دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کشفی عجیب از خورشید!+عکس

در دوره ماکسیمم خورشیدی، میدانهای مغناطیسی خورشیدی برعکس شده و حفره های تاجی جدید در نزدیکی قطبها با تراز مغناطیسی مخالف پدیدار می شوند.    

به گزارش اروم نیوز، رصدخانه سوهوی ناسا توانسته یک حفره غول‌پیکر را در جو خورشید، در جایی بالای قطب شمال آن به تصویر بکشد، این لکه تاریک که بیش از یک چهارم خورشید را پوشانده، یک حفره بزرگ تاجی است که شامل ناحیه تاریک و کم تراکم جو بالایی خورشید موسوم به تاج می‌شود.


 

فضاپیمای سوهو بین ۱۳ تا ۱۸ ژوئیه(۲۳-۲۷ تیر) این حفره را رصد کرده که در آن زمان در حال انتشار موادی مانند باد خورشیدی به فضا بوده است.

اگرچه این حفره بنظر عاری از فعالیت خورشیدی است اما در حقیقت انفجارهای شدیدی از باد خورشیدی را منتشر کرده و ذرات خورشیدی را با سرعت حدود ۸۰۵ کیلومتر بر ثانیه به فضا می‌فرستد, حفره‌ها از دمای کمتر برخوردار بوده و از این رو نسبت به محیط اطرافشان تیره‌تر بنظر می‌رسند.

به گفته محققان، اگرچه حفره‌های خورشیدی یکی از ویژگی‌های رایج خورشید بوده اما در مناطق مختلف و با تناوب بیشتر در زمانهای مختلف دوره فعالیت خورشیدی که معمولا حدود ۱۱ سال بوده، رخ می‌دهند.

دوره فعالیت خورشیدی اکنون در حال ورود به ماکسیمم خورشیدی بوده که پیش‌بینی می‌شود در اواخر سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاده و در آن تعداد حفره‌های تاجی کاهش یابد.

 

در دوره ماکسیمم خورشیدی، میدانهای مغناطیسی خورشیدی برعکس شده و حفره‌های تاجی جدید در نزدیکی قطبها با تراز مغناطیسی مخالف پدیدار می‌شوند, سپس اندازه و تعداد حفره‌های تاجی افزایش یافته و با حرکت مجدد خورشید به سمت دوره مینیمم خورشیدی به سمت دورتر از قطبها گسترش می‌یابند.

در این زمان، حفره‌های خورشیدی ایجاد می‌شوند که حتی از نمونه اخیر با مساحت ۶۴۴ هزار کیلومتر یا معادل ۵۰ زمین بزرگتر هستند.

اگرچه هنوز دلیل پیدایش این حفره‌ها نامعلوم است، آنها با مناطقی از خورشید در ارتباط هستند که میدانهای مغناطیسی در آنها افزایش یافته و دور شده و مانند سایر مناطق نمی‌توانند به سمت سطح باز گردند.

 

دانشمندان برای یادگیری بیشتر در مورد هواشناسی فضا به بررسی حفره‌های تاجی می‌پردازند چرا که این حفره‌ها منبع باد پر سرعت حاوی ذرات خورشیدی بوده که با سرعت بسیار بالا از خورشید منتشر می‌شوند.

تصویر اخیر از حفره عظیم خورشیدی توسط فضاپیمای ۱٫۳ میلیارد دلاری سوهو ثبت شده که در سال ۱۹۹۵ با همکاری ناسا و سازمان فضایی اروپا(اسا) برای مطالعه فعالیت خورشیدی از یک نقطه ثابت میان زمین و خورشید به فضا ارسال شده است.

 

ین ستاره 4 روز پیش منفجر شد! تماشای آن را از دست ندهید

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۹
با فوران نواختر دلفین 2013، علاقمندان آسمان شب می‌توانند این مهمان نوظهور آسمان را با چشم غیرمسلح هم مشاهده کنند. این ستاره با قدر 4.5 از درون شهر هم قابل مشاهده است.
این ستاره 4 روز پیش منفجر شد! تماشای آن را از دست ندهید
به گزارش عرش نیوز،

نواخترها درون یک سیستم ستاره‌ای دوتایی اتفاق می‌افتند که یکی از ستارگان همدم، کوتوله سفید است. ستاره دیگر وقتی به مرحله غول سرخ می‌رسد، آن‌قدر بزرگ می‌شود که مواد خام ستاره‌ای به راحتی از آن جدا شده و تحت تاثیر جاذبه کوتوله سفید به سطح آن منتقل می‌شوند. با انباشته شدن این مواد بر سطح کوتوله سفید، آرام آرام جرم ستاره به حدی می‌رسد که می‌تواند برای زمانی کوتاه، فرآیند همجوشی هسته‌ای را با هیدروژن تازه رسیده انجام دهد. انرژی آزادشده در این فرآیند به قدری زیاد است که ستاره 50هزار تا 100هزار برابر درخشان‌تر می‌شود و به یک نواختر تبدیل می‌شود. 

البته اغلب نواخترها از چشم ما پنهان می‌مانند، چراکه فاصله آنها به قدری زیاد است که افزایش صدهزار برابری درخشندگی هم به دیده شدن آنها کمک نمی‌کند. اما این بار، شانس با زمینی‌ها  یار بود که نواختری در فاصله نسبتا نزدیک اتفاق افتاد و جالب‌تر این‌که پیش‌بینی می‌شود این نواختر درخشان‌تر هم می‌شود. 

برای تماشای این ستاره کافی است ابتدا مثلث تابستانی را مشخص کنید. مثلث تابستانی که رئوس آن را ستارگان نسر واقع، نسر طائر و ذنب‌الدجاج تشکیل می‌دهند، به هنگام غروب آفتاب در بالای سر شما قرار دارد. این سه ستاره که جزو پرنورترین ستارگان آسمان شب هستند، جزو نخستین ستارگانی هستند که پس از غروب خورشید ظاهر می‌شوند. صورت فلکی دلفین اندکی در ضلع شرقی مثلث تابستانی واقع شده و شما می‌توانید با توجه به تصویر زیر یا استفاده از نقشه آسمان، موقعیت این نواختر را مشخص کنید. اگر به ابزارهای مختصات‌سنجی نجومی مانند تلسکوپ‌های هدایت‌شونده دسترسی دارید، می‌توانید مختصات  این نواختر یعنی بعد  20:23:30.7 و میل +20:46:06 را در آن ثبت کنید تا به راحتی این ستاره نوظهور را مشاهده کنید.

همچنان ناسا در جستجوی مکانی جهت اسکان؛
قمر یخ زده مشتری جایی برای زندگی؟!
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۵
ناسا همچنان در جستجوی حیات و مکانی مناسب برای اسکان انسان ها است و در بررسی های خود در حال حاضر به قمر اروپا رسیده است.
به گزارش عرش نیوز،محققان ناسا بر این باورند که قمر یخ زده اروپا که در مدار سیاره مشتری در حال چرخش است را می توان در آینده به مکانی مناسب جهت اسکان انسان ها تبدیل کرد و درحال حاضر برخی از دانشمندان ماموریت دارند با هدف های تازه ای را برای  آینده مشخص کنند 
 
هدف های این گروه تحقیقاتی به سه بخش بررسی ماده غیر یخی قمر اروپا، تمرکز در نقشه برداری ژئو فیزیک و ارسال یک فضا پیمابر سطح آن تقسیم می شود.
 
 در هدف اول که بررسی ماده غیر یخی این قمر است از حداقل دو عمق مختلف برای درک ترکیبات دقیق نمک ها ، مواد آلی و دیگر اجزای آنها استفاده می کنند.
 
 درهدف دوم نقشه برداری هایی ژئو فیزیکی جهت بررسی پوسته یخی و اقیانوس این قمر تهیه می شود که از طریق سنجش مغناطیسی خاک و زلزله شناسی انجام می شود و در مرحله آخر یک فضا پیما به سطح این قمر ارسال می شود که  زمین شناسی سطحی در مقیاس انسانی را انجام دهد.
 
بررسی های انجام شده از وجود آب شور در اقیانوس های عظیم این قمر که از سطوح زیرین به سطح این قمر راه یافته و جاری شده خبر داده است و همین امر موجب شده که نظریه وجود حیات در این قمر به  به اثبات نزدیکتر شود.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
تلسکوپ پرکار کپلردر فضا مأموریت شکار سیاره خود را به علت عدم توانایی مهندسان در تعمیر آن رها کرد و بازنشسته شد.
به گزارش عرش نیوز،این رصدخانه فضایی دو چرخ از چهار چرخ واکنشی خود را در ماه می از دست داد به این معنا که دیگر نمی تواند هنگام نگاه کردن به ستاره ها بی حرکت بماند.

مهندسان ناسا راه حل های امکان پذیر را مورد توجه قرار دادند اما در تعمیر آن ناتوان ماندند.

کپلر تاکنون 135 سیاره خارج از منظومه شمسی را شناسایی کرده است اما هنوز هم 3500 نامزد در پایگاه داده های آن وجود داشت که به طور کامل بررسی نشده اند و اکثر آنها سیاره هستند.

این رصدخانه 600 میلیون دلاری در مارس 2009 به فضا پرتاب شد تا سیارات هم اندازه زمین را که دور ستاره میزبان خود در یک منطقه قابل سکونت می چرخند شناسایی کند. منطقه اطراف یک ستاره با فرض شرایط اتمسفری مناسب، دمای هوا وجود آب را در یک سطح صخره ای در حالت مایع ممکن می سازد. در اصل کپلر تاکنون تلاش کرده است که چنین سیاراتی را شناسایی کند که دارای بهترین فرصت پشتیبانی از حیات هستند.

این رصدخانه تاکنون نیز چندین ابر زمین ( اصطلاحی که برای سیارات اندکی بزرگتر از زمین در نظر گرفته شده است) در مناطق قابل سکونت ستاره ای شناسایی کرده است و دانشمندان آن اعتقاد دارند که به زودی می توانند سیارات دیگری شناسایی کرده که از شرایط شبه زمین برخوردارند.

شیوه شناسایی کپلر جستجو برای یافتن سیاراتی بود که از مقابل ستاره های خود عبور می کردند. اندازه گیریهای دشواری که نیازمند مطلقا بی حرکت بودن کپلر بود، شرایطی که اکنون دیگر برای این تلسکوپ پرکار فضایی وجود ندارد.

کپلر برای شناسایی سیارات شبیه زمین درخشندگی 100 هزار ستاره را در عرض 3.5 سال بررسی می کرد تا نشانه ‌ای از کاهش درخشندگی بر اثر گذار سیاره ‌ای بیابد. این ماموریت به نام منجم آلمانی یوهانس کپلر نامگذاری شده ‌بود.

این فضاپیما با چهارچرخ واکنشی به فضاپرتاب شد و نخستین نارسایی در سخت افزار آن در ژوئیه 2012 شکل گرفت و نارسایی دوم چرخها سه ماه پیش رخ داد.

کپلر ستاره‌شناسان مأموریت کپلر آخرین دستاوردهای امسال این تلسکوپ را شناسایی سیاره ای همانند زمین دانستند که قابل سکونت است. دانشمندان می گویند این سیاره که به اسم کپلر 69 سی نامیده شده است همانند سیاره‌های منظومه خورشیدی در مداری ویژه دوره ستاره خود می‌چرخد. این سیاره فراخورشیدی احتمالا نخستین سیاره‌ای است که در آن زندگی خارج از زمین وجود دارد.

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, ] [ 7:4 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )