دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جاذبه زمين پيرتان مي كند!
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰
دانشمندان به تازگي دريافته اند كه كمبود اكسيژن در دوران سالمندي مي تواند باعث ضعف، سستي و حتي سقوط از ارتفاع و شكستگي شود و لذا بايد كنترل دقيق بر تنفس و ميزان اكسيژن صورت گيرد.
جاذبه زمين پيرتان مي كند!
به گزارش عرش نیوز،بر اساس اين تحقيق دانشمندان دريافته اند كه ميزان كم اكسيژن در سالمندان بويژه افراد بالاي 60 سال مي تواند باعث افت فشارخون و ضعف و سرگيجه و حتي غش شود.

گفتني است: يكي از دلايل اين امر عدم خونرساني منظم و كامل به مغز به دليل نيروي جاذبه زمين در افراد سالمند است كه سبب مي شود خون از پاها به مغز كندتر رهسپار شود و در نتيجه فرد سالمند دچار ضعف و سستي شود.

بررسي ها نشان مي دهند: پزشكان تنفس دقيق و كنترل ميزان اكسيژن و دوري از بودن در مكان هاي آلوده و سرشار از آلاينده ها را عاملي براي جلوگيري از وقوع ضعف و سستي در افراد مي دانند.

در عين حال پزشكان توصيه مي كنند، تا افراد سالمند در گروه هاي تيمي منظم تا مناطق امني از كوهستان به صورت منظم كوهنوردي انجام دهند تا اكسيژن بيشتري كسب كنند.

در نامگذاری اجرام آسمانی شرکت کنید
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
اتحادیه بین المللی نجوم (IAU ) که مسئول نامگذاری سیارات، ستاره ها و دیگر اجرام آسمانی تازه کشف شده، است، اعلام کرد از این پس همه مردم می توانند در نامگذاری های فضایی مشارکت کنند.
در نامگذاری اجرام آسمانی شرکت کنید
به گزارش عرش نیوز،این اتحادیه که مقر آن در پاریس است، بیش از یازده هزار عضو در بیش از 90 کشور جهان دارد.

اگرچه هیچ قانون رسمی وجود ندارد که نامگذاری سیارات را الزامی کند اما تصمیمات در مورد اینکه اکتشافات فضایی جدید به چه نامی خوانده شوند معمولا بر اساس نظر اکثریت صورت می گیرد.

IAU اعلام کرده است علاقمندان می توانند پیشنهادات خود را به آدرس “ iaupublic@iap.Fr" ارسال کرده و نظرات آنها مورد به مورد بررسی خواهد شد.

بر اساس بیانیه این سازمان، IAU کاملا از مشارکت عموم مردم چه به صورت مستقیم و یا از طریق یک رای گیری سازمان یافته مستقل، در نامگذاری ماهواره های بین سیاره ای، سیارات جدید کشف شده و ستاره های میزبان آنها حمایت می کند.

این سازمان توصیه هایی را برای افرادی که قصد مشارکت در این پروژه دارند اعلام کرده است: طول اسامی پیشنهادی برای اجرام فضایی باید 16 حرفی و یا کمتر باشد؛ بهتر است این اسامی یک کلمه باشد؛ تا جایی که امکان دارد در بسیاری از زبانها قابل تلفظ باشد و در هیچ زبان یا فرهنگی توهین آمیز تلقی نشود.

اسامی پیشنهادی نباید شبیه اسامی موجود اجرام اخترفیزیکی کنونی باشد. این سازمان از پذیرش نام حیوانات خانگی و نام های تجاری خودداری می کند.

آخرین کشف آسمانی قمر جدیدی است که به دور نپتون می گردد و  S/2004 N 1 نام گذاری شده است.

ريخي‌ها چگونه آشپزي مي‌كنند؟!

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
يك ميليون دلار هزينه براي انجام ماموريتي در خصوص آشپزي در مريخ شده است كه درحال حاضر در مراحل پاياني قرار دارد.
به گزارش عرش نیوز،يك گروه شش نفره از فضانوردان كه مدت 120 روز است كه در يك زيستگاه گنبدي شكل در آتشفشان مونالوا زندگي مي كردند درحال حاضر پس از مراحل پاياني ماموريت خود را سپري و درحال آماده سازي براي فرود بر سطح زمين هستند.
 
اين شش فضانورد ساكن در آتشفشان بر روي زمين هاي خشك گدازه با لباس فضايي حركت مي كنند و هدف اول از اين پژوهش چگونگي زندگي و پخت غذا در محيطي شبيه به مريخ است كه هزينه آن توسط برنامه پژوهش انساني ناسا يا دانشگاه وگرنل تامين شده است.
 
فرمانده اين ماموريت كه انگلو و رمولن نام دارد عنوان كرد: در اين ماموريت موفق شديديم برخي از غذاها مانند سوپ برش روسي، طاجين مراكش، انچيلادا و سوپ چاو در دريايي را طبخ كنيم و ايده استفاده از سبزيجات خشك و منجمد در طول روز براي غذاها موفقيت آميز بود.
 
گفتني است: اين سفر خيالي بوده و اين فضانوردان تنها در مكاني شبيه به مريخ ماموريت خود را انجام داده اند.
سالهایی که فقط چند ساعت طول می‌کشند!
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
روز گذشته دانشمندان علوم فضایی از دو کشف غیرقابل باور از سیارات خارج از منظومه شمسی خبر دادند: یک گوی آتشین از گدازه که طی هشت ساعت و نیم، ستاره خود را دور می زند و دیگر یک گوی متراکم از آهن که هر چهار ساعت و ربع، یک بار، به دور ستاره اش می چرخد.
سالهایی که فقط چند ساعت طول می‌کشند!
به گزارش عرش نیوز،این دو سیاره کوتاه ترین دوره های گردش به دور ستاره خود را دارند. زمین یک سال طول می کشد تا ستاره خود – خورشید- را یک بار دور بزند. این دو کشف جدید توسط گروهی از دانشمندان MIT  ،Caltech، دانشگاه هاوایی، مرکز ستاره شناسی هاروارد – اسمیت سونیان و دانشگاه کپنهاگ صورت گرفته است.

این سیاره کوچک آتشین که Kepler 78b نام گذاری شده است 700 سال نوری از ما فاصله دارد و اندازه آن به اندازه زمین خاکی ماست. این سیاره بسیار به خورشید خود نزدیک است و دانشمندان تخمین می زنند که دمای سطح این سیاره سه هزار درجه کلوین – بیش از پنج هزار درجه فارنهایت – باشد.

در چنین محیط سوزانی، بالاترین لایه این سیاره احتمالا کاملا مذاب است و اقیانوس عظیم و روانی از گدازه را ایجاد می کند.

دانشمندان موفق شدند نوری که توسط این سیاره متساطع می شود را شناسایی کنند - نخستین باری که محققان توانستند چنین کاری را برای سیاره ای به کوچکی Kepler 78b انجام دهند.

محققان می گویند نور این سیاره احتمالا ترکیبی از پرتویی از سطح گرم شده آن و نور منعکس شده توسط مواد سطحی آن مانند گدازه و بخارات جوی است.

کشف Kepler 78b در نشریه The Astrophysical Journal منتشر شده است.

در مقاله جداگانه دیگری که در نشریه Astrophysical Journal Letters منتشر شده، همین گروه از محققان سیاره ای به نام KOI 1843.03 را رصد کردند که کوتاه ترین دوره گردش مداری را دارد که فقط چهار ساعت و 15 دقیقه طول می کشد تا ستاره اش را دور بزند.

این گروه از محققان مشخص کردند برای آنکه این سیاره بتواند مدار بسیار نزدیک خود را به ستاره اش حفظ کند باید بسیار متراکم باشد و کاملا از آهن ساخته شده باشد در غیر این صورت نیروهای عظیم جزر و مدی ستاره می تواند سیاره را از هم متلاشی کند.

نسان فرازمینی چگونه در فضا بقا خواهد یافت؟+کاریکاتور

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۵
یک تصویر ارائه‌شده به جامانده از سال 1963 این موضوع را به نمایش می‌کشد که چگونه انسان‌های آینده با محیط‌های متخاصم سازگار خواهند شد.
انسان فرازمینی چگونه در فضا بقا خواهد یافت؟+کاریکاتور

به گزارش عرش نیوز،محققان هوانوردی به نام‌های «توبی فریدمن» و «جرالد اس. لیندر» در نوامبر سال 1963 از چرخ، اسکی، کایاک، خودروهای ورزشی و هندسی محض حرکت به عنوان شیوه‌هایی برای سازگاری با محیط نام بردند.

 

این دو فیزیکدان مدعی بودند که تکامل مدت‌های طولانی و به اندازه کافی دین خود را در قبال بشریت ادا کرده و زمان آن رسیده که با علم به جنگ ضعف انسان رفت.

 

فریدمن و لیندر اعلام کردند که "به جای اصلاح کشتی، انسان را اصلاح کنید."

 

آن‌ها معتقد بودند به زودی انسان‌ها از ابزار پروتز به جای دست‌های طبیعی استفاده خواهند کرد و کبدها و قلب‌های ضعیفشان را به شیوه‌ای که پس از طی 30 هزار مایل تایر خودرو را تعویض می‌کنند، مبادله خواهند کرد.

 

تصویر ارائه‌شده کاریکاتوری از این ایده‌های دورنگرانه‌ است و برخلاف فضانوردی که کارکردهای بیولوژیکی‌اش با ابزار الکترونیکی جایگزین شده‌اند، فیردمن و لیندر انسان آینده‌ای را پیش‌بینی کردند که بسیار نرمال اما قوی‌تر و سریع‌تر است و اکسیژن و غذای کمتری را می‌طلبد.

 

آن‌ها در مقاله‌ای نوشتند: در این لحظه‌ای که ما می‌گوئیم سازگاری بیولوژیکی غیرممکن است، چنین امری در قلمر حیوانات مشاهده می‌شود و این تخیل‌های علمی-تخیلی نیست که غیرواقعی هستند، بلکه دانشمندان محافظه‌کارند.

 

پنجاه‌سال بعد و در سال 2013، دانشمندان و مهندسان هنوز از محدودیت‌های بدن انسان رنج می‌کشند و به طور مثال، بزرگ‌ترین مانع برای مسافرت با سرعت بالا لطافت گوشت و خون انسان است.

 

با این حال، تعدادی از زیست‌شناسان معتقدند اعضای سه‌بعدی بدن می‌توانند سرانجام نوعی از انسان بهینه‌شده را تولید کنند که فریدمن و لیندر در سال 1963 رویای آن را در سر می‌پروراندند.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, ] [ 6:44 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )