دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افزایشِ پهنایِ باندِ اینترنتِ بین‌المللِ ایران در اولویت برنامه های آژانس امنیت ملی آمریکا

در برخی خبرگزاری ها آمده بود «افزایش پهنای باند اینترنت بین‌الملل در اولویت برنامه واعظی»… این یعنی «دکترای روابط بین‌الملل» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ما، بر مدرک «فوق‌لیسانس مهندسی الکترونیک» ایشان غلبه کرده است. اما نه! روابط بین‌الملل هم یک طرفه نمی‌شود…قدیمی‌ها می‌گفتند «آفتابه لگن هفت دست، نهار و شام هیچی» این شده وضعِ…

در برخی خبرگزاری ها آمده بود «افزایش پهنای باند اینترنت بین‌الملل در اولویت برنامه واعظی»… این یعنی «دکترای روابط بین‌الملل» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ما، بر مدرک «فوق‌لیسانس مهندسی الکترونیک» ایشان غلبه کرده است. اما نه! روابط بین‌الملل هم یک طرفه نمی‌شود…
قدیمی‌ها می‌گفتند «آفتابه لگن هفت دست، نهار و شام هیچی» این شده وضعِ حالِ فضای مجازی و اینترنت فلاکت بار ایران!
خیالمان از بابت چه چیزی راحت است که «پهنای باند اینترنت بین‌الملل» را افزایش دهیم؟ اصلاً افزایش «پهنای باند اینترنت بین‌الملل» در شرایط فعلی به نفع چه کسانی است و دودش به چشم چه کسانی خواهد رفت؟ و آیا «پهنای باند اینترنت بین‌المللِ» در انحصار آمریکا ممکن است برای ما منفعتش از ضررش بیشتر باشد!؟

دوستی می‌گفت: فلان مسئول گفته است فلان کنیم و بهمان، سرعت اینترنتمان می‌شود ۲۰ مگ! گفتم: دعا کن نشود! گفت: چرا؟ گفتم: با این رایانه دیزلی و سیستم عامل قفل شکسته و اینترنت امن (!) ایران، از این پهنای باند به من و تو هیچ خیری نمی‌رسد.

حقیر عمیقاً معتقدم اگر وزیر انقلابی ما هم این ۷ خبر را بخوانند، حتماً در اولویت‌های کاریشان تجدید نظر خواهند کرد:

۱. واشنگتن‌پست: اسنودن با انتشار اسناد فوق سری اعلام کرد سازمان امنیت ملی آمریکا تحت عنوان پروژه PRISM، از سال ۲۰۰۷ به مرکز اطلاعات (سرورهای) گوگل، مایکروسافت، یاهو، فیس‌بوک، پل‌تاک، یوتیوب، اسکایپ، ای‌اوال و اپل «دسترسی کامل» دارد. | فضای مجازی ایران رسماً در تسخیر محصولات و تارنماهای این کمپانی‌ها است.

Description: Prism
۱-۱. ادوارد اسنودن در گفت‌وگو با گاردین: «آژانس امنیت ملی آمریکا زیرساختی تدارک دیده که تقریباً همه ارتباطات انسانی را به صورت اتوماتیک ذخیره می‌کند. با استفاده از این سیستم می‌توانستم ایمیل‌های هر کسی را ببینم٬ مکالمات تلفنی‌اش را شنود کنم و رمزهای عبور شخصی‌ترین اکانت‌های هر کاربری را به دست بیاورم.».

۲. گاردین با انتشار نقشه فوق سری “Boundless Informant” نمایش داد: آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) در ایران نقطه کور اطلاعاتی ندارد / در یک ماه، ۱۴ میلیارد قطعه-داده از شبکه های تلفن و کامپیوتر کاربران ایرانی توسط آمریکا دزدیده شده است /ایران از نظر امنیت فضای مجازی نا امن‌ترین کشور جهان است.

Description: boundless heatmap large

۳. راشا تودی: اسنادی که ادوارد اسنودن، افشاگر جاسوسی‌های آژانس امنیت ملی آمریکا منتشر کرده است نشان می‌دهد شرکت‌های مخابراتی «ورایزن بیزنس»، «واد فون کِیبلز» و «بی تی» جزو شرکت‌هایی هستند که دسترسی نامحدود به اطلاعات را در اختیار برنامه جاسوسی «جی سی اچ کیو» انگلیس قرار دادند. |گفته می‌شود کابل‌های فیبر نوری زیر دریایی ایران از این شرکت‌ها تأمین شده است.

۴. اتحادیه بین‌المللی مخابرات سازمان ملل متحد رسماً به کشورهای جهان هشدار داد: هکرها می‌توانند با سوءاستفاده از حفره امنیتی موجود در سیم‌کارت‌هایی که داده‌های الکترونیکی را بر اساس الگوریتم “DES” رمزگذاری می‌کنند، ارتباط تلفنی برقرار کنند، تماس‌های تلفنی قربانیان را به خط دیگری منتقل کنند (دایورت کنند) یا به تلفن‌های سیم‌کارت هک شده گوش کنند. |اپراتورهای تلفن همراه ایران در سیم کارت‌های خود داده‌های الکترونیکی را بر اساس الگوریتم “DES” رمزگذاری می‌کنند.

۵. گوگل تائید کرد: تمام گوشی‌های دارای «سیستم عامل گوگل اندروید» در خطر دزدی اطلاعات (عکس، فیلم و…)، نظارت و کنترل بر نرم افزارها، ارسال پیامک، برقراری ارتباط تلفنی، کنترل دوربین و میکروفن یا دست‌اندازی به پسوردهای ذخیره‌شده هستند. | اوباما در بخش اول گزارش خود به کنگره، یکی از دستاوردهای «جنگ نرم آمریکا علیه ایران» را نفوذ اندروید به بازار موبایل ایران عنوان کرد. | امروز بازار ایران در تسخیر گوشی‌ها و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید است و این فاجعه تا جایی پیش رفته است که تولید کنندگان گوشی‌ها و تبلت ایرانی نیز از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

۶. اندیشکده هریتج: آمریکا باید با طرح «اینترنت حلال» ایران مقابله کند. | غربی‌ها عموماً «شبکه ملی اطلاعات» را با نام «اینترنت حلال» می‌شناسند.

۷. مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: ۵۰٫۸% جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله در معرض خطر اعتیاد به اینترنت قرار دارند | بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، قریب به ۷۰% کاربران اینترنت در ایران زیر ۲۹ سال سن دارند / این کاربران عموماً از اینترنت برای تفریح استفاده می‌کنند و افزایش پهنای باند اینترنت بین‌المللی، خطر اعتیاد به اینترنت و انحراف را در آن‌ها به شدت افزایش می‌دهد.

در پایان به قول بکه‌دال، سخنگوی تظاهر کنندگان آلمانی معترض به جاسوسی آمریکا از کاربران اینترنت: «تصور این که تمام زندگی تو در دنیای مجازی جایی ذخیره می‌شود و شاید یک روز علیه خودت به‌کارگرفته شود، ساده نیست… من هم ابتدا نمی‌خواستم بپذیرم که جاسوسی و نظارت بر ما چنین ابعادی دارد… آدم به خودش می‌گوید نمی‌شود که دولت ما اجازهٔ این کار را بدهد

تلویزیون 55 اینچی جدید سه‌بعدی

 

نورسيده
سونی عرضه می‌کند

دنیای‌اقتصاد- مدل  KDL-55W804 از تلویزیون‌های سه بعدی جدید سونی است که قرار است به زودی میهمان بازار داخلی شود.

 البته نمونه 47 اینچی این کالا در حال حاضر با قیمت چهار میلیون و 800 هزار تومان در بازار موجود است، اما وعده حضور مدل 55 اینچی این تلویزیون طی روزهای آتی داده شده است.
در هر حال این تلویزیون  سه بعدی که از تکنولوژی سه بعدی با کیفیت تصویر Full HD بهره‌مند است، دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر 1920×1080 نقطه در اینچ، زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه، تجهیز به دو بلندگوی 10 وات و پشتیبانی از سیستم‌های صوتی، Dolby® Digital، Dolby® Digital Plus، Dolby® Pulse،  HE-AAC و... است. تیونر این تلویزیون هم قابلیت DVB-T ،تصویر در تصویر را دارد.
از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی هم این تلویزیون دارای ورودی چهار پورت ورودی HDMI، سه پورت ورودی USB، یک پورت ورودی Component، ورودی ویدئو Composite، ورودی S-Video، ورودی PC،ورودی تیونرو... است. همچنین این تلویزیون سه بعدی به خروجی‌های Video، هدفون و Audio مجهز است. تلویزیون تازه وارد سونی به زودی میهمان بازار داخلی می‌شود.

Dellنیز از ویندوز RT ناامید شد

نوشته شده در 10 ساعت پیش

 

به نظر می‌رسد، دل که جزو معدود کمپانی‌های تولید کننده تبلت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز RT بود، از این سیستم عامل قطع امید کرده است. تبلت XPS 10 این شرکت که ابتدا قیمت 499 دلار برای آن در نظر گرفته شده بود، به مرور، قیمت آن به 299 دلار کاهش یافت، اما حتی با این کاهش قیمت قابل ملاحظه نیز تقاضا برای آن بسیار ضعیف گزارش شده است.

Dell در حال حاضر تبلت XPS 10 را تنها با صفحه کلید فیزیکی خارجی و با قیمت 479 دلار آن هم در بخش مخصوص کاربران شرکتی به فروش می‌رساند.

دل از اظهار نظر در رابطه با تصمیم‌اش برای محصولات آتی مبتنی بر ویندوز RT اجتناب نموده، اما تحلیل‌گران معتقدند که این کمپانی تنها راه فروش تبلت ویندوز RT خود را کاهش قیمت و اضافه کردن صفحه کلید فیزیکی و همچنین مخاطب قرار دادن مشتریان شرکتی دانسته که نیاز به اجرای نرم افزار اداری آفیس دارند. اما بعید به نظر می‌رسد با این بازخورد ضعیف، Dell در آینده نیز نسبت به طراحی و ساخت تبلت ویندوز RT اقدام کند و احتمالا این کمپانی نیز همچون ایسوس، ساخت تبلت‌های ویندوزی مبتنی بر معماری ARM را رها کند.

تبلت XPS 10 در دو نسخه 32 و 64 گیگابایت و با پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 و صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل ارائه شده است.

تحلیل‌گران بر این باورند که Dell با کاهش قیمت و اضافه نموده صفحه کلید فیزیکی به عنوان هدیه در کنار XPS 10 تلاش می‌کند تا هر چه سریعتر موجودی انبارهای خود را به فروش برساند. تا به امروز لنوو، ایسوس و سامسونگ عدم تمایل خود نسبت به ساخت تبلت ویندوز RT را اعلام نموده‌اند.

 
دولت برزیل از شرکت سامسونگ کره جنوبی به دلیل شرایط بد کاری در خطوط مونتاژ این شرکت در برزیل شکایت و طلب خسارت کرد. 
 
دادستانهای برزیلی گفتند: آنها از شرکت سامسونگ در مرکز صنعتی مانائوس(مرکز ایالت آمازوناس) به دلیل قرار دادن کارگران در معرض خطر بیماری به دلیل کار شدید و ممتد، شکایت و طلب خسارت 108 میلیون دلاری کرده اند.
 
به گزارش پارسینه و به نقل از واحد مرکزی خبر؛ خط مونتاژ سامسونگ در مانائوس بزرگترین کارخانه در بین 25 کارخانه این شرکت در سطح جهان است. این کارخانه حدودا شش هزار کارگر دارد و تلفن همراه و دیگر کالاهای الکترونیکی مورد نیاز آمریکای لاتین را تامین می‌کند.
 
شرکت سامسونگ روز چهارشنبه اعلام کرد: با مقامات برزیلی همکاری خواهد کرد.
 
این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: زمانیکه که ما شکایتنامه را دریافت کنیم، یک بررسی کامل انجام خواهیم داد و با مقامات برزیلی به طور کامل همکاری خواهیم کرد. ما به تامین یک محیط کاری با بالاترین استانداردهای سلامتی، ایمنی و رفاهی برای کارکنان در سراسر جهانی اهمیت زیادی می‌دهیم.
دادستانهای برزیلی گفتند: وزارت کار برزیل تایید کرده که کارگران این شرکت در برزیل روزانه تا 10 ساعت به طور ایستاده کار می‌کنند و بیش از دو هزار کارگر دچار مشکلات جسمی نظیر آسیب‌های ناحیه کمر هستند.
 
سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلفن همراه، تراشه حافظه و نمایشگر تصویر در جهان، در سال 2011 نیز به دلیل شرایط بد کارگرانش در برزیل تحت پیگرد قرار گرفت و 200 هزار دلار جریمه شد. 
این شرکت همچنین به استخدام کارگران کودک در چین و شکایت متعدد کارگران در کره جنوبی برای دریافت خسارت برای خطرات جسمی در کارخانه هایش مواجه است.

کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ


ایسر عرضه کرده است
دنیای‌اقتصاد- کامپیوترهای بدون کیس که All in one نامیده می‌شوند، نمونه‌هایی هوشمند و کم جا، پیشرفته و توانمند هستند و راه‌های جدیدی را برای فرآیندهای تجاری در اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، آژانس‌های مسافرتی، بیمارستان‌ها و کاربران خانگی ارائه می‌دهند.
یکی از مزایای کامپیوترهای بدون کیس افزایش نظم و کاستن شلوغی میزکار و استفاده از وسایل کمتر با کارآیی بیشتر است.
امروزه در اکثر مراکز اداری، آموزشی، درمانی و... شاهد حضور این کامپیوترها هستیم. با توجه به این موضوع برندهای گوناگون به عرضه مدل‌های متنوع این کالا در بازار داخلی پرداخته‌‌اند که هر کدام بسته به قابلیت‌هایی که دارند با قیمت‌های گوناگونی در بازار ارائه می‌شوند.
یکی از این برندها acer است. این برند با عرضه مدل Aspire Z5771 از سری حرفه ای‌ها مورد توجه خریداران کامپیوترهای چندمنظوره قرار گرفته است.
کامپیوتر چندمنظوره باقابلیت این خانواده  دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 2400s Core i5 2.5GHz UpTo 3.3 GHz - Cache 6 MB، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است. در مورد کارت گرافیک هم باید بگوییم که کارت گرافیکی Nvidia GeForce 605 1024 MB روی این دستگاه نصب شده است.
در مورد صفحه نمایش همچنین باید بگوییم که صفحه نمایش این دستگاه all in one هم 23 اینچ از نوع LED Backlit Multi Touch Display با وضوح تصویر 1920×1080 نقطه در اینچ است.
تجهیز به درایو نوری DVD Super Multi Drive، اسپیکر داخلی استریو، کارتخوان، وب‌کم، شبکهlan : Gigabit Ethernet، شبکه بی‌سیم Wireless و... از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر چندمنظوره است.
در مورد پورت‌های این دستگاه هم باید بگوییم که این دستگاه به پورت HDMI، چهار پورت USB 2.0، دو پورت USB 2.0 و... مجهز است و فاقد پورت‌های فایروایر 1394 یا iLink و... است. در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که Microsoft Windows 7 روی این دستگاه 
نصب شده است.
این کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ که ابعادی حدود 532×414×58 میلی‌متر دارد با قیمتی در حدود سه میلیون و 50 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

منبع: دنیای اقتصاد
--


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, ] [ 6:58 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 27918
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )