دنیای دانش

دنیای دانش
وب سایتی پر از اخبار تازه و مطالب در تمام حوز ه های دانش 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دانش و آدرس photics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهم‌ترین کاندیداها برای مدیرعاملی مایکروسافت

 

بیزینس ویک بررسی می‌کند

دنیای‌اقتصاد- خبر بازنشستگی مدیرعامل مایکروسافت در روزهای اخیر جنجال‌های خبری مختلفی را به راه انداخته است.

 چالش‌های زیادی که مایکروسافت پس از رونق بازار تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند با آنها روبه‌رو شد و تاکید آن برای استفاده از سیستم‌عاملی که هنوز نتوانسته کاربران را راضی کند، همه و همه باعث شده است که کارشناسان و فعالان بازار در این سال‌ها انتقادات زیادی را به استراتژی‌های مدیریتی مایکروسافت وارد بدانند.
 هر چند خبر بازنشستگی استیو بالمر توسط خود او و از طریق یک ایمیل به کارکنان مایکروسافت اعلام شد، اما بسیاری معتقدند که این بازنشستگی تحت فشار و اجبار کارشناسان و سهامداران این شرکت اتفاق افتاده است. 
حالا انتظار می‌رود استیو بالمر تا دوازده ماه دیگر به صورت رسمی از کارش کنار برود و از انتقادات رهایی یابد. انتقادات شدیدی که او را به ترسیم آینده‌ مبهم مایکروسافت به خاطر ارائه محصولات ناموفق و ناتوانی برای ورود به بازار محصولات هوشمند قابل حمل متهم می‌کردند. شاید به همین دلیل هم بود که درست چند دقیقه بعد از اعلام خبر بازنشستگی استیو بالمر، قیمت سهام مایکروسافت تا حدود 8 درصد افزایش پیدا کرد. 
در نهایت حالا هیات مدیره این شرکت با همکاری یک شرکت بین‌المللی استخدام نیروهای متخصص به دنبال یک جانشین مناسب برای استیو بالمر و به‌عهده گرفتن سمت مدیرعاملی مایکروسافت به عنوان غول نرم‌افزاری جهان و در مسیر جدید تبدیل شدن به یک شرکت تولیدکننده ابزار و سرویس‌های جدید، هستند. این کار با نظارت مستقیم بیل‌گیتس انجام می‌شود. با این حال اما وب سایت بیزینس‌ویک به تازگی فهرستی از محتمل‌ترین کاندایداها برای به عهده گرفتن سمت مدیر عاملی مایکروسافت برای جانشینی استیو بالمر را منتشر کرده است.
 
تونی بیتز
او مسوول اجرایی بخش Skype است و در تابستان امسال وظیفه مدیریت تبلیغات و توسعه تجاری مایکروسافت را هم به عهده داشته است. او همچنین در گذشته یکی از اعضای ارشد شرکت Cisco Syatems بوده است.
 
استفان الوپ 
او در فاصله سال‌های 2008 تا 2010 مدیر بخش تجارت مایکروسافت بود و بعد از آن مایکروسافت را به مقصد نوکیا و برای تصاحب سمت مدیرعاملی این تولیدکننده گوشی‌های موبایل ترک کرد. نوکیا در سال‌های اخیر شرایط چندان خوبی در بازار گوشی‌های موبایل و به خصوص موبایل‌های هوشمند نداشته و همکاری نزدیکی هم با مایکروسافت در زمینه پروژه‌های موبایل داشته است. 

جولی لارسون- گرین
 او زمانی به عنوان وارث بی چون و چرای سمت استیو بالمر در مایکروسافت محسوب می‌شد و در نهایت به عنوان مدیر بخش دستگاه‌ها در مایکروسافت کارش را ادامه داد. این به معنای آن است که او روی ساخت گوشی‌ها و تبلت‌ها متمرکز شده است  و در عین حال روی معاملات مختلف با استودیوهای فیلمسازی و اپراتورهای مخابراتی هم کار می‌کند.
 
کوین جانسون
 او در سال 2008 از مایکروسافت بیرون آمد تا شرکت Juniper Networks را مدیریت کند. جانسون اخیرا از پست خودش در این شرکت به‌عنوان مدیرعامل بازنشسته شده است. او در طول شانزده سالی که در مایکروسافت فعالیت می‌کرد، مسوولیت بخش سرویس‌های آنلاین و ویندوز را به عهده داشت.

کی لو
یکی از نیروهای باسابقه و قدیمی بخش جست‌وجوی شرکت Yahoo، در میان تغییر و تحولات تابستان امسال در مایکروسافت به بخش موتور جست‌وجوی Bing این شرکت رفت. او در حال حاضر مدیریت بخش اپلیکیشن‌ها و مهندسی سرویس‌های مختلف را در مایکروسافت به عهده دارد.
 
پاول ماریتز
 او در حالی به عنوان یکی از گزینه‌‌های مطرح برای جانشینی استیو بالمر مطرح شده که سیزده سال پیش این شرکت را ترک کرد. او در حال حاضر شرکت نوظهور و استارت آپ Pivotal را مدیریت می‌کند که در زمینه رایانش ابری کار می‌کند.
 
استیون سینوفسکی
یکی از بهترین و جنجالی‌ترین مدیران شرکت مایکروسافت که زمانی مدیریت بخش ویندوز این شرکت را به عهده داشت و به عبارتی بعد از مدیر عامل،  دومین شخص با اهمیت این شرکت به حساب می‌آمد. با این حال او ناگهان در سال گذشته میلادی به خاطر مشکلات مختلفی که با بالمر داشت، از مایکروسافت اخراج شد. او مدتی پیش اعلام کرده بود که در شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ Andreessen Horowitz استخدام شده است. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که او بهترین گزینه برای مدیرعاملی در مایکروسافت است.
 
تامی رلر
 او از زمان خرید شرکت نرم‌افزاری Great Plains Software در سال 2001 با مایکروسافت همکاری می‌کند. رلر پست‌های مختلفی در زمینه‌های مالی و بازرگانی را در مایکروسافت به عهده داشته و بعد از اخراج سینوفسکی، همزمان مسوولیت بخش ویندوز این شرکت را هم به‌عهده گرفته است. او در حال حاضر بخش بازرگانی و بازاریابی مایکروسافت را مدیریت می‌کند.


منبع: دنیای اقتصاد
--

مانیتور 29 اینچ باریک با وضوح بالا

 

نورسيده
Asus معرفی کرد

دنیای‌اقتصاد- شرکت Asus به‌تازگی مانیتور جدیدش را به بازار معرفی کرده است. این مانیتور جدید که اندازه 29 اینچ داشته و ساختار بسیار عریضي دارد، با مدل PB298Q به بازار معرفی شده است.

نسبت تصویر در این مانیتور برابر 21:9 بوده و پنل آن از نوع AH-IPS است. استفاده از پنل IPS باعث افزایش زاویه دید و همچنین دقت بالای نمایش رنگ‌ها می‌شود و به همین دلیل هم این مانیتور امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا و برابر 1080 در 2560 پیکسل را دارد. این مانیتور اندازه‌ای برابر دو نمایشگر 17 اینچ در کنار یکدیگر دارد و فریم‌های اطراف نمایشگر در این مدل تنها ضخامت 8/0 میلیمتری دارند. 
وضوح تصویر در این مانیتور تا 33 درصد بالاتر از نمایشگرهای استاندارد Full HD است و قطر 29 اینچی آن برابر با دو مانیتور 17 اینچ با نسبت تصویر 5:4 در کنار یکدیگر است. نسبت تصویر 21:9 در این مانیتور نیاز به یک نمایشگر جداگانه برای افزایش وسعت تصویر را برطرف می‌کند و وضوح فوق گسترده نیز به این معنی است که کاربران می‌توانند تعداد ستون‌های بیشتری را در نرم افزارهای صفحه گسترده مانند اکسل مشاهده کنند که این تعداد تا 13 برابر مانیتورهای Full HD در اندازه معمولی است.
نور پس زمینه LED در نمایشگر مجهز به فناوری AH-IPS با تولید رنگ‌های دقیق باعث می‌شود، مانیتور PB298Q برای کاربردهای خانگی و حرفه‌ای مناسب باشد. نمایشگر PB298Q دارای امکانات ارتباطی برای پشتیبانی از انواع تجهیزات صوتی و تصویری است. این امکانات ارتباطی شامل پورت‌های DisplayPort، HDMI و دو پورت DVI هستند. علاوه بر اینها این مانیتور دارای دو اسپیکر با توان پخش 3 وات هم هست.
نسبت کنتراست تصویر در این مانیتور جدید برابر 1 به 80000000 است و شدت روشنایی آن به  300 انسی لومن می‌رسد. این مانیتور همراه با یک نرم‌افزار اختصاصی به نام MultiFrame عرضه شده است که به کاربران امکان کنترل و مدیریت چند کامپیوتر را می‌دهد بدون اینکه این صفحات تداخلی با هم داشته باشند. این محصول همچنین دارای تکنولوژی ویدئویی هوشمند Splendid شرکت Asus است که رنگ‌ها را به صورت زنده با شش حالت پخش در هر موقعیتی تضمین می‌کند و از طریق یک کلید اختصاصی قابل اجرا است. 
مانیتور PB298Q به صورت ایستاده با شیب قابل تنظیم طراحی شده است و نمایشگر روی یک پایه گردان با قابلیت تغییر ارتفاع تا 150 میلیمتر قرار دارد. این نمایشگر را می‌توان در مسیر افقی تا 90 درجه تغییر جهت داد و در این حالت، مانیتور به صورت عمودی هم قابل استفاده است.
با این همه، اما شرکت Asus هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.

تبلت 7 اینچی ساخت شرکت سامسونگ!


LG رونمایی کرد
دنیای‌اقتصاد- شاید کمی عجیب به نظر برسد که یک شرکت، کار ساخت محصول جدیدش را به شرکت رقیبش بسپارد!
 با این حال اما گویا شرکت LG این کار را انجام داده و کار ساخت تبلت جدیدش را به شرکت Samsung واگذار کرده است. این تبلت که با نام Homeboy به بازار معرفی شده است، به عقیده کارشناسان نسخه جدیدی از Galaxy Tab3 شرکت Samsung است.  برای اینکه این معامله در ذهن‌تان حل شود، بد نیست بدانید که صنعت ارتباطات بی‌سیم در کشور کره جنوبی در اختیار دو شرکت LG و Samsung است و این تبلت جدید نتیجه همکاری این دو پیمانکار است. به عقیده کارشناسان، این تبلت 7 اینچی جایگزین مناسبی برای تبلت‌ کیندل فایر آمازون خواهد بود. خریداران کره‌ای با خرید این تبلت می‌توانند به بیش از 50 شبکه تلویزیونی، میلیون‌ها آهنگ و ده‌ها هزار کتاب الکترونیکی دسترسی داشته باشند. همچنین این دستگاه کوچک می‌تواند به عنوان دوربین‌ حفاظتی هم مورد استفاده قرار بگیرد. این کار با استفاده از دوربین موجود روی آن و یک موبایل هوشمند از راه دور انجام می‌گیرد. از طرفی بعضی از کارشناسان معتقدند از آنجا که LG در حال حاضر هیچ تبلتی تولید نمی‌کند، به همین دلیل کار ساخت تبلت Homeboy را به Samsung واگذار کرده است. این در حالی است که فعالان بازار انتظار دارند LG به زودی و در نمایشگاه IFA 2013 از یک تبلت قدرتمند 8 اینچی به نام G Pad رونمایی ‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در ۵ مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

websitex5

 

ویژگی های نرم افزار Incomedia WebSite X5 Evolution:
طراحی صفحات وب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
دارای بیش از ۱۰۰۰ قالب آماده و پیش فرض
قابلیت ایجاد فروشگاه الکترونیکی
قابلیت ساخت فرم، ایجاد RSS، ایجاد صفحات حفاظت شده، چند زبانه کردن سایت
طراحی صفحات وب سازگار با تمام مرورگرها
بهینه سازی کدها برای موتور های جستجو و خروجی استاندارد با XHTML
سازگار نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا و …

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, ] [ 6:58 ] [ سعید صانعی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ تازه راه اندازی شده است.منتظر بخش های تازه و به روز باشید.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 428
بازدید ماه : 425
بازدید کل : 27891
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی

-_ !News _-

-->
style="display:none;">href="http://parstools.com">

حدیث روز

سخنان بزرگان
برای دریافت کد گنجینه کلیک کنید
پخش زنده حرم وصیت شهدامهدویت امام زمان (عج)آیه قرآن
ذکر روزهای هفته


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده صفحه جدید
اخبار روزاخبار روز

فروشگاه saeid1298

 


href="https://plus.google.com/115038775757539551873" rel="publisher">‪Google+‬‏ - -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_blacklist' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_blacklist; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_blacklist ( etchat_blacklist_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_blacklist_ip varchar(255) NOT NULL, etchat_blacklist_userid int(8) NOT NULL, etchat_blacklist_time int(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_blacklist_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_blacklist' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_messages' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_messages; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_messages ( etchat_id bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_user_fid int(8) NOT NULL, etchat_text text NOT NULL, etchat_text_css text NOT NULL, etchat_timestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_privat int(8) default '0', etchat_user_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_messages' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_rooms' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_rooms; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_rooms ( etchat_id_room int(3) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_roomname varchar(100) NOT NULL, etchat_room_goup int(6) NOT NULL default '0', etchat_room_pw varchar(50) default NULL, etchat_room_message text, PRIMARY KEY (etchat_id_room) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_rooms' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_rooms (etchat_id_room, etchat_roomname, etchat_room_goup, etchat_room_pw, etchat_room_message) VALUES (1, 'Lobby', 0, NULL, 'Hallo and welcome to ET-Chat v3.0.7 (connected to MySQL).\r\nYou are now in the Lobby-Room and this entrance message can be modified by the Admin of that Chat.
Hallo und willkommen zu ET-Chat v3.0.7 (angeschlossen an MySQL).\r\nDu befindest dich nun in dem Raum Lobby und diese Eingangsnachricht kann vom Administrator verأ¤ndert oder abgeschaltet werden.'), (2, 'Room for all', 0, NULL, 'All chat user are allowed to enter this Room.
Alle Chatbenutzer dأ¼rfen diesen Raum betretten.'), (3, 'Room for admins', 1, NULL, NULL), (4, 'Room password protected', 3, 'test', 'Dieser Passwort ist ja besonders schwer... ;-)'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_smileys' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_smileys; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_smileys ( etchat_smileys_id int(5) NOT NULL auto_increment, etchat_smileys_sign varchar(20) NOT NULL, etchat_smileys_img varchar(100) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_smileys_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_smileys' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':angry:', 'smilies/angry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-]', 'smilies/approve.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-}', 'smilies/blushing.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':charming:', 'smilies/charming.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-P', 'smilies/cheeky.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':cheesy:', 'smilies/cheesy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('8-)', 'smilies/cool.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':*(', 'smilies/cry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES ('x-(', 'smilies/dead.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':dissap:', 'smilies/dissappointed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':embar:', 'smilies/embarassed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':evil:', 'smilies/evil.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':goofy:', 'smilies/goofy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-D', 'smilies/grin.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-?', 'smilies/huh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':idea:', 'smilies/idea.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-L', 'smilies/laugh.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':lips:', 'smilies/lips.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-x', 'smilies/lipsrsealed.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':mad:', 'smilies/mad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-K', 'smilies/ok.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':rolleyes:', 'smilies/rolleyes.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-(', 'smilies/sad.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-O', 'smilies/shocked.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':shy:', 'smilies/shy.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smartass:', 'smilies/smartass.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':smarty:', 'smilies/smarty.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':-)', 'smilies/smiley.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':tongue:', 'smilies/tongue.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':undecided:', 'smilies/undecided.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':veryangry:', 'smilies/veryangry.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (';-)', 'smilies/wink.gif'); -- limit -- INSERT INTO ###prefix###etchat_smileys (etchat_smileys_sign, etchat_smileys_img) VALUES (':worried:', 'smilies/worried.gif'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_user' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_user ( etchat_user_id int(8) NOT NULL auto_increment, etchat_username varchar(200) NOT NULL, etchat_userpw varchar(40) default NULL, etchat_userprivilegien varchar(15) NOT NULL default 'gast', etchat_usersex varchar(1) NOT NULL default 'n', etchat_reg_timestamp timestamp NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00', etchat_reg_ip varchar(20) DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (etchat_user_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_user' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_user (etchat_user_id, etchat_username, etchat_userpw, etchat_userprivilegien) VALUES (1, 'System', NULL, 'system'), (2, 'Admin', '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', 'admin'); -- limit -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle 'etchat_useronline' -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_useronline; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_useronline ( etchat_onlineid bigint(20) unsigned NOT NULL auto_increment, etchat_onlineuser_fid int(8) NOT NULL, etchat_onlinetimestamp bigint(20) NOT NULL, etchat_onlineip varchar(255) NOT NULL, etchat_fid_room int(11) NOT NULL default '1', etchat_user_online_room_goup int(6) NOT NULL, etchat_user_online_room_name varchar(100) NOT NULL, etchat_user_online_user_name varchar(200) NOT NULL, etchat_user_online_user_priv varchar(20) NOT NULL, etchat_user_online_user_sex varchar(1) NOT NULL, etchat_user_online_user_status_img varchar(200) default NULL, etchat_user_online_user_status_text varchar(200) default NULL, PRIMARY KEY (etchat_onlineid) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_useronline' -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Tabellenstruktur für Tabelle `etchat_config` -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_config; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_config ( etchat_config_id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_config_reloadsequenz int(11) NOT NULL, etchat_config_messages_im_chat int(11) NOT NULL, etchat_config_style varchar(100) NOT NULL, etchat_config_loeschen_nach int(11) NOT NULL, etchat_config_lang varchar(30) NOT NULL, PRIMARY KEY (etchat_config_id) ); -- limit -- -- -- Daten für Tabelle 'etchat_config' -- INSERT INTO ###prefix###etchat_config (etchat_config_id, etchat_config_reloadsequenz, etchat_config_messages_im_chat, etchat_config_style, etchat_config_loeschen_nach, etchat_config_lang) VALUES (1, 4000, 22, 'etchat_white', 1, 'lang_de.xml'); -- limit -- DROP TABLE IF EXISTS ###prefix###etchat_kick_user; -- limit -- CREATE TABLE ###prefix###etchat_kick_user ( id int(11) NOT NULL auto_increment, etchat_kicked_user_id int(11) NOT NULL, etchat_kicked_user_time int(11) NOT NULL, PRIMARY KEY (id) )