application Settings) و در آخر نمایش(Show) و Authorized را از منوی کشویی انتخاب کنید.

شما احتمالا از میزان برنامه های مجاز به استفاده خود شگفت زده می شوید ؛ لیستی که در طول زمان می تواند تبدیل به لیستی عظیم از برنامه ها شود.

 

مرتب کردن پروفایل فیس بوک, فیس بوک فارسی

 

راه های مختلفی برای مدیریت این برنامه ها وجود دارد. اگر شما برنامه ای واقعا نیاز ندارید ، می توانید به سادگی آن را با کلیک کردن بر روی ضربدر کنارش حذف کنید. این مرحله اندکی طولانی است، با این حال ، شما حتی می توانید برای هر برنامه ای به صورت مجزا تنظیماتی داشته باشید.

 

با کلیک بر روی ویرایش تنظیمات (Edit Settings)، می توانید برنامه را از “انتشار فعالیت های اخیر (به صورت پیام های خبری)” به دیوار پروفایلتان منع کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید برنامه در نشانکهای(Bookmarks) شما قرار بگیرد یا نه ، و می توانید فضای اشغال شده توسط تب برنامه را در پروفایل خود محدود کنید.


و دیگر چی؟
پس از مرتب کردن برنامه های کاربردی از پروفایلتان، شما هم ریختگی خیلی کمتری در پروفایل فیس بوک خود مشاهده خواهید کرد ، اما به یاد داشته باشید که این روند ادامه دارد. بعد از مدتی ،احتمالا اجازه دسترسی برنامه های مختلفی را خواهید داد و دوباره پروفایل شما توسط چیزهایی که نمی خواهید پر می شود.بهترین راه برای مقابله با این مشکل را برای انجام شده است نگهداری و مرتب کردن پروفایل فیس بوک خود به طور منظم هر چند ماه یکبار است.

 

با این حال ، اگر شما دستورالعمل های این مقاله را دنبال کرده اید ، فیس بوک شما در حال حاضر مکان متفاوتی است: سازمان یافته تر، کمتر به هم ریخته و به طور کلی لذت بخش تر. ما امیدواریم که این روش ها به شما کمک کرده باشد!
منبع:

 

 

اسپیکرهایی برای گوش دادن به موسیقی در حمام

نوشته شده در 6 ساعت پیش

 

 

 

معرفی محصول

دنیای‌اقتصاد- شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند محصولاتی را برای گوش دادن به موسیقی در مکان‌ها و شرایط مختلف طراحی و تولید کنند.

با این اوصاف است که ژانر محصولات و گجت‌های ضد آب شکل گرفته است. حالا اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان موسیقی هستید که دوست دارید حتی در حال دوش گرفتن و حمام کردن هم به موسیقی گوش کنید بد نیست این مطلب را بخوانید. وب‌سایت Mashable به‌تازگی فهرستی از اسپیکرهای ضدآب و با کیفیت را برای گوش دادن به موسیقی در حمام منتشر کرده است که آن را در اینجا می‌بینیم.

 

 

 

ION Audio Sound Splash:
 این اسپیکر طراحی ساده و کوچکی داشته و از یک قلاب برای آویزان شدن از سری دوش حمام یا قرار گرفتن روی دیوار بهره می‌برد. این محصول ساختار قابل شارژ داشته و امکان ارتباط با دستگاه‌های دیجیتال پخش‌کننده مختلف را از طریق تکنولوژی بلوتوث برای کاربرانش فراهم می‌آورد. نکته جالب اینکه این دستگاه دارای یک میکروفن کوچک هم هست تا از این طریق امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی را هم به کاربرانش بدهد. این دستگاه در حال حاضر با قیمتی برابر 70 دلار به فروش می‌رسد.

 

 

 

iDuck: اگر به گجت‌هایی با طراحی متفاوت و فانتزی هم علاقه‌مندید این اسپیکر می‌تواند انتخاب خوبی برای‌تان باشد. این اسپیکر دارای یک دستگاه فرستنده بی‌سیم با طراحی شبیه به تخم‌مرغ بوده و بخش اسپیکر آن یک اردک عروسکی زرد رنگ است که می‌تواند روی آب شناور بماند. این محصول جالب با قیمت 30 دلار در بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

iShower: این دستگاه بی سیم از طریق تکنولوژی ارتباطی بلوتوث با دستگاه‌های دیجیتال دیگر متصل شده و موسیقی را از روی آنها پخش می‌کند. این دستگاه مبتنی بر باتری قابل شارژ بوده و می‌تواند با پنج دستگاه به صورت همزمان مرتبط باشد. این دستگاه دارای نشانگر ساعت و زمان هم هست تا در طول حمام کردن زمان را از دست ندهید. این دستگاه با قیمت100 دلار در بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

Hipo از Ivation: یک اسپیکر جالب و مدرن که از یک قلاب کوچک برای قرار گرفتن راحت روی دوش حمام بهره می‌برد. این دستگاه در هر بار شارژ کامل امکان کار تا 25 ساعت را دارد، این اسپیکر همچنین دارای یک بلندگو و میکروفن برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی هم هست. این اسپیکر با قیمت 100 دلار به بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

Blue Splash Shower Tunes: یک اسپیکر ضدآب دیگر که با بلوتوث کار می‌کند و از این طریق به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. این اسپیکر دارای کلیدهای کاربردی برای کنترل صدا و برقراری تماس است. این اسپیکر همچنین در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید شده است و در حال حاضر با قیمت 60 دلار در بازار عرضه می‌شود.

 


 

ION Audio Water Rocker: این اسپیکر بی‌سیم امکان فاصله گرفتن تا 100 فوت از بخش فرستنده خودش را که دستگاه‌ها و موبایل‌های مختلف در آن قرار می‌گیرند، دارد. به این ترتیب قسمت اسپیکر آن که کاملا ضدآب و مقاوم است، می‌تواند روی آب شناور مانده و حتی امکان استفاده از رادیوی FM را هم برای کاربرانش فراهم کند. این دستگاه با قیمت 80 دلار در بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

Kohler Moxie Showeheads: این اسپیکر برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی طراحی شده است و می‌تواند صدا را با کیفیت بسیار خوبی برای کاربرانش پخش کند. این محصول ساختار قابل شارژ داشته و از طریق بلوتوث با دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی مرتبط می‌شود. این دستگاه در حال حاضر با قیمتی برابر 200 دلار در بازار عرضه شده است و به فروش می‌رسد.
 

تازه‌هایی از دنیای دانش و فناوری


 


بسیاری از اختراعات بشر ناشی از نیازهایی بوده است که بشر در طول تاریخ حس کرده و یا آرزو کرده است که ای کاش وسیله‌ای بود که زندگی را آسان‌تر کند و این شروع یک ایده و نهایتا عملی کردن آن ایده می‌شد.

پنجره ها هوشمندتر می شوند

محققان آمریکایی می گویند ماده جدیدی ساخته اند که می تواند با کنترل نور مرئی و گرمازای فروسرخ، پنجره های هوشمند را هوشمند تر کند.

پنجره ها هوشمندتر می شوند

دانشمندان بخش انرژی آزمایشگاه ملی لورنس برکلی می گویند در این شیوه نوین شیشه پنجره ها با لایه نازکی از نانوکریستال های پوشش داده می شوند؛ این لایه به طور پویایی، نور خورشید را در هنگام عبور از پنجره بنا به دلخواه کاربر تغییر دهد تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی شود و هم راحتی و آسایش ساکنین را در گستره وسیعی از اقلیم ها در پی داشته باشد.

"دلیا میلیرون" مجری این تحقیقات می گوید در آمریکا حدود یک چهارم انرژی برای روشنایی، گرمایش و سرمایش ساختمان ها صرف می شود. ماده جدید ما وقتی به عنوان پوشش پنجره به کار می رود می تواند تاثیر زیادی بر مصرف انرژی ساختمان داشته باشد.

این پژوهشگران می گویند: مهار نور نزدیک به فروسرخ به معنای آن است که ساکنین یک ساختمان می توانند به طور طبیعی محیط داخل ساختمان را بدون ایجاد گرمای اضافی و ناخواسته، روشن کنند و از این رو نیاز به تهویه هوا و نور مصنوعی کاهش می یابد.

 دانش پژوهان این شیشه های هوشمند را حاصل ترکیب عملکردهای اوپتیکی منحصر به فرد با شیوه های پردازشی کم هزینه و دوستدار محیط زیست می دانند
اساس این فناوری جدید، طراحی نوینی از ماده الکتروکرومیک است که از نانوکریستال های اکسید ایندیوم و قلع تعبیه شده در ماتریکس شیشه ای اکسید نیوبیوم ساخته شده است و می تواند نور مرئی و نزدیک به فروسرخ را در واکنش با یک شارژ الکتریکی به کار گرفته شده در پنجره ها کنترل کند.

با این پوشش جدید یک پنجره می تواند کاملا به حالت تاریک درآید و مانع از عبور نور و گرما شود و یا به حالت کاملا درخشان و شفاف تبدیل شود. دانش پژوهان این شیشه های هوشمند را حاصل ترکیب عملکردهای اوپتیکی منحصر به فرد با شیوه های پردازشی کم هزینه و دوستدار محیط زیست می دانند.

**********

کلاه ایمنی رهیاب

مخترعان روسی نوعی کلاه ایمنی حاوی رهیاب ساخته‌اند. کلاه ایمنی لایومپ ـ LiveMap ـ تصاویری نیمه‌شفاف و تمام‌رنگی و نیز متنی روی صفحه شیشه‌ای جلوی کلاه در اختیار موتورسوار قرار می‌دهد و موتورسوار می‌تواند بدون این‌که نگاهش را از روی جاده بردارد سرعت و زمان را بررسی کرده و راهش را بیابد.

کلاه ایمنی رهیاب

کلاه ایمنی لایومپ که فقط اندکی از کلاه های معمولی بزرگ تر است به کنترل صدا، قطب نمای دیجیتال و حسگر لامپ که میزان روشنایی نمایشگر را نسبت به روشن یا تاریک بودن هوا تنظیم می کند، مجهز است.

کلاه لایومپ، همچنین ویژگی های ایمنی هوشمندانه ای در خود دارد، چراکه کاربران نمی توانند از نمایشگر آن برای بازی های کامپیوتری یا تماشای تصاویر ویدئویی استفاده کنند و صفحه شیشه ای کلاه فقط اطلاعات نقشه را وقتی سرعت موتور سوار نزدیک به حد ایمن است به طور کلی نشان می دهد.

این کلاه البته قدری گران است و بین چهارونیم تا شش میلیون تومان در نظر گرفته شده است. راستش را بخواهید تصور موتورسواری با یک کلاه شش میلیون تومانی در حالی که کل موتورسیکلت خیلی کمتر از این قیمت دارد می تواند برای موتورسواران ایرانی خنده دار باشد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:1 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 466
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 27929
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )